פרק 69:

2.7K 73 2
                                    

״נכנס להתקלח?״ הוא שאל ברכות בזמן שהוא מלטף את הבטן שלי ואני הנהנתי במהירות גורמת לו לצחוק.
״בואי.״ הוא אמר ובא לקום מהמיטה אך נעצר כשלא זזתי,
הוא חייך והושיט את ידו לשידה הקטנה שיש לצד המיטה,
הוא שם על עצמו מגבת והושיט לי מגבת נוספת, מכסה את עיניו בזמן שאני מחייכת ועוטפת אותה סביב גופי.
״תודה.״ אמרתי בחיוך והוא חייך ונישק את שפתיי בעדינות ולאחר מכן את בטני.
התקדמנו אל המקלחת שלו והוא חיבק אותי מאחור ממלא אותי באהבה, נעמדתי מול המראה ואספתי את השיער שלי לגולגול מרושל ובזמן שהוא פתח את המים, הורדתי את התכשיטים שלי והנחתי אותם על השיש ליד הכיור.
״כלכך יפה..״ הוא לחש וראיתי שהוא נשען על הקיר ובוחן את פניי דרך המראה. ״דיי..״ אמרתי במבוכה והוא צחק.
״בואי.״ הוא אמר בחיוך והושיט את ידו, אחזתי בה והתקדמנו אל המקלחת.
״את מסכימה לי?״ הוא שאל ונגע במגבת, הנהנתי בהיסוס והוא נישק את ראשי, הוא העלים את המגבות וכרחתי את ידיי סביב צווארו נצמדת אליו כמה שיותר כדי שלא יראה.
״אהובה שלי..״ הוא לחש בזמן שהוא מביט בעיניי ומלטף את פניי, התהלכנו אל תוך המקלחת ולא העזנו לנתק את המבט אפילו לא לרגע, נכנסנו מתחת לזרם מחובקים וקברתי את ראשי בצווארו.
״אני יכולה להשאר ככה לנצח..״ לחשתי ונצמדתי אליו יותר בזמן שהוא מפזר את שיערי,
״זו בדיוק התוכנית שלי.״ הוא לחש וליטף את שיערי הארוך ביד אחת ואת גבי ביד השניה.
״תסתובבי״ הוא ביקש וכך עשיתי, אחרי שניה הוא ליטף את כל גופי כשידו מלאה בסבון הנעים שאני אוהבת מגיל 16.
״אני אוהב אותך, את שניכם..״ הוא לחש וחיבק אותי מאחור בזמן שהוא מלטף את בטני מתחת לזרם המים.
״אנחנו אוהבים אותך יותר..״ אמרתי לו כשהסתובבתי וכרחתי את ידיי סביב צווארו, מתכוננת להשאר כך לנצח.

מרום נעמד בבוקסר מול הארון ושלף טרנינג אפור של נייק, הוא סיים ללבוש אותו וחיבקתי אותו מאחור.
״שלא תתקררי לי.״ הוא אמר והסתובב אליי מלביש לי חולצה שחורה וחלקה שלו שמגיעה לי עד אמצע היריכיים.
״אני צריכה לאמץ את החולצות שלך יותר.״ אמרתי גורמת לו לחייך בזמן שאני בוחנת את עצמי במראה.
״לא צריכה, חייבת.״ הוא ענה בחיוך וחיבק אותי מאחור בזמן שהוא מלטף את בטני.
״אל תזוז.״ אמרתי ונגשתי לשידה להביא את הטלפון שלי,
חזרתי למקומי והוא ליטף את בטני שוב כמו מקודם רק הפעם ביד אחת, ואת ידו השניה הוא שילב עם ידי, חייכתי והוא נישק אותי בלחי, צילמתי. ״איזו תמונה יפה!״ אמרתי ונשכתי את שפתיי בהתרגשות בזמן שהוא צוחק עליי.

״כנסי למיטה.״ הוא אמר וסובב אותי בעדינות לכיוונה, ואני הבטתי בו מבולבלת. ״לא סומכת עליי?״ הוא צחק וחייכתי,
התקדמתי אל המיטה ונשכבתי בה מתחת לפוך המוצף בריח המושלם של מרום.
״לאן אתה הולך?״ שאלתי מבולבלת כשראיתי אותו מתקדם אל הדלת, ״אני כבר חוזר, אוקי?״ הוא שאל והנהנתי בהיסוס.
הוא יצא מהחדר ובנתיים הבטתי בתקרה וליטפתי את בטני,
הבטן שבתוכה מתפתח ילד שלי ושל מרום..
אני לא מעכלת את זה שאהבת חיי מגיל 16 הוא האבא של הילדים שלי..
״תעצמי עיניים.״ הוא אמר ברכות מחוץ לדלת ועצמתי אותן.
״עצמתי.״ אמרתי לו ושמעתי את הדלת נסגרת,
״תשבי.״ הוא אמר בשקט וכך עשיתי, ״נו בייב אני סקרנית.״ אמרתי בחיוך והוא צחק,
״תעשי לי מקום שמנה.״ הוא אמר וזזתי למקומי, ״אני לא שמנה אני בהריון.״ אמרתי והוצאתי לו לשון שומעת את הצחוק הממכר הזה שלו.
״מוכנה?״ הוא שאל והנהנתי, ״תפתחי.״ הוא אמר ופקחתי אותן.
״אני לא מאמינה..״ לחשתי בחיוך כשראיתי את מרום לידי עם שתי כוסות שוקו חם ומרשמלו קטנים בתוכן, ומגש פיצה נמצא על השידה הקטנה.
כמו פעם, לפני ארבע שנים.
כשאני ומרום היינו מותשים מדי כדי לצאת החוצה, היינו נכנסים מתחת לפוך חשופים ממסכות, שוקו חם סדרה או סרט טוב, והחום והאהבה אחד של השניה.
לא היינו צריכים יותר מזה, כשהיה לי את מרום, לא הייתי צריכה מעבר.
הוא היה הוא, וזה הספיק לי.
״כמו פעם..״ אמרתי ונשכתי את שפתיי, ״את אוהבת?״ הוא שאל מפוחד וכולי התרגשתי,
״תניח אותן בשידה שאני יוכל לקפוץ עלייך כבר.״ אמרתי והוא צחק והניח אותן, תוך שניה כבר הייתי בין זרועותיו בזמן שאני יושבת עליו ורגליי מצדדיו.
״אתה כלכך מושלם..״ לחשתי והרגשתי את חיוכו בצווארי,
״יש לי את הכל כשאני איתך מרום..״ אמרתי בשקט כשהוא ליטף את פניי והנחתי נשיקה ארוכה על שפתיו.
״אני בחיים לא אשבע ממך..״ הוא אמר ונישק אותי שוב.

״בבקשה יפייפיה.״ הוא אמר והושיט לי את הכוס כשסיימתי להסתדר במקומי, ״אני אוהבת אותך מרום.״ אמרתי והבטתי עמוק אל תוך עיניו, ״אני אוהב אותך יסמין כהן.״

יסמין.Where stories live. Discover now