״מרום? מה אתה עושה פה?״ שאלתי בכעס ושילבתי את ידיי על החזה שלי.
״אפשר שנדבר על זה כמו בני אדם יס?״ מרום שאל וכעסתי, רציתי שילך מכאן, אף אחד מהם לא בא לבסיס שלי אף פעם. אף פעם לא רציתי שיבואו לפה.
״נסעתי בשבילך עד לפה.. אל תתני לי לבזבז שלוש שעות על פארש יסמין.״ הוא עמד מולי בקשיחות והנהנתי.
״אביאל..״ אמרתי בשקט והבטתי לרצפה, אביאל פתח את השער ומרום התקדם אליי, ״מה זה החתך הזה יסמין?״ כשהוא בא לשים את היד שלו על הלחי שלי נרתעתי, הוא הביט בי בבלבול ואביאל השפיל מבט.
״אנחנו.. אנחנו צריכים לדבר מרום.״ עניתי והבטתי בו בקשיחות והתקדמנו אל חדרי עוברת דרך הפרגולה.
״מחזר אה? אז אחרי הכל כן צדקתי אה המפקדת?״ וייס שאל בחיוך מנצח וכולם צחקו.
״אמרתי לך, עם בחורה כמוני איך לא?״ עקצתי והתגרתי בו גורמת לכולם לצחוק עליו, בזמן שהבחורות שיושבות בפרגולה מזילות ריר על מרום שנמצא לידי בחולצה לבנה שמבליטה את כל קוביות הבטן שלו וג׳ינס שחור שיושב עליו יותר מדי טוב.
״1-0 לך.״ וייס אמר והנהן אליי רומז שזה הולך להמשיך,
״אל תתן לי להכנס בך למה עוד כמה דקות זה יהיה 10-0 .״ אמרתי וכולם צחקו עליו שוב.
״2-0״ וייס אמר והרים את ידיו כחף מפשע.
״הולכים?״ מרום שאל ונצמד אליי ברכושניות בזמן שכל הבחורות מביטות בו. ׳סובבו את המבט שלכן פוסטמות.׳
״תתחילו במדורה.״ אמרתי להם ווייס הצדיע לי בחיוך, למרות שבכלל לא היה צריך.נכנסתי להתקלח בזריזות וחזרתי לחדר פוגשת במרום שישב על מיטתי עם ראשו בין ידיו ואני נשענתי על הקיר מולו,
״אני מצטער..״ הוא הרים את מבטו אליי והסתכלתי עליו בחזרה
״על מה בדיוק?״ שאלתי בפשטות בזמן שאני שמה את הטבעת שלו על האצבע שלי ולאחר מכן סגרתי את השרשרת שאביאור קנה לי לפני שנתיים על צווארי.
״על זה שמישהי נמרחה עליי בזמן שאת בוכה.״ גיכחתי בזלזול והבטתי בו, ״כאילו שאכפת לך.״ שילבתי את ידיי על החזה שלי והוא הביט בי בדאגה.
״אכפת לי ממך הכי בעולם, חשוב לי שתדעי שאיך שהיא נגעה בי מעבר לחיבוק אמרתי לה שיש לי מישהי.״ הוא אמר והבטתי בו מופתעת ׳אין לו מישהי.׳
״אבל אין לך.״ התגרתי בו ומעט שעשוע עלה על פניי,
״בואי לכאן כבר״ מרום אחז בידי והכניס אותי בין רגליו, הוא הצמיד את ראשינו ונשמתי עמוק בזמן שהתיישבתי על ברכיי ברצפה בין ידיו.
׳אני צריכה אותך כלכך עכשיו.׳
״כשנסעתי ממך הלכתי לאסוף את תום ואביאל ונסענו לתחנת דלק, מפה לשם איזה שיכור צעק לי כל מני דברים.״ השפלתי מבטי ומרום הרים את סנטרי עם ידיו, ראיתי את הכעס עולה על פניו ואת הוורידים בידיו מתחילים לצאת, אבל הוא החזיק את עצמו כמו שצריך ועדיין נשאר רך כלפיי.
״תמשיכי, אני מקשיב לך יפייפיה״ ראיתי את הכעס של מרום, על המחשבה שמישהו שהוא לא הוא, פנה אליי. ועוד שיכור.
״נכנסתי לשירותים, וכשיצאתי הוא היה שם, עם בקבוק אלכוהול ריק ביד, ניסיתי לפתוח את הדלת והוא זרק לכיווני את הבקבוק, הסתובבתי ואחת הזכוכיות כנראה פגעה בי, וזה מה שיצר את החתך ששאלת עליו מקודם..״ נשמתי עמוק והבטתי בפניו של מרום, הוא נעל בכעס את הלסת שלו והדמעות התחילו לרדת על פניי.
״יסמין שלי..״ מרום ליטף את פניי וניגב את הדמעות שיוצרות שבילים שקופים על פניי ולאחר מכן הניח עליהן נשיקות קטנות וחמימות.בחנתי את פניו שהביטו בי בכאב, הוא מבין לאן השיחה הולכת, אבל הוא משקר לעצמו.
״הוא נגע בי מרום..״ אמרתי בשקט, קולי נשבר וייבובים של בכי נשמעו מפי, ורק עכשיו נפל לי האסימון, נאנסתי.
הבטתי בעיניו של מרום, הוא נראה כלכך אבוד, מבועת.
הרגשתי את גופי נשבר, לא יכלתי להחזיק את עצמי יותר מרוב כאב, אך שניה לפני שהתמוטטתי מכאב מרום אחז בי והרים אותי. נעמדנו והוא ליטף את פניי,
״אני מרגישה כלכך זולה מרום..״ לא הצלחתי להפסיק לבכות, נשברתי. רציתי לצרוח הכי חזק שיש.
״היי, אהובה שלי תסתכלי עליי..״ הוא לחש לי כשהוא תופס את פניי בשתי ידיו ואני מחזיקה את הידיים שלו.
״את לא זולה, אל תעזי לדבר על עצמך ככה, את לא אשמה בזה נסיכה שלי, אל תאשימי את עצמך.״ מרום הביט בי בחום ואהבה, שמחתי שהוא עסוק בלהיות איתי ולא בהלתעצבן.
״אני לא יודעת עוד מה לעשות״ לחשתי והוא ניגב לי את הדמעות.
״אני יכול לחבק אותך?״ הוא שאל ותוך כמה שניות כבר התרסקתי אל ידיו של מרום שמחבק אותי חזק.״אל תעזוב עדיין, רק עוד קצת..״ לחשתי ומרום עידק את החיבוק כשאני קוברת את ראשי בצווארו מסניפה את הריח שאני כלכך אוהבת. ׳אנחנו ככה כבר חצי שעה.׳
״אני בחיים לא אעזוב אותך. גם אם הייתי רוצה, אני לא מסוגל יפייפיה.״ הוא לחש מביט בפניי ברכות ומניח נשיקה על מצחי.
הוא התיישב על המיטה כמו מקודם אוחז בידיי ואני בין רגליו.
״אתה מסכים לי?״ לחשתי והוא לא הבין, המשכתי להביט בו בשאלה, ״אני מסכים לך כל מה שתרצי.״ לחש ונישק את ידי.
נשארתי בהלבשה תחתונה והורדתי לו את החולצה, לאחר מכן לבשתי אותה והנחתי את ידיו על מותניי.
התיישבתי עליו כשרגליי בצידי גופו והמשכתי לחבק אותו קוברת את ראשי בצווארו.
אני לא יודעת מה גרם לי לעשות את זה אבל העובדה שאני נמצאת צמודה כלכך בזרועותיו של מרום הרגישה כלכך נכון.
״יס.. לא לזה התכוונתי כשאמרתי כל מה שתרצי.״ שמעתי את קולו מאופק והבנתי בדיוק למה.
״אלוהים אני לא יכול איתך..״ הוא לחש מחזיק את עצמו ואני צוחקת בקול החמוד שהוא אוהב.
״לא שוב הקול הזה, יס בבקשה.. אני עוד שניה מאבד את זה.״ הוא החזיק את פניי בשתי ידיו ונשך את שפתיו מה שגרם לי לצחוק.
YOU ARE READING
יסמין.
Romanceיסמין לוי. מפקדת גדוד בחטיבת גבעתי, כבר לא אותה יסמין בת ה-16 כשהייתה מלפני ארבע שנים. מה יקרה כשהמג״דית בעלת הכומתה הסגולה תחזור לסופ״ש לבית אימה ותפגוש שוב את אהבת חייה מגיל 16 אחרי שלא נתקלה בו ארבע שנים? מה יקרה כשהרצונות והרגשות של יסמין כבר לא...