פרק 66:

2.5K 65 10
                                    

״נראה לי מצאתי.״ אמרתי והוצאתי ג׳ינס מיוחד עם חגורת בד כחולה, וסוודר בטן חשוף כתף בצבע לבן, (בתמונה.)
״יופי בייב, אני אחכה לך למטה.״ הוא נישק את ראשי והרגשתי את הרצון לקבל מעבר לזה גובר.
מרחתי את הקרם שלי על גופי ולאחר מכן לבשתי את הג׳ינס והסוודר. התיישבתי על הכיסא מול שידת האיפור שלי והנחתי את השרשרת שאביאור קנה לי על צווארי, סגרתי אותה וענדתי את הטבעת על האצבע שלי ולאחר מכן הרמתי את המסקרה.
״מה את עושה?״ מרום הבהיל אותי והמסקרה עפה לי מהיד,
״בדיוק עמדתי לשים את זה.״ אמרתי והצבעתי על המסקרה שמתגלגלת על הרצפה,
״אני לא רוצה שתתאפרי, את יפה גם בלי זה.״ הוא אמר והניח נשיקה קטנה על שפתיי ויצא מהחדר. ׳פשוט דביל.׳
השפרצתי בושם על צווארי ופיזרתי את שיערי הארוך והבלונדיני על כתפיי.
לקחתי תיק קטן והכנסתי לתוכו את צרור המפתחות שלי, כסף, חוגר, ואת המתנה שקניתי למרום וירדתי למטה.

נכנסתי אל המטבח ולקחתי לי כוס מים, בזמן ששתיתי את תכולתה שמעתי את הבנים מדברים,
״זה לא אמיתי כמה שאחותך יפה״ מרום אמר לאביאור,
״אני יודע, אם היא לא הייתה אחותי באלוהים היא כבר הייתה אישתי.״ אביאור אמר וחייכתי,
״הלו איך אתה מדבר? זו אישתו של מרום.״ רז אמר ודפקתי את ידי במצחי, ״אתם מוכנים להפסיק לרכל עליי?״ שאלתי כשיצאתי מהמטבח ושלושתם הובכו.
״הולכים?״ מרום שאל והנהנתי צוחקת בזמן שהוא התקדם אליי, ״כלכך יפה..״ הוא ליטף את הלחי שלי וגלגלתי את עיניי בחיוך, הוא אחז בסנטרי ורכן אליי, ״בוא אדון קיטשיות, בוא נלך.״ אמרתי והוא שילב את ידינו בזמן שהבנים צוחקים.

״לאן נוסעים?״ שאלתי את מרום והוא הביט בי בחיוך, ״אם אני אגלה לך אני אצטרך להרוג אותך.״ הוא אמר וחייכתי,
״אז תהרוג אותי.״ עניתי והוא הביט בי כועס, ״אל תגידי את זה גם לא בצחוק.״ הוא אמר מביט בי וחייכתי, ״אתה מושלם.״ אמרתי בקול העדין שהוא אוהב והנחתי לו נשיקה בלחי.
״מושלם עד שאני שומע את הקול הזה, אם את לא רוצה שאני אעשה איתך אהבה פה באוטו תפסיקי עם הקול הזה.״ הוא אמר והמשיך להביט בדרך,
״אני אוהבת שאתה אומר את זה.״ אמרתי והוא הביט בי מבולבל, ״שאתה אומר לעשות איתי אהבה ולא לזיין אותי.״ אמרתי בחיוך מרגישה את הלב שלי מתחמם,
״כי זה מה שאני עושה, אני לא מזיין אותך אני עושה איתך אהבה, וגם אם לפעמים יוצא לי להגיד שאני רוצה לזיין אותך או משהו כזה זה בגלל שזה נפלט מלהט הרגע, תדעי שאני תמיד מתכוון ללעשות אהבה.״ הוא אמר מרוכז בדרך ושילבתי את ידינו, ״אני אוהבת אותך מרום..״ אמרתי בשקט ״אני אוהב אותך הרבה יותר יסמין.״ הוא ענה ונישק את ידי, ״הגענו.״ הוא אמר בחיוך ויצא מהרכב, הוא פתח את דלתי והושיט לי יד עוזר לי לצאת.

״זה רק ההתחלה.״ הוא אמר לי בשקט ונישק את ידי, ״אני מקווה שתאהבי את ההמשך..״ הוסיף בזמן שהוא מוזיז קצוות שיערי שעפו אל פניי למאחורי האוזן ואני רק הבטתי בעיניו, לא הייתי מסוגלת לנתק את המבט מהן, כלכך יפות..
״בואי, לא אכלת כלום היום.״ הוא אמר ושילב את ידנו.
נכנסנו אל המסעדה והמארחת הושיבה אותנו בשולחן זוגי שבמקום כיסאות יש ספה כך שאנחנו יושבים אחד ליד השניה.
״תודה לך.״ אמרתי בנימוס והתיישבנו, ״מיד אקרא למלצרית שלכם.״ השיבה בחיוך ונעלמה.
״היי אני לי, אני המלצרית שלכם להערב.״ אמרה הבחורה בחיוך והניחה את התפריטים בזמן שהיא בוחנת מעט את מרום, קצת טאקט.. הבטתי במרום שבוחן אותי בלי להביט בה בכלל וחייכתי לכיוונו כשהיא הלכה.
״מצאת משהו יפייפיה?״ מרום שאל והנהנתי, ״מצאת?״ שאלתי והוא הביט בי בחיוך, ״אני רוצה לאכול אותך, אני יכול?״ הוא שאל וצחקתי מנידה בראשי, ״אתה דביל..״ אמרתי ולי המלצרית בדיוק הגיעה. ״החלטתם?״
מרום הביט בה ונהיה מובך, ׳אוקי.. מה קורה?!׳
״ידעתי שזה אתה.״ היא פתאום אמרה והבטתי בה המומה.

״אתם מכירים?..״ שאלתי בבטחון ושיחקתי בטבעת שלי,
״כן..״ אמרה בשקט אך בחיוך חם ואוהב ״אני רואה שהתקדמת״ אמרה וזה צבט לי את הלב מעט,
״כן.. התקדמתי.״ הוא אמר בשקט והניח את ידו על הירך שלי אך הוזזתי אותה. ״מצטערת, נסחפתי.. אתם רוצים שאקרא למלצרית אחרת או שזה בסדר?״ שאלה בעיקר אותי בחיוך מתנצל, ״זה בסדר.״  מרום ענה לה וליבי נצבט מעט..
׳הרצון להביט בו נעלם. הרצון לדבר איתו כל הערב נעלם. הרצון לאכול איתו נעלם. והרצון ללכת לישון במיטה שלי הלילה גבר וביקש ממני לקום וללכת מכאן.׳
״מצטערת.״ אמרתי בקשיחות וקמתי ממקומי, יצאתי מהמסעדה והתחלתי ללכת לכיוון הבית שלי.

יסמין.Where stories live. Discover now