פרק 53:

2.5K 78 5
                                    

(יש קטעים מיניים בפרק- הערת הכותבת.)
״את עושה איתנו שוט.״ אביאור אמר וכולם הרימו לכיווני את כוס השוטים המלאה שלהם ורז מזג לי.
״לחיים חברים!״ ירין צעק וכולם הורדנו את השוט במהירות, הרגשתי את הצריבה הנחמדה בגרון וראיתי את און מושיט לי לימון, ״תודה.״ עניתי בחיוך ולקחתי אותו להעביר את הטעם.
״יאללה עוד אחד.״ שירה אמרה ואני ורז מזגנו לכולם שוטים,
״מוכן?״ שאלתי את רז בחיוך, ״לחיים לממון ושנזיין המון.״ רז ואני אמרנו את המשפט הקבוע שלי ושלו מלפני ארבע שנים וכולם עשו לחיים והורידו את האלכוהול שוב בגרון.
אחרי כמה שוטים שלא טרחתי לספור, התחלנו לרקוד לצלילי השיר ׳סאמר וויבז.׳ ״קדימה גיאל, תני ריקוד צמוד זה אני אפילו שהחברות לא מסכימות זה אפשרי וואלק תראי על הדאנס משהו אמיתי, שכל צעד אני חש את הצלילים חיים שלי.״ אני שירה וטל שרנו ואביאור צחק עליי, און בחן אותי ושלח לי קריצה גורם לי לצחוק. ״אם כבר באת רוצה לראות הכל זה לא אני זה הסאמר טיים.״ המשכנו לשיר והבנים הצטרפנו לרקוד איתנו.
״רז!״ קראתי לו כשראיתי אותו ואת מרום יורדים מלמעלה, אני ורז התחלנו למלא את כוסות השוטים, וכשבאתי לשתות את השוט שלי, מרום לקח לי אותו מהיד ושתה אותו, ״בואי לפה.״ הוא אמר לי והצמיד אותי אליו, ״את מחרפנת אותי.״ הוא לחש לי באוזן, ואני יודעת שאם לא הייתי בסטלה הייתי מטביעה אותו בבריכה.

התחלנו לרקוד צמוד ומרום השתגע, ״בואי נלך מפה.״ הוא לחש לי, שנינו שיכורים. ״לאן?״ לחשתי לו בקול העדין שהוא אוהב.
״אני לא יודע יסמין, פשוט בואי נלך מפה.״ הוא הביט עמוק בעיניי והנהנתי.
עלינו לחדר שלי ונכנסנו אליו, הוא חיבק אותי מאחור והסתובבתי אליו, הצמדתי את שפתיי אל שפתיו והוא סגר את הדלת תוך כדי. ״אלוהים אני כלכך רוצה אותך.״ הוא לחש לי תוך כדי הנשיקה, ״גם אני רוצה אותך, אבל בוא נכנס למקלחת. אוקי?״ התנתקתי ממנו ובאתי למלא את האמבטיה, ״כבר מילאתי לך אותה מקודם, רציתי שתעלי תתקלחי ותלכי לישון.״ הוא אמר לי והבטתי בו מופתעת,
משכתי לאט את מכנס הבגד ים שלו והורדתי לו אותו, הוא נשאר בבוקסר ונכנסנו שנינו אל חדר המקלחת.
״את מסכימה לי להעיף ממך את הדבר הזה?״ מרום שאל מתכוון לבגד ים שלי והנהנתי. הוא לא הוריד את עיניו מעיניי, הוריד לי את החזיה ובנתיים אני כיסיתי את החזה שלי.
הוא המשיך להביט רק בעיניי והוריד את התחתון שלי, התביישתי ונצמדתי אליו ואיכשהו גרמתי לו לחייך.
״את מתביישת?״ הוא שאל והנהנתי, ״אין לך ממה, זה אני.״
הוא העלים את הבוקסר ממנו וחיבק אותי, הוא נישק אותי מעט בצוואר ונכנסנו למקלחת, אחרי נשיקות וליטופים רבים יצאנו.
התעטפנו במגבות והוא נישק אותי.

״את יפייפיה..״ הוא לחש והצמדתי אותו אליי והנשיקה התעמקה, הוא הרים אותי כך שהרגליים שלי סביב גופו ולא התנתק ממני לשניה.
מרום הניח אותי בעדינות על המיטה מפחד שאשבר ועולה מעליי, ״תעיף אותם.״ לחשתי לו והוא הוציא מאיתנו את המגבות ובמהירות כיסה אותנו בשמיכה,
נישקתי אותו והאצבע שלו מצאה את דרכה לדגדגן שלי, ״מרום.״ גנחתי בשקט והוא הגביר את הקצב, ״אהוב שלי..״ גנחתי והוא החדיר לתוכי את אצבעותיו.
״אלוהים מרום.״ השתדלתי לא לגנוח בקול והוא הכניס והוציא את האצבעות במהירות, ״פאק בייב את כלכך...״ הוא אמר וקטעתי אותו, ״רק בשבילך מרום, רק אתה.״ לחשתי לו והירוק שבעיניו התכהה.
״את בטוחה שזה מה שאת רוצה יס?״ מרום הביט בעיניי, התגעגעתי אליו כלכך.. ״אני רוצה את זה איתך.״ לחשתי והוא פיסק את רגליי, ״אם את לא רוצה אני מתחנן אלייך, תעצרי אותי.״ הוא לחש ונישקתי אותו, מראה לו שאני בטוחה.

״פאאק מרום!״ גנחתי כשהוא חדר והוא נישק אותי כדי להרגיע אותי, אבל עדיין הרגשתי את הכאב בתוכי.
״קטנה שלי.״ הוא אמר והגביר קצב, הכאב התחיל להפוך לנעים ושרטתי מעט את גבו, ״מאמי שלי, אלוהים..״ גנחתי והוא נישק אותי, ״תסתכלי עליי יפייפיה שלי.״ הוא אמר ממשיך לחדור לתוכי והבטתי בו, ״אני אוהב אותך.״ הוא אמר לי ונשכתי את שפתיי.
הפכתי אותנו ועשיתי בשבילו כמיטב יכולתי,
״אהובה שלי..״ הוא לחש ונישקתי את צווארו, והוא נהנה מכל שניה.
״תסתכל עליי.״ ביקשתי והוא הביט בי נושך את שפתיו,
״תני לי את כל כולך״ הוא ביקש ברכות והגברתי קצב,
״אני אוהבת אותך יותר.״ גנחתי והגברתי אותו יותר,
״יסמין שלי..״ הוא הפך אותנו המשיך לחדור אליי אבל מרסן את עצמו כדי לא להכאיב לי או לחצות גבול.
״תן לי להרגיש אותך.״ גנחתי והרגשתי אותו מגביר לקצב מטורף שאני לא באמת מצליחה לעמוד בו.
״פאק מרום!״ צרחתי ושרטתי את גבו, ״קטנה שלי.״ הוא אמר לי ונדחק לתוכי עוד יותר.
״אלוהים אני שלך.״ הוא אמר ונישקתי אותו, ״מרום כן אני.. אני קרובה.״ גנחתי ושרטתי אותו עוד קצת,
״תגידי לי דברים שאני אוהב לשמוע.״ הוא לחש לי בצרידות באוזניי, ״אני אוהבת אותך מאמי שלי, אני שלך מרום.״ צעקתי והרגשתי אותו עוד מעט מגיע לשיא, ״ו..?״ הוא צעק
״אני נשבעת להפוך ליסמין כהן.״ צעקתי וגמרנו ביחד.
הוא הביט בעיניי ולא התנתק מהן לשניה,
״אני אוהב אותך..״ הוא לחש ונישקתי אותו ברכות,
״אני אוהבת אותך..״ לחשתי לו והוא חיבק אותי צמוד,
״כמה שנים חיכיתי לשמוע אותך אומרת את זה..״

יסמין.Where stories live. Discover now