פרק 7:

3.1K 87 8
                                    

אחרי כמה דקות נסיעה הגענו הביתה ״בוקר טוב גם לכם״ אימי אמרה בחיוך ויצאה מהמטבח, שמתי את המפתחות של אביאור על המתלה מפתחות והתקדמתי לאימי שדיברה עם מרום וחיבקה אותו ״רוצים משהו חם לשתות?״ אימי שאלה ונישקתי לראשה, ״אני יכין שבי הכל בסדר.״ אמרתי לה והתקדמתי למטבח, יד תפסה אותי ומנעה ממני להתקדם ״שבי את. אני יכין, תני לי לפנק אותך פעם במאה שנים שאת באה לפה״ אמרה לי בקרביות ונתנה לי נשיקה בלחי ״למה לא אמא תעלי לחדר שלי פתחי את הארון, קחי את הנשק ותירי בי״ השבתי לה בקריצה וחיוך והיא צחקה את הצחוק היפה שלה .

אני ומרום נשכבנו כל אחד בספה ואימי הגישה לו נס קפה ולי קפה שחור. ׳כבר מכירה אותי.׳ ״בוקר טוב אנשים יפיםםם״ אביאור נכנס בדלת כולו מחוייך מליל אמש וזה גרם לי לצחוק. הוא נישק את אמא בראש והתקדם אלינו נותן לי נשיקה בלחי, הוא שתה מהקפה שלי ולא הספקתי להזהיר אותו.
״איכ מזה?! ממתי את שותה לי קפה שחור״ אמר ונגעל. ׳אביאור טיפוס של נס קפה.׳ הוא בא להביא למרום חיבוק גברי ומרום נעצר ״עזוב אהובי אני אסתפק בנשיקה מרחוק״ אביאור שלח לו מבט שואל ומרום המשיך ״לא רוצה לדעת איפה הידיים שלך היו בלילה.״ אני ואמא ניסיתי לא לצחוק, אבל זה היה קשה מדי. התפוצצנו מצחוק. ״אל תדאג בעלי, עלייך חשבתי כל הלילה.״ אביאור ענה והפריח למרום נשיקות באוויר מה שגרם לכולנו לצחוק.
״אמא זה בסדר שאני אחבר את הבוקסא?״ אביאור שאל וכבר הבנו מה הולך לקרות ״כן חיים שלי ותקראו לכולם״ אמא אמרה אביאור התקשר לרז ומרום לירין

החיילות של יסמין💋💦:
יסמין לוי: יאללה זריז אתן אצלי, אביאור ואמא שוב בעניינים.

נכנסתי לחדר והורדתי את השרשרת שאביאור קנה לי לפני שנתיים הנחתי אותה על השידה, נכנסתי להתקלח זריז.
וכשסיימתי ליפפתי מגבת סביב גופי, צחצחתי שיניים ויצאתי מחדר המקלחת. מרחתי קרם גוף בריח ocean מ-lalin ולבשתי הלבשה תחתונה שחורה מתחרה. לקחתי שמלה קצרה בצבע שחור וג׳קט ג׳ינס שתלויים על קולב בארון.
התלבשתי ונעלתי את הסניקרס הלבנות שלי (בתמונה)
החזרתי את השרשרת שלי אל צווארי וירדתי במהירות למטה, מרום ואני הוצאנו בירות ובקבוקים כוסות גדולות עם קשים ופיצוחים, הורדתי את הג׳קט ג׳ינס שלי ותליתי אותו על הכיסא במטבח, לאחר מכן סידרתי הכל על השולחן, ״כפרה שלי את.״ אביאור נישק את ראשי כשראה שסידרתי הכל כמו שהוא והחברים שלו אוהבים.
רז כנראה אסף את כולם כי הם נכנסו ביחד בדלת.
הבוקסא פעלה ורז לקח את המיקרופון והביא לאביאור ״דיי נו״ אביאור התחמק וניסינו לשכנע אותו לשיר ״נוו ימעצבן אתה מת על זה.״ אמרתי וכולם צחקו ״תשירי איתי?״ אביאור שאל במבט מלא חום ואהבה, הנהנתי ורז הביא לי מיקרופון.

יסמין.Where stories live. Discover now