פרק 30:

2.6K 75 3
                                    

אביאל סידר את הנשקים בין רגליו ודפיקה על החלון גרמה לי לעצור את השיר, הרמתי את משקפיי השמש שלי ופתחתי את החלון כשראיתי את אמא שלי מחוץ לרכב.
״יפה שלי קחו שיהיה לכם משהו נורמלי לאכול בבסיס, הכנתי לפני חצי שעה.״ אמא אמרה לי והגישה לי שקית עם קופסאות פלסטיק מלאות בסלטים אורז ובשניצלים המושלמים של אמא. ״יש לכם מספיק אמא?״ שאלתי ועוד לא לקחתי את השקית, אני קודם כל דואגת להם.
״יש מלא ימעצבנת, שמתי פה גם לכם וגם לתום.״ חייכתי אליה ולקחתי את השקית מעבירה לאביאל שישים עליו.
״את מלכה אמא.״ אמרתי לה ונישקתי את ראשה.
״יאללה ילדה שלי תסעו בזהירות.״
שמתי שוב את משקפיי השמש על עיניי, המשכתי את השיר ׳עושה עם העיניים׳ של אייל גולן והתחלתי לנסוע.

נעצרתי ברמזור האדום ותופפתי על ההגה, ״איך את מחייכת בשנייה, עושה מה לא עושה עם העיניים..״ אביאל שר והבטתי בו מחייכת, הוא לא שם לב שאני שומעת אותו.
״כל מה שתרצי אשיר לך, אשאיר לך את עצמי בנתיים״ הוא המשיך ואני המשכתי לנסוע.
״אתה שר ממש יפה אבי!״ אמרתי לו בחיוך והוא הובך,
״את.. שמעת אותי?״ הוא אמר לי לחוץ גורם לי לצחוק.
״אתה שר מדהים אביאל.״ אמרתי והוא חייך אליי בביישנות,
״מזה נסיכה ממתי אתה מתבייש ממני?!״ שאלתי בכעס מזוייף ״נתקעת על הנסיכה אה?״ הוא הביט בי בחיוך וצחקתי.
״כי אתה ותום הנסיכות שלי מה אני אעשה?״ הוא דפק את ידו במצח מעיד על טיפשותי וצחקנו.
״בסדר שנעבור בתחנת דלק? אני רוצה לקנות חטיפי אנרגיה.״ שאלתי את אביאל והבטתי בו ״עיניים על הכביש ג׳סי, וכן אני מת לקפה.״ חייכתי והנהנתי.

הגענו לתחנת דלק קרובה לבסיס ויצאנו מהאוטו אביאל סידר את הנשק שלו על גופו והושיט לי את שלי.
נכנסנו אל החנות והתפצלנו, אביאל אל הקפה שלו ואני הלכתי למדפים של חטיפי האנרגיה. בחנתי את קופסאות חטיפי האנרגיה, והבחנתי בקופסא האדומה והמרובעת שכתוב עליה חטיף בטעם יוגורט ותות שדה, ניסיתי להגיע אל המדף בו היא נמצאת אבל לא בורכתי בגובה רב. התקדמתי אל אביאל ששם לעצמו סוכר ״אבי אני לא מגיעה..״ אמרתי בפרצוף חמוד והוא צחק. ״בואי גמדה קטנה בואי.״ הוא לקח את ידי והצבעתי על הקופסא האדומה, הוא הוריד אותה והתקדמנו אל הדלפק, הודתי לו בחיוך והוא חייך בחזרה.
״מה בשבילך?״ שאל המוכר ״את החבילה הזו וקפה שחור בבקשה.״ הוא הנהן ונגש להכין את הקפה.
הוא סיים עם הקפה והעביר את הקופסא בקופה. ״30₪ ביחד עם הקפה״ ענה לי בחיוך הגשתי לו שטר של 50 והוא החזיר לי את העודף,
לאחר מכן התקדמתי אל עמדת הסוכר ושפכתי מקל סוכר אל הכוס ועירבבתי, אביאל כבר עמד ביציאה הקרובה אליי ובאתי להתקדם אליו.

״חכי שניה.״ אמר לי המוכר והסתובבתי, ״כן?״ שאלתי והתקדמתי אליו, ״איך קוראים לך?״ שאל אותי המוכר
״יסמין.״ עניתי בקול הרגיל שלי ״אני אלעד״ הוא חייך מעט ושלח את ידו ללחיצה, ״נעים מאוד אלעד.״ לחצתי את ידו ולא הבנתי לאן השיחה הזו מתדרדרת, ״את הבחורה הכי יפה שפגשתי, רציתי לשאול אם אני יכול את המספר שלך..״ הוא הניח את ידו על העורף והביט בי בחיוך קטן, ״תודה רבה אבל אני מצט...״ באתי להשיב אבל אביאל נצמד אליי מאחור ברכושניות וקטע אותי,
״היא תפוסה גבר.״ אביאל אמר לו והבחור הופתע
״מצטער, לא ידעתי. המשך יום טוב לכם.״ המוכר כיבד לגמרי וענה בחיוך. ״גם לך.״ חייכתי בקטנה ויצאנו מהחנות.
״יקנאי.״ אמרתי לאביאל בחיוך וגרמתי לו לחייך, ״כאילו שהיית נותנת לו.״ ׳נותנת לו מה אביאל?!׳ הבטתי בו בכעס והוא לא הבין ״נותנת לו?! אתה צוחק עליי נכון?״ אביאל הביט בי מופתע ולא הבין עד שנפל לו האסימון, התקדמתי בעצבים לאוטו ועיניו נפערו ״לא ג׳ס, אני מצטער..״ הוא אמר לי לא מבין איך התהפכתי ככה, בזמן שנכנסנו לאוטו.
״זה מה שאתה חושב עליי אביאל?״ הבטתי בו בכעס ושילבתי את ידיי על החזה שלי ״לא התכוונתי בקטע כזה..״ הוא הביט בי בעצב ולא יכלתי יותר, נקרעתי מצחוק והוא הביט בי מבולבל,
״היית צריך לראות את הפרצוף שלך.״ החזקתי את הבטן שכאבה לי מרוב צחוק והוא הזעיף את פניו.
״אני שונא אותך״ הוא אמר לי שלחתי לו נשיקה באוויר והתחלתי לנסוע.

אחרי כמה דק נסיעה אביאל קיבל שיחה ממספר שלא שמור לו באנשי קשר, הוא החליק את היד על המסך וענה.
״הלו?״ שאל, ״אה זו את.״ הוא הופתע והביט בי בחיוך,
״לא מה פתאום עסוק יפיופה אני שמח שהתקשרת.״ ענה והמשיך להביט בי משתדל לא לצחוק ״כן אני כמה דק בבסיס, כבר הספקתי להתגעגע אלייך.״ אמר והביט בי בחיוך ניצחון ׳מה?! יש לאביאל מישהי?׳
״נתראה עוד כמה דקות.״ הוא ניתק את השיחה וצחק.

״אני מת!״ הוא נקרע מצחוק וגרם לי לחייך ולהביט בו בבלבול ״ממה אתה כלכך מת?״ שאלתי מבולבלת והוא הביט בי בחיוך מרוצה ״נחשי מי זאת.״ הוא אמר וכבר הבנתי.
״אני מתה!! היא נפלה בפח הזה אני לא מאמינה!״ אמרתי נקרעת מצחוק ביחד עם אביאל ״אביאל אסולין, מי לא תפול בפח?״ קרץ לי וצחקתי ״נטע אשכרה בקטע.״ הנדתי בראשי בחיוך וחניתי את הרכב.

שיחה נכנסת מ-מספר חסוי:
החלקתי את ידי על המסך ושמתי על רמקול ״מה עכשיו?״ שאלתי צוחקת ואני ואביאל נעצרנו, ״נו, התרחקת?״ שאלה הבחורה בטלפון ״ממי?״ שאלתי בכוונה משחקת אותה ראש קטן, ״ממרום ואביאל.״ ענתה בעצבים ואביאל השתדל לא לצחוק, ״מה מאביאל פעם קודמת זה היה רק מרום?״ אמרתי וצחקתי, ״נכון אבל עכשיו אני רוצה שתתרחקי משניהם.״ אמרה בכעס, ״גם את וגם הרצונות שלך על הזין שלי.״ אמרתי וניתקתי את השיחה.

אביאל נתן לי מכה קטנה והבטתי בו מבולבלת, הוא הצביע והרמתי את ראשי לכיוון עליו האצבע שלו מצביעה וראיתי את נטע מנתקת את הטלפון בעצבים. ״תתנהג כאילו לא ראינו אותה.״ אמרתי והוא הנהן התקדמנו ופתאום קראו לו .
״אביאל?״ הסתובבנו וראינו את נטע מתקדמת אלינו, הבטתי באביאל שקרץ לי והיא נעמדה מולנו עם ידיה על המותניים, ״התגעגעתי אלייך״ אביאל אמר והצמיד אותה אליו ברכושניות נוגע לה טיפה בתחת, ״גם אני אלייך.״ היא אמרה בחיוך מרוצה.
״אתה בא אבי?״ שאלתי והוא הסתובב אליי,
״כן חכי לי רק שניה.״ ענה לי בקריצה וגיכחתי בחיוך.
הוא הצמיד אותה קרוב יותר נוטף סקס אפיל ומשאיר לה נשיקות על הצוואר ונשכה את שפתיה בזמן שהוא לוחש לה כל מני דברים באוזן. ״להתראות יפה.״ הוא נישק אותה בלחי משאיר אותה שם המומה ומגורה והתקדמנו אל הפרגולה.
״אין עלייך בעולם!״ אמרתי לו צוחקת והוא חייך חיוך מרוצה.

יסמין.Where stories live. Discover now