E N O G F Y R R E

174 10 2
                                    

Maraton 2/10

Katrines synsvinkel

"Danny!" hviskede jeg. Martinus' greb strammede sig yderligere. Ingen af os rørte sig, selvom han stod og så ufatteligt truende ud. Han lignede en, der kunne banke livet ud af hvem som helst. Jeg havde aldrig oplevet ham sådan før. Det så helt vanvittigt ud, og jeg var så bange. Faktisk var jeg ved at skide små grønne grise.

"Bare rolig," hviskede Martinus. "Træk vejret."

"Du skal ikke sidde der og hviske med min kæreste!" skreg Danny og trampede hen mod os. Han tog fat i Martinus og rev ham fra mig. Martinus prøvede at vriste sig fri, men han kom ingen vegne. Danny havde et alt for fast greb. Han slæbte Martinus over gulvet og klyngede ham op af væggen. "Du kommer til at bøde for det, du har gjort!"

"Nej!" skreg jeg, men Danny var ligeglad. Han gav Martinus så stort et par på skrinet, at hans baghoved blev slået ind i væggen med hård kraft. Martinus' øjne blev en smule smalle og ubevidste. Jeg kunne ikke have det. Jeg kiggede hurtigt rundt. Da mine øjne ramte Danny igen, kom endnu et slag mod Martinus. "Danny for helvede, så stop dog!"

Jeg farede op. Tog fat i en bog på bordet og hamrede den i hoved på Danny. Han slap grebet i Martinus med det samme og vendte sig mod mig. Han greb fat i mig og kylede mig over i sengen og satte sig oven på mig. Stak mig en kæmpe lussing.

"Martinus!" råbte jeg. "Hjælp!"

Men Martinus var sunket sammen på gulvet efter de slag, han havde fået. Fuck... 

Danny tog fat om mine bukser og rev dem af mig. NEJ! Han ville voldtage mig. Jeg vidste. Jeg kunne føle det. Han ville gøre ved mig, som han havde gjort mod Erin og Natalie. jeg prøvede at sparke med benene, men Danny holdt dem nede. Han havde allerede fået bukserne af sig selv, og mine ben lå nu spredte for ham. Jeg prøvede at klemme dem sammen. Han skulle fandme ikke have lov til at komme op i mig på tvang. 

"STOP!" skreg jeg ind i hans ansigt. "Hvorfor gør du det her, Danny?"

"Fordi du fortjener det. Du har været mig utro!"

"Jeg har ikke gjort en skid."

"Det passer jo ikke Katrine. Du kan bare ikke holde dig til en."

"Jeg ved udemærket godt, det er dig selv, du taler om."

Han slog mig igen. Det sang i hele hovedet. Han elskede mig helt sikkert ikke. Så ville han aldrig gøre dette mod mig. 

"Danny, kan vi ikke snakke om det?" klynkede jeg.

"Nej," svarede han, og der kunne jeg mærke ham inden i mig. Voldtægten var begyndt. Jeg tog hænderne op om hans hals og prøvede at få et godt greb, så jeg kunne få han vristet af, men nej. Han holdt bare mine arme fast, mens han bevægede sig. Jeg sprællede med benene, og han røg ud af mig. Prøvede at kravle væk. Han vrissede og tog fat i mine hofter. Trak mig tilbage hen til hans underliv. Hans stive pik pressede mod min indgang igen. Fuck...

●●●

Jamen dog - Danny voldtager Katrine...

Får hun ham mon sparket væk?

Hjælper Martinus hende?

Glem ikke at stemme og kommentere! <3

- Mathilde <3

The Game of Gunnarsen | Martinus Gunnarsen FanfiktionWhere stories live. Discover now