פרק 15:

2.8K 70 9
                                    

״יאללה צא״ ניתקתי את השיחה וראיתי את תום יוצא מביתו עם המדים ותיק ענק כמו שלי, יצאתי לפתוח לו את הבגאז׳ והוא הניח את התיק בפנים, ״מה קורה? העיניים שלך אדומות.״ הוא בחן את פניי ושלחתי את ידי לסדר לו את הכומתה הסגולה שנחה על כתפו השמאלית, הוא הביט בידי והבחין בטבעת שמרום הניח על האצבע שלי לפני 20 דקות בערך.
״התארסת ולא סיפרת לי?״ תום שאל ולקח את ידי לבחון את הטבעת, ״לא ידביל, מרום נתן לי אותה לפני מקודם, הוא העיר אותי וישבנו בחוץ שעה.״ אמרתי וגיכחתי בחיוך כשנזכרתי במילים הכי יפות ששמעתי כל 20 שנות חיי.
״בקיצור התארסת.״ תום אמר בפשטות ונכנס למושב שליד הנהג, הוא סידר את הנשקים שלנו ברצפה בין רגליו ואני גלגלתי את עיניי ונכנסתי גם. ״עדיף שתשתוק.״ אמרתי בחיוך והתחלתי לנסוע בפעם השני הבוקר/לילה איך שלא תקראו לזה.

״יאללה זריז שלא נאחר, אני רוצה לעבור בתחנת דלק לקנות לנו קפה.״ אביאל התיישב באמצא והניח את תיקו ואת הנשק שלו לידו.
תוך מספר דקות הגענו לתחנת דלק, הבנים יצאו מהרכב עם הנשקים עליהם וחיכו לי, סיימתי לתדלק והתקדמתי לידם, ״הלו, ילדה״ מישהו צעק לכיווני והתעלמתי.
תום העביר לי את הנשק וסידרתי אותו על גופי כמו שצריך ״הופה גם מדים וגם נשק, עוד יותר סקסי, אהבתי.״ הוא מתגרה בי יותר מדי, ואני לא אוהבת את זה. בכלל.
׳יש לי הרגשה רעה.׳
נכנסנו אל החנות בתחנת הדלק והבטנו במדפים, שמתי את ידיי על אביאל ותום ״טוב תבחרו לכם מה שתרצו, אני רוצה קפה שחור, אחד וחצי סוכר. הלכתי לשירותים.״ הושטתי להם שטר של 200 ואביאל הכניס לי אותו חזרה לכיס ״יאללה לכי מפה״ הוא אמר וגיכחתי, תפחתי על כתפיהם והבאתי לתום את הנשק שלי.
נכנסתי אל חדר השירותים וסיימתי בזריזות את צרכיי, יצאתי מהתא ושטפתי ידיים, ״הוו הנה את.״ הבחור שצעק מקודם ישב על הרצפה עם בקבוק אלכוהול ריק בידו.
התקדמתי אל הדלת שפתאום הייתה סגורה,
׳היא הייתה פתוחה כשנכנסתי..׳
באתי לפתוח אותה והוא זרק לכיווני את הבקבוק, התכופפתי והסתובבתי אל הבקבוק שהתנפץ על הקיר, הרגשתי שורף באזור הגבה אבל כלום לא עניין אותי, אני צריכה לצאת מפה.
״זוז.״ אמרתי בקשיחות והוא גיכח, ״מה תעשי לי אם לא?״ דחף אותי אל הקיר ולא נתן לי לזוז, ״עוף ממני.״ אמרתי בקור וניסיתי לזוז.
הבחור השיכור סתם את פי בעזרת ידו וניסה לפתוח את המדים שלי, ניסיתי להתנגד ונאבקתי כלכך חזק, אבל הוא חזק ממני.
הוא פתח את חולצת המדים שלי ונשארתי בגופיה לבנה מולו. הוא התחיל לגעת בחזה שלי בחוזקה וניסיתי לצרוח, זה לא כלכך עבד. הדמעות התחילו לשטוף את פניי, לא ידעתי מה עוד לעשות, אני ממשיכה להאבק, ממשיכה להרגיש אותו מחלל את גופי עם ידיו, ההרגשה הכי זוועתית שהרגשתי בחיים.
הגוף שלי הוא שלי יבן של זונה.

הדלת פתאום נפתחה בחוזקה, אביאל נכנס ותום אחריו.
הם העיפו את הבחור ממני ואביאל השתגע, פירק אותו לגמרי.
׳אני שמחה שהגעתם, אבל זה מאוחר מדי.׳
החלקתי את גבי על מורד הקיר ותום הורה לי לנשום עמוק, ברגע שהוא בא לגעת בכתפי נרתעתי כלכך, נצמדתי בפחד אל הקיר. ״אביאל זה מספיק.״ תום הורה לאביאל שבעט בצלעות של הבחור וכנראה שבר לו אותן.
אביאל התקדם והתיישב מולי בישיבת צפרדע הוא בא להושיט יד לכיוון פניי ״אל תע...״ תום בא להגיד לו אבל נקטע כששוב נצמדתי בפחד אל הקיר.
״הכל בסדר?״ המוכר נכנס והבטתי בו במבט קר, שנאתי אותו כלכך עכשיו. את האמת, כרגע שנאתי הכל. בעיקר את העובד שאיזה בן זונה נגע בגופי בלי רשות,
׳גוף ששמור כבר 20 שנה חולל ברגע.׳
״בואו נלך מפה.״ נעמדתי על רגליי, הרמתי את חולצת המדים שלי מהרצפה ולבשתי אותה, התיישרתי מול המראה ראיתי את הדם שירד לי מהגבה, ׳כנראה שזה השורף שהרגשתי.׳
סידרתי את המדים, אביאל הושיט לי את הכומתה שכנראה נפלה כשהחולה נפש הזה זרק את המדים שלי לרצפה.
הנהנתי כאות תודה וסידרתי את הכומתה על הכתף השמאלית שלי.

״יסמין..״ אביאל אמר בשקט וקטעתי אותו, ״אני בסדר, בואו. אנחנו נאחר לבסיס.״ לקחתי את הנשק שלי מתום ויצאתי מחדר השירותים, ״הם שילמו לך?״ שאלתי את המוכר שהביט בי בכאב, ״הכל בסדר, עליי.״ אמר כשמבטו הפך למלא ברחמים, הנהנתי בקשיחות כאות תודה ולקחתי מהדלפק את הקפה שלי, והתקדמתי לרכב. התיישבתי שוב במושב הנהג מניחה את הנשק שלי במושב של תום. אחרי שניה הם נכנסו אחריי ותום סידר שוב את הנשקים בין רגליו.
השמש כבר התחילה לזרוח ושמתי את משקפיי השמש שלי על עיניי.
חיברתי את הטלפון למערכת והפעלתי את הפלייליסט השלם של נצ׳י נצ׳ שיש לי בטלפון. השיר ׳קפה וסגריה׳ התחיל להתנגן והתחלתי לנסוע.

יסמין.Where stories live. Discover now