״דיי מרום, אני לא נושמת״ אמרתי בזמן שאני צוחקת מהדגדוגים שלו, ״הנה הפסקתי״ הוא אמר והביט בי בחיוך כשהוא עדיין שוכב על מיטתי ואני יושבת על בטנו התחתונה לבושה בחולצה הלבנה שלו.
״אתה דפוק״ התגרתי במרום וחייכתי אליו חיוך מנצח.
״את שוב מתחילה? אחרכך את מתחננת שאני אפסיק.״ הוא אמר והושיט את ידו אל מותניי לדגדג אותי ומיד התכווצתי.
״לאלא סליחה״ אמרתי ונשענתי על חזהו החשוף כשאני מקבלת נשיקה על ראשי.שיחה נכנסת מ-אביאל:
העברתי את האצבע שלי על המסך והצמדתי את הטלפון לאוזניי
״אה קרצי?״ שאלתי ומרום הצמיד אותי אליו ברכושניות
׳קנאי.׳
״אתם באים? מתחילים.״ אביאל עדכן אותי
״כן, תודה אביאלי אנחנו באים״ ניתקתי את השיחה ומרום עבר משכיבה למצב ישיבה וחיבק אותי.״את כלכך יפה..״ הביט בי וליטף את פניי ביד אחת כשידו השניה אוחזת במותניי
״תודה שהחזקת את עצמך ועצרת אותנו״ הבטתי בו בכנות והוא הניח נשיקה על הכתף שלי. ״הכל בשבילך.״
הורדתי את חולצתו של מרום ממני ונשארתי בחזיה בזמן שחיפשתי את הגופיה הלבנה שלי.
״מה זה יסמין?״ מרום שאל והביט בסימן הכחול שנח קצת מעל חזי. ״זה קרה כש..״ השפלתי את מבטי והוא התקדם אליי
״הכל בסדר נסיכה שלי.״ הוא הניח נשיקה קטנה על הסימן הכחול והושיט לי את הגופיה הלבנה, לבשתי אותה ומיד אחריה את חולצת המדים שלי.
״בוא לפה רגע״ נעמדנו מול המראה והוצאתי את האייפון שלי, הוא נשאר בלי חולצה ותליתי אותה מסביב לצווארי בכוונה לתמונה, הוא רכן אליי וצילמתי.
העלתי אותה לסטורי ורשמתי ׳בא לחטוף אותי❤️.׳
״תמונה דווקא יפה.״ אמרתי והושטתי לו את החולצה שיתלבש ונוכל לצאת. ״מאז ומתמיד אמרתי שאנחנו יפים ביחד״ קרץ לי וגרם לי לחייך ולהסמיק.
״יפה לך אדום נסיכה.״ הוא צחק את הצחוק המושלם שלו ויצא מהחדר משאיר אותי מאחור מובכת, שמתי את הנשק שלי עליי ויצאתי מהחדר מתקדמת אליו.
הוא שילב את ידינו אחת בשניה ושלח לי חיוך קטן,
״זה בסדר?״ הוא שאל והסיט את עיניו לידיים השלובות שלנו.
״יותר מבסדר.״ עניתי והנחתי נשיקה על הלחי שלו מה שגרם לחיוך הכובש שלו להופיע.
׳הגבר הכי יפה שפגשתי בחיים.׳״הוו המפקדת אנחנו שמחים שהצלחת להגיע״ וייס אמר וגיכחתי, אביאל ותום קמו להגיד למרום שלום ומשכו אותו לשבת מסביב למדורה עם כולם.
״אני רואה החמשוש נתן לך אומץ אה וייס? לא בריא לך נראה לי עדיף שתשאר שבת בפעם הבאה.״ עקצתי וכולם חיממו וצחקו עליו. ״3-0 חייל שלי.״ התגרתי בו בכוונה והתקדמתי אל מרום שישב בין אביאל לתום.
״שמנים תעשו מקום.״ אמרתי והתיישבתי בין מרום לאביאל.
״אני רואה שאת מרגישה הרבה יותר טוב״ אביאל חייך אליי ושלח לי מבט גאה.
״הרבה יותר טוב.״ הנחתי את ידי על כתפו והוא הביט בי מופתע ומחוייך.״מה המפקדת? לא תכירי לנו את חבר שלך?״ וייס אמר והתגרה בי בזמן שהבחורות שהיו שם ישבו איתנו נהפכו קשובות פתאום, אם הן היו חיילות שלי הן היו חוטפות פצצה, תכבדו את עצמכן אלוהים.
״וייס.״ הזהרתי אותו והוא הרים את ידיו כחף מפשע,
״זה בסדר יפייפיה.״ מרום אמר לי בשקט וחייכתי,
״הבוס נתן לך אישור.״ אמרתי מחייכת ומתכוונת לכך שחזרתי בי מההזהרה שלי ושהוא יכול לשאול את מרום שאלות כמו שהוא תמיד אוהב לעשות.
״אז.. מה השם אמרנו?״ וייס שאל בסקרנות וגיכחתי, זה נשמע כאילו וייס מתחיל עם מרום.
״מרום.״ מרום השיב ושלח לוייס יד, ״וייס.״ ענה בחיוך ולחץ את ידו של מרום. ״מה וייס? התאהבת?״ התגרתי בו וצחקנו, ״תזהרי בסוף אני אגנוב לך אותו.״ וייס חייך וקרץ מה שגרם לכולנו לצחוק.
״עדיף שתהיה עסוק בלנגן, לדבר לא עושה לך טוב.״וייס התחיל לנגן ושר את הבית הראשון ואנחנו מחאנו כפיים בקצב. ״את לא צריכה להתאפר, שימי פס על הפסים.
את לא צריכה להתגנדר, פשוט חייכי בלי היסוסים. תהיי טבעית ונינוחה, שדרי אליי את השמחה, כי זה כל מה שאני מחפש בך.״ מרום שילב את ידנו והסתכל בעיניי.״חבל לשרוף את כל הכיס, על מותגים מפוצצים. כי את הכי יפה בג׳ינס צמודים לגוף משופשפים.
תהיי כנה נסי לזרום, שלחי אליי פשטות וחום כי זה כל מה שאני מחפש בך.״ וייס סיים את הבית השני וכולנו הצטרפנו.״את יפה, כלכך יפה. יותר יפה מכולן. אבל את לא יודעת, כמה את יפה. כלכך יפה. הכי יפה בעולם.״ מחאנו לו כפיים ועברנו לשיר הבא.
״מי עכשיו?״ שאלתי ואביאל לקח את הגיטרה ״אללה אביאלל״ כולם צעקו ומחאו כפיים
״מה תשיר לנו אדון אביאל?״ שאלתי ועשיתי כאילו יש בידי מיקרופון ולאחר מכן קירבתי אליי את ידי מחכה שהוא יענה.
״לא אני, את.״ הוא חייך והנדתי בראשי.
״שכחו מזה חמודים״ אמרתי וכולם צעקו את השם שלי בקצב מעודדים אותי.
״בשבילי..״ מרום לחש לי ועשה לי פרצוף חמוד, ואני מודה, נמסתי ברגע שראיתי אותו.
״טוב טוב יברברים שקט״ אמרתי להם צוחקת והם מחאו כפיים.אביאל התחיל לנגן את השיר ׳וואי׳ של עומר אדם.
YOU ARE READING
יסמין.
Romanceיסמין לוי. מפקדת גדוד בחטיבת גבעתי, כבר לא אותה יסמין בת ה-16 כשהייתה מלפני ארבע שנים. מה יקרה כשהמג״דית בעלת הכומתה הסגולה תחזור לסופ״ש לבית אימה ותפגוש שוב את אהבת חייה מגיל 16 אחרי שלא נתקלה בו ארבע שנים? מה יקרה כשהרצונות והרגשות של יסמין כבר לא...