השעה 20:00 בערב כבר הגיעה ושלחתי הודעה בקבוצה הקבועה שלי ושל הבנות. כשהתגייסתי הן שינו את השם ל-החיילות של יסמין כי כשהן את השירות עשו בשירות לאומי, אני חזרתי פעם ראשונה על מדים ונשק הביתה והן אמרו בצחוק שהיו מתות למפקדת סקסית כמוני.
׳לא שפויות היו ולא שפויות נשארו׳.החיילות של יסמין💋💦:
יסמין לוי: יאללה מה עושים היום?טלטול❤️ : יש היום מסיבה, מה אומרות?
יסמין לוי: מה יהיה עם האנרגיות טל? יש אנשים שקורעים את התחת בבסיס ובסך הכל רוצים להיות עם החברים שלהם בחמשוש😤
שירו❤️: היי גברת! תשתקי. מגיע לנו מסיבה איתך, את בראשון הולכת לנו שוב.
יסמין לוי: שתקתי שתקתי, נתארגן אצלי. אין לי מושג מה ללבוש.
סגרתי את הטלפון והתקדמתי לחדר של אביאור, שתי דפיקות וזה מספיק . ״כנסי קטנה״ ׳איך הוא ידע שזו אני?׳
נכנסתי והוא שכב על הבטן והתעסק באייפון שלו ״אביאורי״ התקדמתי והתיישבתי על מיטתו. ״מה חיים שלי?״ הוא עזב את הטלפון והביט בי ״כלום״ אמרתי ונשכבתי על גבו וחיבקתי אותו, הוא לקח את ידיי ונישק אותן ״אני אוהבת אותך אביאור״ לחשתי עם דמעות בעיניי האפורות, אביאור הסתובב בלי שאפול וחיבק אותי. ״אני אוהב אותך הרבה יותר מאור עיניי״ לחש ועידק את החיבוק.פקחתי את עיניי כשהרגשתי יד נעימה מלטפת את שיערי.
״קטנה שלי קומי, הבננות הגיעו״ שמעתי את אביאור ומלמלתי ״אני קמה״, הוא הניח נשיקה על ראשי ומנע ממני להמשיך לישון. ״יאללה אהובה שלי״ קמתי הבטתי בו בשאלה כשהבחנתי בחדר הריק. ״הן בחדר שלך, צילמו אותך״ התקדמתי לחדרי בעייפות. ״אני מותשת, נעולות על מסיבה?״ שפשפתי את עיניי ונשענתי על משקוף הדלת.
״עופי למקלחת אנחנו פה בוחרות לך בגדים״ טל דחפה אותי למקלחת ומנעה ממני להשאר בחדר ולהמרח.
״תראו מה צילמתן״ אמרתי ושיר הראתה לי תמונה בה אביאור שוכב על הגב ואני שוכבת עליו ומחבקת אותו ישנה. ׳וואו..׳ ״איזו תמונה יפה״ מלמלתי וזה גרם להן לחייך, ״ביי למקלחת״ שיר אמרה ובעטה אותי ״10 קטנות אני פה״.
יצאתי זריז מהמקלחת כמו שאמרתי, ליפפתי סביב גופי מגבת בפעם השניה להיום וצחצחתי שיניים. ״מצאתן?״ שאלתי כשיצאתי מהמקלחת וטל הוציאה שמלה שתלויה על קולב מהארון שלי ותלתה אותה על ידית הארון.השמלה הייתה שמלת מיני אך לא קצרה מדי בעלת מחשוף עדין בחזה וכתפיות דקות בצבע ירוק זית. (בתמונה)
״כבר נהיה הצבע הקבוע שלי״ התלבטתי כי חשבתי לגוון.
אני כל הזמן על המדים.. ״שתקי הצבע מושלם עלייך״ טל בעטה לי בתחת וגרמה לי לגלגל עיניים ולצחוק.
הן התחילו להתארגן ואני בנתיים מרחתי קרם גוף של lalin על גופי, לאחר מכן לבשתי הלבשה תחתונה ואת השמלה. התיישבתי מול שידת המראה שלי ושמתי קצת מסקרה ושפתון שקוף כי אני לא אוהבת להתאפר הרבה, יש לי יופי טבעי ואני שומרת עליו.
״סיימתן?״ שאלתי את הבנות וסיימתי לנעול את העקבים התואמים לשמלה שלי. ״כן״ טל ענתה ובתגובה העברנו את מבטינו אל שיר. ״שירו?״ שאלנו ביחד ״רק שניה״ היא סיימה להתאפר ולא הייתי בטוחה בלבוש שלי, ׳לא הייתי פה יותר מדי זמן.׳ ״בטוחות שזה נראה טוב? התרגלתי כבר למדים, שכחתי מזה שמלות״ הן הביטו בי בחיוך וטל שמה את ידה על לחיי
״זה נראה מעולה ג׳סי״ היא המשיכה לומר וגרמה לי לחייך.
הן ירדו ובנתיים השפרצתי בושם לקחתי את האייפון שלי תיק קטן והתקדמתי אל המראה, לקחת את השרשרת שאביאור קנה לי לגיוס מלפניי שנתיים, אני מורידה אותה רק במקלחת.
הנחתי אותה על צווארי ואחרי שהתגאתי במה שראיתי במראה, ירדתי למטה.
YOU ARE READING
יסמין.
Romanceיסמין לוי. מפקדת גדוד בחטיבת גבעתי, כבר לא אותה יסמין בת ה-16 כשהייתה מלפני ארבע שנים. מה יקרה כשהמג״דית בעלת הכומתה הסגולה תחזור לסופ״ש לבית אימה ותפגוש שוב את אהבת חייה מגיל 16 אחרי שלא נתקלה בו ארבע שנים? מה יקרה כשהרצונות והרגשות של יסמין כבר לא...