פרק 34:

2.4K 69 1
                                    

ישבתי חזרה בפרגולה ותום ואביאל הביטו בי במבט שואל,
״מה הוא רצה הזין הזה?״ תום שאל אותי בשקט, ״חובות.״ עניתי וגופם התקשח, ״הוא אמר שיוותר על חצי מהסכום אם אתלווה אליו לאירוע של עולם תחתון.״ אמרתי להם בשקט והם הזדעזעו כמוני. ״ג׳ס את בטוחה בזה? עולם תחתון מה לך ולחרא הזה?״ אביאל שאל בדאגה, ״יהיה בסדר.״ חייכתי והוא חיבק אותי, מנשק לראשי.
״אם הוא עושה לך משהו אני נשבע אני הורג אותו.״ תום אמר גורם לי לחייך ואביאל נשאר קשוח, ״אמרתי לו בדיוק את אותו הדבר תוםתום.״ נאנחתי נרגעת תחת חיבוקו של תום.
״נו מה אני גם רוצה!״ אביאל אמר וקפץ עלינו גורם לכולנו לצחוק. ״אין כמוכם.״ נאנחתי והם חיבקו אותי.
קיבלתי הודעה בווצאפ מאדיר והבטתי במסך בטלפון.

אדיר החי בסרט:
אדיר החי בסרט: נתתי לחייל שלך מקודם שמלה ועקבים, הוא שם אותה בחדר שלך, תהיי מוכנה בערב.

יסמין לוי: אני מעדיפה ללכת עם טרנינג מאשר ללבוש את השמלות החשופות של הזבל שלך.

אדיר החי בסרט: קניתי אותה בשבילך כי ידעתי שלא תלבשי משהו חשוף כמו של הבחורות שלי, היא חשופה בטעם. דאגתי שהיא תהיה כמו שאת אוהבת.

יסמין לוי: אוקי, תודה.. אני אלך לראות.

סגרתי את הטלפון שלי ונעמדתי. ״תום, אביאל.״ קמנו והתקדמנו אל החדר שלי, נכנסנו וראינו את הקולב תלוי על הארון שלי, ״אוקי, בואו נפתח.״ אמרתי ובאתי להתקדם אך הם תפסו את ידיי ״שבי, אנחנו נפתח ותבחני אותה.״ אביאל אמר והנהנתי ״כסי עיניים.״ תום אמר והתיישבתי במיטה מכסה את עיניי. ״מוכנה?״ הם שאלו והנהנתי סקרנית.
״תפתחי.״ פקחתי את עיניי והבטתי בשמלה שחורה ארוכה מושלמת אבל עם מחשוף בחזה ׳שקרן.׳

נכנסתי לווצאפ ושלחתי לו הודעה.
אדיר החי בסרט:
יסמין לוי: אמרת שהיא לא חשופה!

אדיר החי בסרט: רואים שאפילו לא מדדת, תמדדי ותשתקי.

יסמין לוי: לא סובלת אותך.

אדיר החי בסרט: בכלל לא הדדי בייבי.😘

יסמין לוי: בייבי דודה שלך.

״אני לא לובשת אותה אם היא חשופה, כלב שקרן.״ אמרתי בעצבים ואביאל הביט בשמלה, ״תמדדי אותה, לא תרצי תעיפי לו אותה בחזרה.״ אביאל משך בכתפיו ונאנחתי,
״אנחנו בחוץ, תקראי לנו כשתסיימי.״ תום אמר ותלה את השמלה על הארון,
לבשתי אותה בחשש והבחנתי את גופי במראה,
׳היא סקסית בטירוף!׳
אדיר צדק.. היא נראת חשופה אבל רואים טיפה מהחזה, מניאק.. ״תעצמו את העיניים נסיכות.״ אמרתי והם נכנסו כשעיניהם מכוסות, ״מוכנים?״ שאלתי לחוצה והם הנהנו,
״אוקי תורידו.״ אמרתי בשקט והשפלתי את מבטי נבוכה מתמיד.
״וואו..״ תום ואביאל אמרו ביחד וחיוך קטן עלה על פניי,
״היא לא חשופה מדי?״ שאלתי והם בחנו אותי, אני לא מתביישת מהם. הם חברים יותר מדי טובים שלי, זה כמו שאני אלך ככה ליד טל ושירה, תום הוציא את הגומיה מהשיער שלי ופיזר אותו על כתפיי.
״היא נראת עלייך מושלם ג׳סי, הוא בן זונה אבל הוא צדק.״ תום נישק לראשי וחייכתי, ״תום״ שמענו קריאה מבחוץ, תום חייך ואביאל גלגל את עיניו, ״good time?״ שאלתי ותום הנהן בחיוך, ״לך הכל טוב.״ אמרתי בחיוך הוא נישק לראשי ויצא.

המשכתי לבחון את גופי במראה מתלבטת, ״היא נראת עלייך בן זונה ג׳ס, אל תורידי מעצמך.״ אביאל אמר ונעמד מאחורי.
״אתה בטוח? לא זנותי?״ שאלתי בוחנת את גופי במראה לא מביטה באביאל, ״ממש לא זנותית.״ אביאל ענה ובחן אותי, ״נו אביאל תגיד את האמת, איך היא נראת לך?״ שאלתי והבטתי בו דרך המראה, עיניו הכחולות שוב נראות סוערות.
״בטוחה שאת רוצה שאגיד לך את מה שאני חושב?״ שאל ושילב את ידיו, ״כן נו אביאל.״ אמרתי לו לחוצה והוא חייך. ״היא נראת עלייך יותר מדי טוב, את עוד יותר סקסית ככה.״ אביאל אמר לי בצרידות מעביר לי צמרמורת בגוף, ״אני לא רוצה להרגיש אחת מהזונות שלו״ אמרתי לו בעצב והוא חייך וחיבק אותי מאחור.
״את מדהימה ג׳סי, יש לך כבוד עצמי בקילו, את בחיים לא תהיי חלק מהן תפסיקי.״ אביאל אמר וחייכתי, הוא נישק את ראשי ויצא מהחדר.

יסמין.Where stories live. Discover now