פרק 12:

3K 84 5
                                    

״אני יכולה חיבוק?״ שאלתי את מרום בעדינות והוא חייך.
״בטח נסיכה, כמה שתרצי.״ הוא חיבק אותי וקברתי את ראשי בצווארו, הוא הניח נשיקות קטנות על כתפי החשופה וזה דגדג אותי וגרם לי להתכווץ מעט.
״דיי אתה מדגדג אותי״ אמרתי בקול החמוד שהוא אוהב והרגשתי את החיוך הכלכך יפה שלו נפרש על כתפי.
״הנה אחרונה״ הוא הניח נשיקה אחרונה על כתפי ולאחר מכן נכנס אל המים, בנתיים אני הנחתי את משקפיי השמש לידי ועשיתי בשיערי גולגול מרושל ויפה, הוא לקח את המשקפיים ושם על עיניו. חייכתי למראה האלוהי שלו במשקפיים שלי והוא נכנס בין רגליי מחבק אותי מהמותניים.
״תבטיח שלא תפיל אותי״ תפסתי חזק בשתי כתפיו והוא גיכח.
״את תכנסי איתי מרצון אל תדאגי.״ הוא חייך חיוך מנצח וגרם לי לצחוק.
״אתה דפוק מרום״ אמרתי בשקט ובחיוך עדין והבטתי בו, ליטפתי את הלחי שלו הרמתי את משקפי השמש שלי מעיניו אל ראשו והוא לקח את ידי ונישק אותה.
״הנה, הניצוץ שבהן חזר.״ לחש לי וליטף את הלחי שלי כשהוא מביט עמוק אל תוך עיניי ומתכוון לכך שמקודם הן היו כבויות. ׳איך אתה שם לב לדברים האלה?!׳
הכנסתי לאט לאט את גופי אל המים ומרום הביט בי בחיוך מנצח, ״אמרתי לך שתכנסי מרצון.״ הוא חיבק אותי מאחור והשאיר נשיקות קטנות על כתפי וצווארי בזמן שאנחנו מטיילים לאט במים. הסתובבתי אליו וכרכתי את ידיי סביב צווארו,
״תני לי להשאר ככה לנצח.״ הוא לחש וגרם לי לחייך בחמימות.
הצמדתי אותו אליי והוא כרך את ידיו סביב מותניי מחבק אותי וקובר את ראשו בצווארי.

״אפשר להצטרף?״ אביאור וכולם נעמדו בקצה השני של הבריכה וחייכו למראה שלי ושל מרום.
״למה אתם שואלים בכלל? זה לא שזה בריכה שלי או משהו״ חייכתי וזה גרם להם לצחוק.
אביאור והבנים קפצו ראש אל המים בזמן שטל התיישבה על שפת הבריכה. התגוננתי מהמים שהבנים השפריצו בעזרת גופו של מרום וזה גרם לו להניח נשיקה ארוכה על הלחי שלי.
חייכתי חיוך אמיתי ואביאור התקדם אלינו תוך כדי שהוא מסדר לאחור את שיערו הרטוב. ׳אחי פשוט חתיך!׳
״שומר לי עליה?״ אביאור שאל ונגע בגבו של מרום בחיוך.
״אין לך מה לדאוג, אני אנסה לעמוד בפיתוי לחטוף אותה ולהכריח אותה להיות חברה שלי שוב.״ מרום אמר בחיוך וגרם לי לצחוק ולהניד בראשי.
״בקצב הזה לא נראה לי שתצטרך להכריח אותה״ אביאור קרץ והשפרצתי עליו מים.
״ילד בן 23 ומתנהג כמו ילד בן 6״ מרום אמר וצחק את הצחוק הממכר שלו.
בחנתי את תווי פניו שהספיקו להתבגר והנחתי נשיקה על הלחי שלו, הוא הרים אותי כך שרגליי סביב מותניו וביד אחת ליטף את שיערי, הנחתי את ראשי עליו קוברת את ראשי בצווארו ועוצמת עיניים, נותנת לו לסחוף אותי מהלילה הנוראי הזה שעברתי.

״אפשר את חברה שלי בחזרה?״ טל אמרה בחיוך והופיעה מאחורי מרום שעשה לי פרצוף עצוב.
״את חייבת אותה?״ הוא שאל גורם לה לצחוק ולהנהן.
הוא הניח אותי חזרה על רצפת הבריכה וליטף ברכות את פניי,
״אני שם אם את צריכה אותי״ הניח נשיקה קטנה על ראשי והלך אל הבנים.
״מזה הדבר הזה?!״ טל שאלה והביטה בהלם על מרום
״תכירי זה מרום כהן. לפני ארבע שנים הוא היה חבר של החברה הכי טובה שלך ובמקרה הוא החבר הכי טוב של אחי, זה שאת מריירת עליו מגיל 4 בערך.״ אמרתי בחיוך ושנינו צחקנו.
״עבר עליי לילה קשה״ הוספתי והיא הביטה בי קשובה וחיכתה שאמשיך.
״חלמתי על עומר..״ סיפרתי לה את החלום והיא הביטה בי בחיוך עצוב ומבט מנחם כשמודיע לי על כך שהיא פה בשבילי, היא יודעת שזה מספיק לי.
לא הייתי רוצה שהיא תרחם עליי בגלל האבדה שלי, אני לא מתה על רחמים. הם גורמים לי להרגיש חלשה, ואני לא.

״דיי גם אני רוצה נסיך חתיך שיעשה לי ככה״ העבירה נושא והביטה אל הבנים במבט עצוב אך משועשע ולאחר מכן הניחה את ידיה המשולבות על שפת הבריכה ואת ראשה עליהן.
״שכחת למה נפרדנו אה?״ שאלתי אותה בחיוך ושמתי את ידיי כמוהה והנחתי עליהן את ראשי.
״שכחת שהוא יום אחד קם ואמר לי שהוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו, שהוא לא יודע מה הוא מרגיש ושאנחנו, זה גדול עליו?״ שאלתי אותה והסטתי את מבטי אליו בעצבות כשנעמדתי ונשענתי עם גבי על הקיר בוחנת את הבנים שמשחקים כדור עף עם כדור בריכה גדול מלא באוויר.
׳למה עשית לנו את זה מרום?׳
״אני לא יודעת למה הוא עשה את זה, בקטע הזה הוא באמת אדיוט אבל רואים עליו שהוא אהב אותך ג׳סי.״ היא חייכה ונעמדה גם, ״ועוד יותר רואים עליו שהוא לעולם לא הפסיק.״ היא חייכה בעדינות והניחה את ידה על כתפי בזמן שאני בוחנת את מרום בזמן שהוא מוסר לאביאור את הכדור.
תוך שניה הכדור של הבנים עף לראשה של טל והיא הביטה בהם בכעס כשאביאור ורז התקדמו לכיווננו.
רז הרים אותה כנסיכה ואמר לה ״אל תתעצבני, אולי יכנס לך קצת שכל.״ הוא זרק אותה באוויר אל ידיו של אביאור מה שגרם לצרחותיה של טל שמבקשת שהם יורידו אותה.
אביאור זרק אותה אל המים והיא הוציאה את ראשה במהירות מהמים מנסה לנשום כמה שיותר, היא הביטה בכעס על אביאור
והוא הגן על עצמו, ״את רצית שאני יוריד אותך, ועכשיו את כועסת. אהה גברת, זה לא יכול להימשך ככה את מבלבלת אותי.״ הוא אמר וגרם לכולנו לצחוק.
״טל שלנו מבלבלת אותך אביאורי?״ מרום הניח את ידו על כתפו של אביאור וגרם לטל להסמיק.
״אם כבר אני מבלבל אותה.״ אביאור קרץ לטל גורם לה להסמיק עוד יותר מה שהצחיק את כולנו.
״תרדו מחברה שלי שלושה מעצבנים.״ אמרתי ושילבתי את ידיי על החזה שלי.

״למה מה תעשי אם לא?״ מרום התגרה בי ולעס את המסטיק שלו, ״יאא גם אני רוצה מסטיק״ אמרתי ולקחתי לו אותו.
הוא הביט בי במבט כועס מזויף והבטתי בו חזרה בשאלה
״עכשיו אני גם רוצה מסטיק, תביאי לי חצי.״ הוא אמר כועס וגרם לי לחייך הנחתי חצי מסטיק על הלשון שלי והוצאתי למרום לשון, הוא לקח את המסטיק עם שפתיו והניח נשיקה קטנה ומהירה על שפתיי.
״מרום!״ אמרתי באזהרה ונתתי לו מכה על הכתף,
״מה אבל את הנחת אותו שם בזמן שאמרתי שאני רוצה חצי, את יכלת להביא לי ולא לשים אותו על הלשון הזאת שלך.״ הוא אמר במהירות כמו ילד קטן וגרם לי לצחוק.
הוא חייך את החיוך הכובש שלו והתקדם אל טל והבנים ששיחקו בכדור כמו מקודם.
הוא נעצר והסתובב אליי מביט בי ברכות, ידו הושטה לכיווני וחייכתי, אחזתי בה והוא חיבק אותי מאחור מניח את ידיו על בטני. שמתי את ידיי על שלו, נשענתי עליו לאחור מניחה את ראשי על כתפו וטל הביטה בי בחיוך גאה.
״מחפשים שני שחקנים?״ מרום שאל את הבנים והם נעצרו
״מחפשים לעשות קאמבק?״ רז קרץ למרום ואני נאנחתי
׳דביל היה דביל נשאר.׳
״מחפש לקבל מכות?״ שאלתי את רז והוא הנהן.
״אה רגע תלוי ממי, ממך או ממרום?״ שאל בבלבול והוסיף ״מהמכות שלך אני באמת מפחד.״ ואני בתגובה דפקתי את ידי על המצח שלי מראה על טיפשותו של רז.

יסמין.Where stories live. Discover now