פרק 54:

2.5K 69 2
                                    

פקחתי את עיניי וכאב ראש קטן שתה לי את המוח. הבטתי במרום ששוכב לצידי ושיחזרתי בראשי את אירועי אמש.
התיישבתי כשכאב מטורף תקף אותי באיברי.
קמתי בעדינות מהמיטה ועטפתי את גופי במגבת, צחצחתי את שיניי ושטפתי פנים, נכנסתי להתקלח וסיימתי בזריזות.
כשיצאתי שלפתי הלבשה תחתונה מהארון ולבשתי טרנינג אפור כהה בגד גוף ומעיל תואם (בתמונה). כשסיימתי סידרתי את הדברים שלי ענדתי את התכשיטים שלי, אספתי את שיערי לגולגול מרושל ושמתי על ראשי את משקפיי השמש.
לקחתי את התיק שלי ואת הנשק שלי עליי וירדתי למטה,
״מה את עושה ערה?״ שאלה אותי מאמו ולגמרי הבהילה אותי.
״אני חוזרת לבסיס..״ עניתי בשקט והלכתי למטבח להכין לי קפה שחור, ״הכל בסדר יסמין?״ שאלה והניחה את ידה על גבי.
״שכבנו, אמא..״ נשענתי עם ידיי על השיש ואימי הנהנה והביטה בי, ״אתמול הדברים נמשכו, התקלחנו ולמרות שהיינו פיקחים יותר, זה קרה..״ עניתי והבטתי בה,
״לא קרה כלום יסמין, אז עשיתם אהבה. זה כזה נורא יפה שלי? הוא מאוהב בך, הוא לא איזה אחד שינצל ויזרוק. אבל יש לי רק דבר אחד לשאול אותך.״ אמרה לי והקשבתי לכל מילה שלה, ״אני מקשיבה.״ הבטתי בה וראיתי את מבטה החם והאוהב שלה,
״היית רוצה שהוא יהיה איתך כל הלילה ואז בבוקר תתעוררי למיטה ריקה?״ היא שאלה ועצמתי את עיניי בכאב
׳אני כלכך כלבה..׳
״אני לא יכולה להתמודד עם זה אמא. אל תשפטי אותי..״ אמרתי לה בשקט ובכאב והיא חיבקה אותי.

״לכי ילדה שלי, לכי.״ היא אמרה לי בשקט ונישקה את ראשי, שתיתי את הקפה שלי, וכדור שהיא נתנה לי, ויצאתי.
פתחתי את הג׳יפ שלי שמתי את הדברים שלי בבגאז׳ נכנסתי לאוטו ונסעתי כמה שיותר מהר.
אחרי שלוש שעות הגעתי לבסיס, נכנסתי בטיל אל החדר שלי זרקתי את הדברים שלי ברצפה ונכנסתי למיטה, הצמדתי את ראשי לכרית וצרחתי. לא מצאתי משהו אחר לעשות. כל דבר אחר פשוט שרף לי..

״קומי יסמין..״ שמעתי מישהו מעיר אותי ופקחתי את עיניי,
״מה את עושה פה?״ שאלתי את שוהם כשהתיישבתי והיא חייכה, ״חיבוק?״ שאלה אותי והתרסקתי לחיבוק שלה.
״את לא רוצה לדעת מה קרה?״ שאלתי אותה והבטתי בה בשאלה, ״לא רוצה לדעת מה קרה, רוצה שתרגישי טוב.״ ענתה לי ושמה בידי כוס קפה, ״יאללה לפרגולה.״ חייכה גורמת לי לצחוק, ״אחרייך.״ אמרתי לה והיא צחקה והתקדמה.
״את מרגישה טוב?״ שאלה אותי והביטה בי בתמימות,
״כן פשוט קמתי עם כאבי ראש שתינו אתמול כל החברים.״ עניתי לה והיא הנהנה, ״בא לך פיצה?״ שאלה והנהנתי,
״אני אלך בנתיים להביא כסף.״ אמרתי לה והתקדמתי אל החדר שלי. נכנסתי וסידרתי את כולו אחרי שהעפתי פה את הדברים..
שמתי את התיק על המיטה ופתחתי אותו,
״מה זה עושה פה?״ ממלמלתי בעצבים וחייגתי אל אמא שלי.
״נו תעני..״ מלמלתי עברו ארבע צלצולים ושמעתי את קולה,

״אה ילדה שלי?״ שאלה וכבר דמיינתי אותה מתיישבת בכיסא שבאי במטבח, ״מה זה עושה פה?״ שאלתי אותה בעצבים,
״מה יסמין על מה את מדברת?״ היא שאלה אותי מדברת,
״על המעטפה של המשכורת שלי. למה הכנסת אותה לפה?״ שאלתי בכעס והיא נאנחה. ״יסמין את קרעת את התחת שלך, אנחנו מסתדרים פה בבית, תקחי אותה בשבילך.״ ענתה לי וזה רק הכעיס אותי עוד יותר, ״אני לוקחת ממנה 100 שקל ומביאה אותה לאדיר אם את לא רוצה בה, תחליטי עכשיו.״ אמרתי בקרירות, ״אל תכעסי עליי ילדה שלי.. תביאי אותה לאדיר.״ ענתה לי ברכות ורק עכשיו קלטתי שאני כועסת על אמא שלי..
״אני.. אני מצטערת.״ אמרתי לה בשקט, ״הכל בסדר ילדה שלי, תאכלי משהו.״ אמרה וניתקה,

לקחתי 100 שקל וחזרתי אל הפרגולה, התיישבתי ליד שוהם ופתחתי את הווצאפ.
אדיר החי בסרט:
יסמין לוי: אני בבסיס, אתה יכול לבוא לקחת את הכסף?

אדיר החי בסרט: כן אני יוצא אלייך.

סגרתי את הטלפון ונאנחתי, איפה שוהם נעלמה?
״בעע״ צעקה מאחריי וגרמה לי לצעוק כמו איזה ילדה בת 6, ״התחרפנת?״ שאלתי אותה בכעס והיא התחילה לצחוק,
״את לא נורמלית.״ אמרתי לה בחיוך והיא נגבה את הדמעות שהיו לה מהצחוק, ״בואי, הפיצה הגיעה.״ אמרה והתקדמנו אל השער, ״תודה.״ אמרנו לשליח ושילמנו לו, נתנו לו את הטיפ והתיישבנו בשולחן הקבוע שלי ושל תום ואביאל,
״עדיין לא אמרת לי למה את פה״ אמרתי לשוהם ונתתי עוד ביס במשולש הטעים, ״רבתי עם אבא שלי החלטתי לחזור.״ קיצרה לי והבנתי שהיא לא מעוניינת לדבר על זה.
״איך ידעת שאני פה?״ שאלתי אותה והיא נאנחה, ״ראיתי אותך נכנסת לחדר ואז שמעתי אותך מתעצבנת אז נתתי לך להרגע ורק אחרי שעה בערך נכנסתי.״ ענתה לי והנהנתי.

יסמין.Where stories live. Discover now