פרק 86:

2.2K 69 3
                                    

״לאט יסמין מה את ממהרת?״ רז שאל אותי כיצאתי מהרכב, כולם כבר נכנסו הביתה ואני ורז נשארנו בחוץ,
״כבר חושך, אני רוצה להגיע הביתה, הנסיעה גמרה אותי..״ אמרתי בשקט והוא הנהן בחיוך, פתחנו את הדלת ונכנסנו אל הבית.
״מזה איפה כולם?״ שאלתי והבטתי בו, ״אולי בגינה.״ הוא משך בכתפיו והתקדמתי אל הגינה. פתחתי את הויטרינה הגדולה ויצאתי אל החצר.
שביל של נרות הופיע על הרצפה, הוא הוביל אל מרום שעמד בקצה שלו עם ידיו מאחורי גבו. הבטתי מעבר לכתפו מביטה בפרחים האדומים שמסודרים בשתי מילים..
Marry me?
הבריכה שהייתה מלאה בפרחים לבנים ומסביבה נרות צהובים עשתה את הכל יותר יפה ורומנטי. המשפחות שלנו והחברים עמדו לצד השביל, והנחתי את ידיי על שפתיי.
הגוף שלי קפא ורז נעמד מאחריי. התחלתי ללכת, כולם הביטו בי מחוייכים ולא העזתי להוריד את עיניי ממרום שעומד בקצה השביל ומביט בי בחיוך אך מפוחד.
״היי..״ הוא לחש כשנעמדתי מולו, ״היי.״ אמרתי לו בחיוך גורמת לו לצחוק,

״רציתי להגיד לך כמה דברים, לפני כמה ימים כשהתעוררתי וראיתי אותך בוכה בגללי, הלב שלי נשבר.
כעסתי על עצמי שעזבתי אותך לבד, שלא הייתי שם בשבילך במשך חודש, למרות שלא ממש שלטתי בזה. נלחמתי לקום רק בשבילך יסמין, והצלחתי רק בזכותך. ועכשיו.. אחרי שהבנו שאנחנו מאוהבים מהרגע שהכרנו לפני 16 שנים ברך, אחרי הזוגיות המדהימה שהייתה לנו, אחרי ארבע שנים של סבל בלעדייך, אחרי סוף סוף חזרת אליי ואחרי שנתת לי את המתנה הכי יפה שיכלת לתת לי. אני רוצה להגיד לך שאני אוהב אותך, תמיד אהבתי ואני תמיד יאהב. אני לא מוכן לעזוב אותך יותר לבד יסמין. את הבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי, עם הלב הכי נקי וטוב שיש. שינית אותי לגמרי מלאך קטן שלי.. בזכותך אני בנאדם טוב יותר. אני קם בבוקר ושואל את עצמי איך היום אני יוכל להיות גבר טוב יותר, רק בשבילך. אני אוהב אותך יסמין, את אהבת חיי. ואם כבר עומד להיוולד לנו ילד, ואם את אוהבת אותי כמו שאישה אוהבת בעל, תסכימי. תסכימי להיות שלי לנצח. תסכימי לי לקום לצידך מאושר בכל בוקר ולהרדם בזרועותיך בכל לילה. תהפכי אותי לגבר הכי מאושר שיש ותסכימי לי להפוך אותך ליסמין כהן.״ מרום אמר בחיוך והדמעות שכבר מזמן מילאו את עיניי השאירו שבילים שקופים על פניי,
מרום כרע ברך והושיט לכיווני קופסה קטנה ומרובעת ובתוכה טבעת כסף עדינה, באמצע שלה יש יהלום וצידה השמאלי עטוף ביהלומים קטנים ויפים. (בתמונה.)
״יסמין שלי.. התנשאי לי?״ מרום שאל בחיוך ושבילים שקופים עטפו את לחיו, הרמתי אותו וחיבקתי אותו חזק.
״כן אהוב שלי, ברור שכן.״ עניתי בחיוך גורמת לו לצחוק בזמן שכולם שורקים ומוחאים כפיים.
״אני אוהב אותך כלכך יסמין שלי..״ הוא לחש וענד את הטבעת היפייפיה על הקמיצה שלי.
״אני אוהבת אותך מרום.״ נישקתי את שפתיו וחיבקתי אותו.
״אמרתי לך שאת זאת אני שומר לנישואין.״ הוא אמר בחיוך וליטף את האצבע השלישית שלי בעדינות גורם לי לצחוק.
״מזל טוב קטנה שלי.״ אביאור חיבק אותי חזק בחיוך, ״סוף סוף קיבלתם שכל!!״ אמא שלי צעקה וחיבקה אותי חזק ולאחר מכן כיפכפה את מרום וחיבקה אותו בזמן שאנה אימו מחבקת אותי.

״את מסכימה לי להכנס למקלחת עם ארוסתי?״ מרום שאל בחיוך כשנכנסתי לביתו בזמן שהוא מחבק אותי מאחור.
״אני מסכימה לך להתקלח עם יסמין כהן.״ אמרתי לו בחיוך מרגישה את גופו מתקשח מאחריי.
״אני עדיין לא מאמין שהסכמת..״ הוא אמר בשקט והביט בעיניי מפוחד, ״אני אוהבת אותך מרום. אתה הגבר היחיד שאהבתי כל החיים שלי..״ אמרתי בשקט וליטפתי את פניו,
״אני הרבה יותר מאוהב אותך יסמין..״ הוא לחש וגרם לי לחייך. ״בואי.. נכנס להתקלח.״ הוא נישק את כתפי החשופה ונכנסנו לחדרו. הוא בא להפשיט ממני את השמלה אבל עצרתי אותו. הגוף שלי נראה נורא, הבטן שלי גדלה מעט ואני מפחדת שהוא לא יאהב את מה שהוא רואה.
״מה יש יפייפיה?״ הוא שאל בשקט והביט עמוק אל תוך עיניי תוך כדי שהוא מזיז את קצוות השיער שעפו על פניי אל מאחורי אוזני.
״הגוף שלי נראה נורא מרום..״ לחשתי בכאב והוא הופתע ולאחר מכן צחק ואני עמדתי שם והבטתי בו מבולבלת.
״את הבחורה הכי יפה שאני מכיר יס.. והגוף שלך אלוהי. עם הריון או בלי הריון.״ הוא נישק את שפתיי ברכות ולאחר מכן הביט בי מחכה לאישור, הנהנתי בעדינות והשמלה תוך כמה שניות כבר נעלמה כלא הייתה.
״בואי, אני רוצה שתראי משהו..״ הוא אמר בשקט והושיט את ידו לכיווני, אחזתי בה והתקדמנו לאט לאט.
נעמדנו מול המראה והוא חיבק אותי מאחור, ״את רואה כמה את יפה?״ הוא שאל גורם לי לחייך בזמן שאני בוחנת את עצמי במראה, ההלבשה התחתונה ישבה עליי מושלם למרות בטן ההריון, והגוף שלי לא נראה נורא כמו שחשבתי.
״אנחנו משפחה יפה.״ מרום אמר ונשך את שפתיו, ״הכל בזכותך.״ לחשתי והסתובבתי אליו, ״לא הייתי מצליח להחזיק בלעדייך.״ הוא לחש וחיבקתי אותו חזק.

יסמין.Where stories live. Discover now