פרק 33:

2.6K 71 1
                                    

פרק שלישי ואחרון למרתון-
פקחתי את עיניי מחוייכת לעובדה ששוב בוקר,
לקחתי את הטלפון שלי מהשידה והדלקתי אותו כשכרגיל הבהירות סינוורה אותי.
4:30 בבוקר, מה יש לי בזמן האחרון זו השעה הקבועה שלי?!
התמתחתי ושמתי לי את השיר ׳בסיבוב׳ של טונה.
קמתי מהמיטה והדלקתי את האור, לקחתי את מברשת ומשחת השיניים שלי ומסרק לשיער.
יצאתי לכיוון השירותים כרגיל עוברת בפרגולה ורואה את אביאל ותום יושבים שם עם הבלונדה המחומצנת בעלת העדשות הכחולות. ׳וודאפאק?!׳
גלגלתי עיניים והלכתי אל מקלחות הבנות, צחצחתי את שיניי שטפתי פנים וסירקתי את השיער,
חזרתי אל החדר והתפשטתי, מרחתי את קרם הגוף הקבוע ולאחר מכן את מכנס המדים וגופיה לבנה, נעלתי את הנעליים ונעמדתי מול המראה, שמתי את חולצת המדים שלי עליי ולאחר מכן בתוך המכנס, סידרתי אותה בצורה המחמיאה והקבועה והנחתי את הכומתה על כתפי השמאלית.
אספתי את שיערי לקוקו גבוה והשפרצתי מעט בושם על צווארי, שמתי על גופי את הנשק ואת הדסקית על צווארי, הכנסתי את האייפון שלי לכיס, אחרי שנראתי בסדר גמור לקחתי את הטבעת שלי ושמתי על האצבע, יצאתי מהחדר תוך כדי שאני שמה את משקפיי השמש שלי על ראשי ומתיישבת במדרגה של כניסת חדרי.

״מה? לא בכבוד שלך לשבת איתנו?״ שאל אותי תום כשהוא מתקדם אליי, ״מה אתה עושה שם?״ שאלתי אותו מבולבלת והוא חייך, ״מה אתה מחייך?״ הבטתי בו בכעס, ״אני ואביאל ישבנו והיא באה, חיכיתי שתתעוררי.״ הוא הביט בי וגלגלתי את עיניי, ״יכלת לבוא להעיר אותי אדון דהן.״ אמרתי בכעס שכבר התרכך אחרי שתום חייך לי את החיוך הזה שלו.
״בואי כבר ימעצבנת.״ הוא הרים אותי מהרצפה ומשך אותי לחיבוק, לאחר מכן התקדמנו לפרגולה כשידו מסביב לצווארי וידי על מותניו.
״בוקר טוב למפקדת היפה שלי.״ אביאל אמר ונישקתי אותו בלחי ולאחר מכן נשענתי על תום בגלל עייפות יתר.
״בוקר טוב נסיכה שלי.״ אמרתי לאביאל והוא שלח לי נשיקה באוויר, ואז כרגיל הבלונדה מקנאה.
״חשבתי שאסור משהו בין מפקדת לחייל.״ נטע זרקה לאוויר.
״אסור אבל את לא תספרי על הרומן הסודי שלנו נכון?״ שאלתי ונעצתי בה מבט ואביאל עוד שניה התפוצץ מצחוק.
שמתי את משקפיי השמש על עיניי האפורות בזמן שאני מנידה בראשי על הטיפשות שלה.
״את לא חברה של מרום?״ שאלה בקנאה והרמתי גבה ׳דפוקה.׳
״הוא מעניין אותך?״ אביאל שיחק אותה נפגע והיא הביטה בו מופתעת, ״חשבתי ש.. לא משנה שכחי מזה, אני הולך לעשות קפה.״ הבטתי באביאל שאמר לה בכעס, והשאיר אותה שם המומה, ״אבי..״ אמרתי בשקט והוא קרץ לכיווני מנשק אותי בלחי ונעלם.

״את רוצה את אסולין לרציני?״ תום שאל אותה וגלגלתי את עיניי, ״אני לא יודעת לאן זה התקדם, אם לא לרציני אפשר להשאר ידידים.״ היא אמרה ונרגעתי, אני לא רוצה שהיא תתאהב בו ותפגע, זה יהיה מוגזם.
״קחי המפקדת.״ אביאל הגיע והגיש לכיווני כוס קפה שחור רותחת, כמו שאני אוהבת.
״אין עלייך נסיכה.״ אמרתי לו בחיוך מאושר והוא חייך אליי בחזרה מניד בראשו. ״למה את קוראת להם נסיכה?״ שאלה נטע בזמן שאביאל התיישב לידה, תום גלגל את עיניו והתנתקנו מהחיבוק כבר מזמן.
״כי הם הנסיכות שלי.״ עניתי לה ביובש ושתיתי שלוק מהקפה השחור שלי, ״כמה זמן אתם מכירים?״ שאלה בסקרנות.
״אני וג׳ס מכירים מגיל קטן ואביאל הצטרף אלינו בגיוס.״ תום ענה בחיוך והיא הייתה מבולבלת, ״למה דווקא הוא הצטרף?״ שאלה ״מה נעשה, אביאל אסולין זה אהבה ממבט ראשון.״ תום אמר ואביאל נישק אותו בלחי, ״אוי אהוב שלי.״

יסמין.Where stories live. Discover now