אחרי ששיחקנו שעה בכדור ואחרי שהבנים הרימו אותי ואת טל ושיחקו בנו מסירות מה שגרר צרחות מצידי של - ״תורידו אותי ימפגרים!״ ומצד טל- ״דיי אני ימות בגללכם!״ יצאנו מהמים ואני והיא התעטפנו במגבת, הבנים בנתיים התיישבו על הכיסאות ואני והיא נכנסנו הביתה.
״נעשה להם הפתעה, תעלי תביאי להם מגבות ואני בנתיים אחתוך להם מלון תותים ואבטיח ואסדר את הפיצוחים, יש?״ שאלתי בזמן שאני מוציאה את הכל,
״יש״ אמרה והצדיעה לי גרמה לשנינו לצחוק.
אחרי כמה דקות כבר סיימתי לחתוך הכל וטל נעמדה על ידי והביטה בי מסדרת את הכל יפה על הצלחת הגדולה.
טל הביאה קערות קטנות לפיצוחים ושפכה אותם לתוכן, שמנו הכל על המגש ובנוסף הנחנו כמה קערות ריקות לקליפות ומזלגות קטנים שהיו לאימי במגרת הסכום לימים בדיוק כאלה.
הרמתי את המגש כמו המלצרית שהייתי בשנתיים לאחר הפרידה שלי ושל מרום, בנתיים טל הוציאה בקבוק נסטי והניחה עליו כוסות גדולות ובידה השניה את המגבות שלהם.
יצאנו אל הגינה והבנים מחאו לנו כפיים על ההפתעה ושרקו , הנחתי את המגש באמצא השולחן וטלטול הביאה להם מגבות.
״לא יכולנו לבקש נשים יותר טובות מכן״ אביאור נישק לראשי והחטיף לטל כאפה קטנה בראשה מה שגרם לה לזעוף בו מבט ולהצחיק את כולנו ״חיים שלי את״ אביאור שלח לה נשיקה ומבטה התרכך.לא היו עוד כסאות אז אני וטל התקדמנו להביא לי ולה.
בשניה אחת כבר הרגשתי את גופי מורם כנסיכה נבהלתי ולאחר צרחת בהלה קטנה הבטתי במרום שמרים אותי, העברתי את מבטי על טל וראיתי אותה בידיי אביאור.
״מה? מבצע חטיפה?״ שאלתי בלעג וגרמתי לכולנו לצחוק, הם התקדמו איתנו חזרה לשולחן והתיישבו על הכסאות
״מה עשיתם בזה חמורים?״ אמרתי והנחתי את שתי ידיי על מותניי.
״כמה את מדברת?!״ מרום זייף עצבים והושיב אותי במהירות בין רגליו, ולא הפסיק לדגדג אותי.
לאחר כמה דקות שבהן לא נשמתי מרום הפסיק והחיוך נשאר על פניי, נשענתי עליו והוא הניח את ידו על מותניי והניח נשיקה על כתפי.
חייכתי כשראיתי את טל בין רגליו של אביאור כמוני וכמו מרום והבנתי שהכל היה מתוכנן.
קרצתי לה והיא חייכה חיוך מנצח, הם חברים טובים מאוד בשביל שיקרה בינהם משהו, אבל אם היה קורה הייתי מקבלת את זה לגמרי, כמובן אחרי מיליון אזהרות שלי כלפיי אביאור של אם הוא פוגע בה אני שוברת לו את שתי הידיים.הבנים אכלו ממה שאני וטל אירגנו ומרום לקח תות והושיט אל שפתיי, נתתי בו ביס והשארתי לו את השאר ממנו, הוא הניח נשיקה ארוכה על הלחי שלי וגרם לי לחייך.
לקחתי מראשו את משקפיי השמש שלי שנשארו עליו מלפני כמה שעות ושמתי על עיניי,
״תנו לי לעשות לכם תמונה״ אמרתי לאביאור וטל והם הסתדרו צילמתי אותם ושלחתי להם, ״אוי מתוקים, בסוף תצאו ביחד.״ אמרתי וחייכתי.
״נו ומה רע?״ אביאור אמר וגרם לטל להסמיק, הוא חייך חיוך ניצחון על ההסמקה שלה וגרם לכולנו לצחוק.
״תביאי אני אעשה לכם גם״ אביאור אמר ולקח את האייפון שלי ואני ומרום הסתדרנו.
הזדקפתי ומרום נצמד אליי כשידיו על מותניי, הרמתי את המשקפיים על ראשי וחייכנו אחד לשניה.
״יא אללה איזה דוגמנים אני מת״ רז אמר וגרם לנו לחייך, מרום הניח נשיקה על הלחי שלי וחזרנו להשען, הוא על משענת הכיסא, ואני עליו.״יאא אני חוזרת מחר לפנות בוקר לבסיס איך שכחתי?!״ אמרתי בפתאומיות ולקחתי את הטלפון מאביאור
נכנסתי לווצאפ ושלחתי הודעה בקבוצה של החיילים שלי.עד מתי מרץ 2018?!💂:
יסמין לוי: חבר׳ה מחר 8:00 כולם בבסיס בלי איחורים.
מי מצטרף אליי?תום: אני בא איתך
אביאל: אני גם מצטרף
יסמין לוי: יופי 4:30 אתם על הרגליים, יש לנו נסיעה ארוכה.
סגרתי את הטלפון והנחתי אותו על השולחן ופתאום מרום ליקק את הלחי שלי,
״איכ ימגעילל״ אמרתי בקול ונגבתי את הפנים שלי עם כף ידי.
״אה פתאום את נגעלת מהרוק שלי?״ עקץ אותי וגרם לשאר לצחוק עליי כשהוא מחייך חיוך ניצחון.
״שונאת אותך״ אמרתי וחזרתי להשען עליו
״לא את לא, אוי אלוהים כמה שאת לא..״ נאנח בחיוך ושם את המשקפיים שלי על עיניו.20:30 הגיע, נכנסנו הביתה וישבנו לאכול פסטה ושניצלים שאמא הכינה בצהריים ולאחר מכן רז חזר לביתו, כולנו התקפלנו למקלחות כמובן אני וטל בחדר שלי ומרום ואביאור בחדר שלו.
סיימתי להתקלח וטל הושיטה לי מגבת ונכנסה אחריי, מרחתי קרם גוף מ-lalin ושלפתי הלבשה תחתונה לבנה מהארון ושורט וגופיה, כשסיימתי להתלבש התקדמתי על השידה והנחתי את השרשרת שקיבלתי במתנה מאביאור לגיוס וסגרתי אותה, לאחר מכן סרקתי את שיערי, סדרתי את החדר שלי ותליתי את בגדי הים שלי ושל טל שיתייבשו, כשסיימתי נשכבתי במיטה וראיתי חברים בחווה.
טל יצאה עטופה במגבת, היא לבשה את הבגדים שהביאה בתיק שלה ובמהירות סירקה את שיערה.
״חיים שלי אני צריכה כבר לעוף, אני אוהבת אותך הכי בעולם״ אמרה לי וחיבקה אותי חזק ״תבואי לבקר אותי״ אמרתי לה נישקתי אותה בלחי.
אחרי כמה דקות בהן אני רואה את אוטיס מחברים בחווה מציק לפיפ בחפירה על איך להתחיל עם חמורה, הרגשתי את עיניי נעצמות.
YOU ARE READING
יסמין.
Romanceיסמין לוי. מפקדת גדוד בחטיבת גבעתי, כבר לא אותה יסמין בת ה-16 כשהייתה מלפני ארבע שנים. מה יקרה כשהמג״דית בעלת הכומתה הסגולה תחזור לסופ״ש לבית אימה ותפגוש שוב את אהבת חייה מגיל 16 אחרי שלא נתקלה בו ארבע שנים? מה יקרה כשהרצונות והרגשות של יסמין כבר לא...