״סיימת ילדה יפה?״ אנה אימו של מרום שאלה אותי כשאני בתוך תא ההלבשה בוחנת את גופי הלבוש בשמלת כלה.
(בתמונה.)
״אני חושבת..״ אמרתי בשקט ויצאתי לאט לאט מהתא.
״אהבתן?״ שאלתי בשקט כשהן בהו בי ובחנו אותי בחיוך,
״אלוהים כמה שהיא יפה עלייך!״ אימי אמרה בהתרגשות וכיסתה את פיה עם ידיה בזמן שהיא מביטה בי בעיניים נוצצות.
״אני חושבת שמצאתי.״ אמרתי בחיוך והם התרגשו כמו שתי ילדות, ״מרום ימות עליה!״ אנה אמרה גורמת לי לחייך.
׳אני מאוד מקווה שהוא יאהב אותה.׳הרגע הגיע.
הרגע בו אני עומדת בתחילת שביל החופה, וצועדת לאט לאט עם אימי ואביאור משני צדדיי,
הבטתי אל עבר החופה, מרום עומד שם לבוש בחליפה מושלמת ומסמן לי עם שפתיו, ׳את יפייפיה.׳
׳הרגע לו חיכיתי כלכך הרבה שנים הגיע.. כל החיים שלי אהבתי רק גבר אחד, וזה הבעל שלי. זה מרום כהן.׳
מרום הגיע אליי ונעמדנו פנים אל פנים,
״כלכך יפה..״ הוא לחש בחיוך, הניצוץ שבעיניו הירוקות הופיע והוא הביט בי בחום ואהבה, ולאחר מכן נגב את דמעותיי,
״אל תבכי יפייפיה שלי..״ הוא לחש ונישק את ראשי, לאחר מכן הוא הרים את ההינומה והניח אותה על פניי בעדינות, התקדמנו אל החופה יד ביד ונעמדנו מול הרב.״הרי את, מקודשת לי, בטבעת זו כדת משה וישראל.״ מרום ענד לי את הטבעת היפייפיה (בתמונה.).
״אני אוהב אותך יסמין כהן..״ הוא לחש וליטף את בטני שהספיקה לגדול בחודשים האחרונים.
״אני מאושר שהוא כאן איתנו.״ הוא אמר בחיוך וניגב את דמעותיי, ״אושר שלי..״ לחשתי ונגבתי את דמעותיו.
״את אהבת חיי..״ הוא לחש ונישק את שתי ידיי גורם לי לחייך בדמעות, הוא נישק אותי ולאחר מכן שבר את הכוס.
בזמן שרז וירין שורקים וכל האורחים מוחאים כפיים..״את כלכך יפה..״ הוא לחש וליטף את מותניי בזמן שידיי סביב צווארו ואנחנו רוקדים את ריקוד הסלואו הצמוד שלנו.
״אני אוהבת אותך מרום.. אהבה שאני לא יכולה לתאר במילים.״ לחשתי ודמעה זלגה מעיניי.
״את כלכך את יסמין.. ואני לא מוכן שתשתני לי אף פעם.״ הוא לחש וחייכתי בזמן שידו מלטפת את הלחי שלי, ״את הדבר היחיד שהיה צריך לשנות, שינינו היום. את השם משפחה שלך.״ הוא לחש וחיבק אותי, ״אפשר לסמן וי על עוד תוכנית אהוב שלי.״ לחשתי ושמעתי את הצחוק הממכר הזה שלו.״בואי רגע..״ הוא ביקש ברכות ונכנסנו לחדר שלנו באולם.
״את יכולה לחבק אותי?״ הוא לחש מפוחד והביט בעיניי ברכות, אלוהים כמה שאתה יפה מרום..
״ברור..״ אמרתי בשקט וחייכתי, תוך 3 שניות כבר הייתי בין זרועותיו של מרום שקובר את ראשו בצווארי.
״אני לא מאמין שאת האישה שלי יסמין..״ הוא לוחש ומנשק את כתפי החשופה במיליון נשיקות ושוב, גורם לי לחייך.
״מאז ומתמיד הייתי, פשוט לא ידענו את זה..״ לחשתי והוא עידק את החיבוק.
הרגשתי לפתע כאב כזה בבטן, כאילו.. הוא בועט.
״בייבי..״ אמרתי במהירות ושמתי את ידו על בטני, ״כדורגלן קטן של אבא.״ מרום נשך את שפתיו גורם לי לצחוק.
הוא התיישב בישיבת צפרדע מול בטני והתחיל לנשק אותה מעט, ״איך אתה מרגיש קטן? אני מקווה שאתה בסדר. אמא ואבא התחתנו בדיוק עכשיו, ואתה כאן איתנו.. כשתצא תספר לנו אם אהבת והתרגשת טוב? אני אוהב אותך.״ מרום דיבר אל הבטן שלי וגרם לי לצחוק, ״בוא לכאן מפגר..״ אמרתי והרמתי אותו מהרצפה.
״מה אני בסך הכל אב...״ הוא בא להגיד ונקטע על ידי,
״כןכן שמעתי אבא שמדבר עם הילד שלו. זה כבר נהיה המשפט הקבוע שלך.״ אמרתי בחיוך והצמדתי את שפתיי אל שפתיו טועמת את הטעם המתוק של מרום כהן.
הבעל שלי.
YOU ARE READING
יסמין.
Romanceיסמין לוי. מפקדת גדוד בחטיבת גבעתי, כבר לא אותה יסמין בת ה-16 כשהייתה מלפני ארבע שנים. מה יקרה כשהמג״דית בעלת הכומתה הסגולה תחזור לסופ״ש לבית אימה ותפגוש שוב את אהבת חייה מגיל 16 אחרי שלא נתקלה בו ארבע שנים? מה יקרה כשהרצונות והרגשות של יסמין כבר לא...