פרק 21:

2.8K 88 8
                                    

״ולפעמים בא לי רק להתרחק,
שבלילות את תשמעי אותי צועק,
ת'געגוע שדופק ומפרק את הדלתות.
תפתחי לי את הלב שלך לכמה דקות.
קצת קשה לי להיות מי שאת רוצה,
ניסיתי וניסיתי וזה לא יצא.
פשוט לא עבד.
פשוט לא עבד.״
סיימתי לשיר ואת האמת ששרתי בלי זיופים, הקול שלי היה נשמע נעים ומתאים לאווירה מה שגרם לכולם למחוא כפיים ולשרוק.

״את מושלמת.״ מרום לחש לי באוזן וגרם לי לחייך,
״רוצה?״ שאלתי את מרום בקול חמוד שהוא אוהב והראתי לו את המרשמלו, ״תגידי לי יס מה אני עוד אעשה איתך?״ מרום נאנח בחיוך ולקח את קצוות אוזניי.
״אני לא יודעת, תגיד לי אתה.״ עניתי בשקט וחייכתי.
״כבר יש לי תוכניות.״ אמר לי בזמן שהוא מביט אל המדורה, נראה רגוע מתמיד.
״ספר לי עליהן.״ נשענתי על ידיי והקשבתי כמו ילדה טובה.
״השאלה היא אם תרצי אותן..״ הוא אמר בשקט וסקרן אותי,
״נו מרום, ספר לי.״ הבטתי בו בכעס מזויף והוא צחק את הצחוק הממכר הזה שלו, כזה שגורם לך לחייך רק מלשמוע אותו.
״לא פה.״ הוא לחש לי והנהנתי.
אחרי עוד כמה שירים התחלתי להרגיש את העייפות זורמת בגופי ופיהקתי, לא ישנתי כמו שצריך.
״את רוצה שנלך?״ מרום שאל והבטתי בו בשאלה, לא כיף לו?
״אני רואה שאת עייפה, בואי נלך.״

״אנחנו זזים, לילה טוב ילדים, אל תשארו עד מאוחר.״ אמרתי ומרום קם והושיט את ידו, אחזתי בה וקמתי.
התקדמנו אל החדר שלי כשידינו שלובות והוא משחק בטבעת שלי. ״אני חושב שכדאי שאני אזוז..״ מרום אמר ואני לא הבנתי מה קרה, למה הוא רוצה ללכת?
״כבר מאוחר ויש לי נסיעה של שלוש שעות״ הוא הסביר לי ולקח את ידיי מסביב לצווארו ולאחר מכן אחז במותניי.
״אתה מסכים לי לבקש ממך להשאר?״ שאלתי בחיוך עדין והוא צחק. ״כבר אמרתי לך, אני מסכים לך לעשות כל מה שאת רוצה״ הוא אמר בשקט והצמיד את ראשינו.
חיבקתי אותו והוא השאיר נשיקה חמימה על כתפי, הבחורות מהמדורה עברו לידנו כשהן מזילות ריר ואני מביטה בהם בזלזול, ״בוא נלך מפה.״ ביקשתי והוא הנהן, ״לאן שרק תרצי.״
נכנסנו אל החדר שלי והחלטתי לעבוד עליו.
נצמדתי אל מרום בחושניות,
כרכתי את ידיי סביב צווארו והתחלתי להניח לו נשיקות נעימות על הצוואר. הוא הביט בי מאופק והורדתי לו את החולצה תולה אותה מסביב לצווארי בפעם השניה להערב.

״יס..״ הוא לחש והפשטתי מגופי לאט לאט את המדים שלי חושפת בפניו הלבשה תחתונה שחורה פשוטה אך עדיין סקסית.
״אוי אלוהים..״ מרום הביט בי נושך את שפתיו ודחפתי אותו בעדינות לכיוון המיטה, הוא נשכב עליה והתיישבתי על בטנו התחתונה, ״לא אלוהים, זו רק אני.״ אמרתי בקול חמוד.
״יסמין בבקשה.. את משגעת אותי״ הוא לחש לי בעונג והביט בי מאופק כלכך, בזמן שאני מלטפת את בטנו.
״אני יותר מדי אוהב אותך בשביל לתת לך לעשות את זה״ הוא לחש ולבש את חולצתו.
התחלתי לצחוק והוא הביט בי מבולבל ״מרום אתה מדהים..״ נאנחתי בחיוך והוא עבר למצב ישיבה אוחז בי שלא אפול,
״שאני אבין, עבדת עליי עכשיו?״ הוא הביט בי בכעס מזויף צחקתי והנהנתי כמו ילדה קטנה ושובבה.
״אוי אלוהים, איזה מזל.״ הוא נאנח והבטתי בו בבלבול
״למה מזל? לא היית רוצה את זה איתי?״ שאלתי, את האמת זה קצת מעליב. קצת הרבה..

״מה..? ברור שאני רוצה יסמין.״ הוא תפס את פניי בין שתי ידיו והביט עמוק אל תוך עיניי.
״אז למה מזל?!״ שאלתי במעט כעס, אני לא מבינה אותו..
״כי את לא סתם מישהי בשבילי יסמין. אני לא רוצה לשכב איתך או לזיין אותך.״ ׳אוקי. עכשיו אני באמת מבולבלת׳, הוא אמר שהוא רוצה את זה איתי, ועכשיו הוא אומר שהוא לא רוצה לשכב איתי?
״אני רוצה לעשות איתך אהבה יסמין. לא רוצה לזיין אותך וללכת או לשכב איתך סתם ככה בגלל שאני מתגעגע. אני רוצה שתתני לי לחדור לתוכך כי את אוהבת אותי יסמין, כי את רוצה שאני אהיה שוב הגבר שלך, והפעם לתמיד.״ הוא הביט בעיניי והירוק הכהה שבהן התבהר כשמרום סיים לדבר,
׳אף פעם לא ידעתי שהוא רוצה את זה ככה.׳
״אתה מדהים מרום.״ חיבקתי אותו חזק חזק שומעת את הצחוק שלו מזמן שהוא כורך את ידיו סביבי בחזרה.
״עכשיו אתה מוכן בבקשה לספר לי את התוכניות המסטוריות שלך?״ הבטתי בעיניו משועשעת והוא נאנח בחיוך.

תוך כמה דקות כבר הייתי מתחת לפוך בין זרועותיו של מרום שמשלב את ידינו ומשחק איתן.
״התוכנית הראשונה היא להחזיר אותך אליי.״ הוא לחש באוזני וחייכתי חיוך מתנשא, הוא צחק והניד בראשו.
״מה הלאה?״ שאלתי סקרנית,
״להציע לך להתחתן איתי, ולמות מפחד שלא תסכימי.״ הוא אמר וצחקתי, ׳כן בטח, כאילו מישהי תסרב לדבר היפה הזה.׳
״אני חשבתי שאנחנו כבר מאורסים אדון כהן״ אמרתי בכעס מזויף  והראתי לו את הטבעת על האצבע שלי, הוא החזיק את ידי ושיחק איתה.
״בטח שאנחנו כן.״ הוא מנסה לפצות על מה שאמר מקודם וזה גרם לי להנהן בחיוך ״אני פשוט מתכוון לעשות את זה יותר רשמי.״ הוא קרץ והסמקתי מה שהצחיק אותו.
״ואז אני רוצה סוף סוף להפוך אותך ליסמין כהן.״ הוא שילב את ידינו וליטף את ידי עם אגודלו ברכות.
״ואחרי שתהיי שלי לתמיד, אני רוצה שתעשי לי מרום ויסמין קטנים, שירוצו לנו כל היום בבית ויעריצו אותך, הקטנה תהיה דומה לך.״ הוא אמר בשקט ולאחר מכן הביט בעיניי, מבט חודר שהעביר בגופי צמרמורת, הירוק שבעיניו הפך לכהה והפעם לא הצלחתי לפענח את מבטו.
״בתנאי שהקטן שלנו יהיה דומה לך.״ זרמתי איתו והוא הביט בי במבט מופתע על הזרימה, הוצאתי לו לשון כמו ילדה קטנה וצחקנו.

יסמין.Where stories live. Discover now