פרק 36:

2.4K 63 2
                                    

״כי בחיים הכל עובר, מטעויות למד והשתפר,
מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך.
לא לסלוח זו לא חולשה, נצור האהבה בדרכך.
ודע, את כל הסובב אותך.״
סיימנו לשיר כולם ביחד את ׳שיר בעיפרון.׳ של בית הבובות ומחאנו כפיים, שוהם קמה אל הפרגולה והבטתי בה לא מבינה מה קרה לה ואם חבורת הזבל שלה עשתה לה משהו.
״נסיכה מה השעה?״ שאלתי את אביאל והוא הביט בשעון שלו ״22:00״ ענה לי והביט בי בשאלה,
״אני צריכה לזוז להתארגן נסיכות.״ אמרתי ותפחתי על כתפיהם. ״אני אגיד לכם ביי לפני שאלך.״ אמרתי והם הנהנו.
קמתי והתקדמתי אל החדר שלי עוברת בפרגולה ומתעלמת משוהם שהביטה בי, נכנסתי אל החדר שלי והורדתי את התכשיטים שלי, שלפתי הלבשה תחתונה מהארון, לקחתי מגבת פיג׳מה ומסרק ויצאתי אל מקלחות הבנות.
סיימתי בזריזות להתקלח בגלל שלא הרטבתי את השיער והתעטפתי במגבת, לבשתי את ההלבשה התחתונה שלי ושוהם נכנסה למקלחות.
נעמדתי מול המראה וסירקתי את שיערי בזמן שאני בוחנת את פניי. ״למה הלכת מהערב גיבוש?״ שאלה אותי שוהם בזמן שהיא בוחנת את גופי שלבוש בהלבשה תחתונה בלבד,
״אני לא חושבת שזה אמור לעניין אותך שוהם, תהני במקלחת.״ עניתי באדישות והתחלתי להתלבש, ״אוקי..״ ענתה לי ויצאתי מהמקלחות.

נכנסתי אל החדר שלי והורדתי את הפיג׳מה בזריזות, מרחתי את קרם הגוף שלי על גופי והתקדמתי אל שידת המראה,
שמתי מעט מסקרה על הריסים שלי ואודם שקוף על שפתיי, אני לא אוהבת להתאפר, סידרתי את שיערי הארוך לשביל בצד והשארתי אותו פזור על גבי.
לבשתי את השמלה ונעלתי את העקבים בצבע שמנת (בתמונה.)
לקחתי את השרשרת שלי וסגרתי אותה על צווארי, הבטתי בטבעת היפייפיה שמרום קנה לי וחיוך קטן עלה על פניי, ענדתי גם אותה והשפרצתי על עצמי בושם.

שיחה נכנסת מ-אדיר החי בסרט:
הוצאתי את הטלפון מהמטען, החלקתי את האצבע שלי על המסך ושמתי על רמקול.
״יפייפיה? את מוכנה?״ אדיר שאל והזעפתי את פניי, ״כן, ואל תקרא לי ככה אדיר.״ ׳מרום קורא לי יפייפיה.׳
״אוקי יפה, אני 3 דקות אצלך.״ הוא אמר וניתקתי את השיחה.

יצאתי מהחדר למקום המדורה, עברתי דרך הפרגולה וראיתי את שוהם יושבת ומשפילה את ראשה, ״שוהם? את בסדר?״ שאלתי אותה והיא הרימה את ראשה אליי, כשראתה אותי לבושה בשמלה פערה את עיניה וחייכה, ״אני בסדר יסמין, את נראת מעולה.״ היא אמרה וגרמה לי לחייך. ״תודה.״ השבתי בחיוך עדין ויצאתי מהפרגולה למקום המדורה.
״אביאל, תום. בואו רגע.״ כל מי שישב מסביב למדורה הביט בי ופער את עיניו ״וואו..״ שמעתי כמה לחשושים וזה גרם לי להושיט את שיערי קדימה ולהסתיר את פלג גופי העליון.
״מה אומרים?״ שאלתי אותם חוששת והם חייכו
״את נראת מדהים ג׳ס.״ אביאל אמר בחיוך,
״אם לא היית המפקדת שלי..״ תום אמר בקריצה וגרם לנו לצחוק. ״טוב אני צריכה לזוז.״ נישקתי אותם בלחי ובאתי להסתובב וללכת ״רגע ג׳ס.״ תום קטע אותי והבטתי בו,
״אל תשכבי איתו או משהו כזה.״ הוא הזעיף פנים ואני ואביאל צחקנו, ״מבטיחה להשתדל.״ גלגלתי את עיניי בחיוך והתקדמתי את השער הראשי.

יצאתי מהשער וראיתי את אדיר נשען על הרכב שלו כשהוא לבוש בחליפה שחורה מתואמת לשמלה שלי.
אדיר חתיך, אני לא אשקר. יש לו בלורית שחורה שהוא תמיד מסדר לאחור, עיניו חומות אבל כלכך בהירות והזקן שעל פניו עושה אותו עוד יותר חתיך.
התקדמתי אליו והוא הרים את ראשו כששמע את רעש העקבים. ״וואו..״ הוא אמר בחיוך, ״ידעתי שהיא תהיה מושלמת עלייך אבל לא חשבתי שתראי בה עוד יותר סקסית.״ הוא אמר ובחן את גופי שוב ושוב,
״אתה מבטיח לי שלא תנסה להשכיב אותי הלילה?״ שאלתי ושילבתי את ידיי על החזה שלי,
״אני מבטיח לך יסמין, אני לא אנסה. ואם מישהו רק יעז להגיד לך משהו שיגרום לך להרגיש לא בנוח אני נשבע שהוא יצטער על זה כל החיים.״ אדיר נשבע וחייכתי, ״אוקי..״ אמרתי בשקט והשפלתי את מבטי לרצפה, שוב אני לא בטוחה בעצמי.
אדיר ליטף את פניי והרים את ראשי עם ידו,
״היי.. את נראת כלכך טוב יסמין, אל תורידי מעצמך. את יודעת שאת הבחורה הכי יפה שפגשתי, עם השמלה או בלי השמלה. ואני לא מתכוון לערום.״ הובכתי, לא כל יום עבריין מעולם התחתון אומר לך שאת הבחורה הכי יפה שהוא פגש.
״מוכנה לנסוע?״ הוא שאל אותי והוציא אותנו מהמצב המביך הזה. ״כן, עכשיו כן.״ חייכתי והוא פתח את הדלת בשבילי.

יסמין.Where stories live. Discover now