הדלת נפתחה ועצמתי את עיניי. ׳אוי לא..׳ לקחתי נשימה עמוקה ותום חייך לכיווני חיוך מרוצה בגלל שהבחור בדלת.
״חתיך״ תום אמר לי בשקט וקרץ, ״דיי ימטומטם.״ צחקתי ונתתי כאפה קטנה לראשו.
׳אותו מרום של לפני ארבע שנים.׳״ילד שלי״ אימי חיבקה את מרום, והוא נישק לראשה.
׳כן, היא אוהבת אותו ברמות של ילד שלה.׳
אחרי שהיא אמרה לו שלום אביאור התקדם אליו והיא אליי, ״אפשר לדבר איתך שניה יקירה?״ אימי נשענה מעל הכסא שלי
״בטח אמא״ הנחתי את הבירה שלי על השולחן והתקדמתי איתה לצד, בזמן שאביאור מדבר עם מרום בדלת הזזה השקופה והגדולה שדרכה יוצאים מהבית לחצר.
הוא עוד לא ראה אותי ואני רק מתכננת על איך אני עפה מפה לפני שהוא קולט אותי.
לא התראנו 4 שנים.
׳אין סיבה מספיק טובה לכך שזה יקרה עכשיו.׳״את בסדר עם זה שמרום פה?״ אימי הניחה את ידה על הלחי שלי וגיכחתי. ״אחח.. מאמו שלי״ נאנחתי וחיבקתי אותה.
היא קברה את ראשה בצווארי והסניפה אותי.
יכלתי להרגיש את הגעגוע שלה ״הילדה הקטנה שלי.״ היא נאנחה ואני הנחתי את ידי על הלחי שלה והבטתי אל עינייה הירוקות.
״אני לא אותה יסמין מ-2015 לפני ארבע שנים אמא, אני בסדר גמור תאמיני לי.״ אמרתי ונישקתי את ראשה מה שאופייני בכלל לאביאור. ״איך גדלת לי, מפקדת שלי.״ לחשה וחייכה בדמעות.
״אם את בוכה אני חוזרת לבסיס״ העלתי חיוך על פניה ונגבתי את דמעותיה. ״אמא? אפשר שניה את יסמין?״ שאל אביאור כשהגיע אלינו וליטף את ראשה ״אני אחזור לכולם״ השיבה בחיוך ״ילדים יפים שלי..״ היא הניחה את ידיה על הלחי שלנו והלכה לחבק את תום. ״נהייתם כלכך שבירים״ אמרתי בקשיחות. ״התגעגעתי אלייך יסמין שלי״ גיחך וחיבק אותי.
׳גם אני התגעגעתי אלייך אביאור שלי.׳שיחה נכנסת מ-אביאל:
החלקתי את היד על המסך עונה לשיחה והצמדתי את הטלפון לאוזן.
״אביאל? הכל בסדר?״ ׳אחד החיילים האהובים עליי.׳
אביאור בנתיים התקדם ואני סיימתי את השיחה והתקדמתי לכולם. התיישבתי במקומי ומרום הביט מופתע. לאחר מבט זריז של ׳פוקר פייס׳ המשכתי לדבר עם אימי וממש טיפה צוטטתי לשיחה של אביאור תום רז ומרום. ״גדלה אה?״ רז אמר וגיכחתי כשהבנתי שמדובר בי. ״נשבע לכם, אני כלכך אוהב אותה״ אביאור פתאום זרק לאוויר. ״תאמין לי אנחנו יודעים״ תום ענה וגיחך.״אתה כל הזמן אומר לנו שאם היא לא הייתה אחותך היית יוצא איתה״ רז אמר ומרום הוסיף ״ואמא לילדים שלך מרוב שהיא נדירה בעינייך.״
״ובעינייך״ אביאור עקץ אותו וקרץ לו, הבנים נקרעו מצחוק ואני גיכחתי בשקט. ״מצחיק יזין מצחיק״ מרום ענה.
״דיי בעלי, גם אני רוצה להיות מושלם בעינייך״ אביאור אמר לו ׳הנה הם מתחילים בטמטום.׳ ״אתה כבר מושלם בעיניי אהובי.״ מרום ענה והבנים צחקו. ״נשארה כלכך יפה, אבל התבגרה.״ אביאור אמר למרום והביט בו בכאב בגלל מה שקרה לנו ובתגובה מרום הנהן והביט בי.
YOU ARE READING
יסמין.
Romanceיסמין לוי. מפקדת גדוד בחטיבת גבעתי, כבר לא אותה יסמין בת ה-16 כשהייתה מלפני ארבע שנים. מה יקרה כשהמג״דית בעלת הכומתה הסגולה תחזור לסופ״ש לבית אימה ותפגוש שוב את אהבת חייה מגיל 16 אחרי שלא נתקלה בו ארבע שנים? מה יקרה כשהרצונות והרגשות של יסמין כבר לא...