פרק 27:

2.6K 72 7
                                    

׳אני אוהב אותך יפייפיה, רק אותך.׳ סוף סוף אחרי ארבע שנים מרום נישק אותי.

צלצול של טלפון העיר אותי משנתי, לקחתי את הטלפון מהשידה והאור סינוור לי את הצורה. 4:00 לפנות בוקר!

שיחה נכנסת מ-מספר חסוי:
כוסאמא של מי שזה לא יהיה. החלקתי את האצבע על המסך ושמתי על רמקול,
״הלו?״ עניתי לשיחה בקשיחות ״כדאי לך להתרחק ממרום״ פתחתי את עיניי והרגשתי את העצבים זורמים לי בורידים.
״ביום שרק תצליחי להפחיד אותי תתקשרי שוב ימפגרת.״ עניתי באדישות, ושמעתי עוד כמה אנשים מדברים שם מאחור.
״נטע מה את עושה?״ שמעתי את קולה של.. שוהם?
׳היא צוחקת עליי?!?!׳

ניתקתי את השיחה וקמתי בעצבים מהמיטה, התמתחתי ואפילו שירים לא היה בא לי לשים. לקחתי מברשת ומשחת שיניים, שמתי את הנשק שלי עליי והתקדמתי למקלחות הבנות.
סיימתי בזריזות וחזרתי לחדר, מרחתי את הקרם גוף שלי ocean מ-lalin ולבשתי את המכנס המדים שלי, שמתי גופיה לבנה כאופייני לי וסידרתי את חולצת המדים שלי בתוך המכנס. נעלתי את נעליי הצבא הכבדות והלכתי אל המראה, כעסתי על עצמי כלכך.. ׳איך הכלבה הקטנה הזאת הצליחה לחרטט אותי ככה?! איזו נחש, אני אשכרה סיפרתי לה דברים על עצמי!׳ דפקתי את ידי בראשי ונאנחתי בעצבים, הנחתי את השרשרת שלי על צווארי וניסיתי לסגור אותה, לא הצלחתי.
גופי רעד מכעס.
שתיי דפיקות נשמעו על דלתי, ״מי זה?״ שאלתי בעצבים ואביאל נכנס, ״בוקר טוב למפקדת היפה.״ אביאל נשען על דלתי והבטתי בו ״בוקר טוב גם לך נסיכה. באת בול בזמן, תוכל לעזור לי?״ שאלתי והושטתי לו את השרשרת שאביאור קנה לי.
״אתה לא תאמין..״ סיפרתי לו מה קרה בזמן שהוא סוגר את השרשרת והוא היה בהלם, ״מסכימה לי לטפל בנטע?״ הוא שאל וחיוך ערמומי עלה על פניו, ״תסביר לי.״ שילבתי את ידי על החזה שלי וחייכתי ״תשאירי אותה לי, תטפלי את בשוהם.״ אביאל קרץ גורם לי לצחוק ונישק לראשי.
השארתי את שיערי הבלונדיני והארוך פזור כל גבי ושמתי את הנשק עליי ואת הדסקית שלי על צווארי, לקחתי את הטבעת שלי, השפרצתי בושם ובאתי לצאת מהחדר.
״אתה בא?״ שאלתי את אביאל, ״שכחת משהו.״ אמר והתקדם אליי כשהוא שם את המשקפי שמש שלי על עיניי, גורם לי לצחוק ולצאת כשהוא בעקבותיי.

״אני מכין לנו קפה?״ שאל בחיוך ״אני לא אסרב אף פעם.״ עניתי בחיוך בזמן שהתיישבתי בפרגולה ושמתי את הנשק שלי לידי.
״בוקר טוב למפקדת הכי יפה בצה׳ל״ תום נעמד בפרגולה והביט בי בחיוך ״הו נסיכה התעוררת?״ שאלתי והוא חייך והתקדם לשבת לידי ״אתה לא מבין מה קרה.״ הוא הביט בי קשוב וסיפרתי לו שנטע הטמבלית הזאת התקשרה אליי. ״קיצר מפה לשם אביאל יטפל בה ואני בשוהם.״ הבטתי בו במבט ערמומי וגיכחנו. ״שחור אחד וחצי סוכר.״ אביאל הגיע והושיט לי את הקפה. ״תתחתן איתי.״ אמרתי לו וצחקנו.
עשיתי לו מקום לידי הוא התיישב ובדיוק היא נכנסה לפרגולה והגוף שלי כבר הספיק להתחמם בשניות.
״בוקר טוב״ נעמדה מולי בחיוך החמים שלה והביטה בי בעיניה החומות דבש, אביאל הביט בה במבט חודר ואני התעלמתי.
״יסמין?״ שאלה ובחנה את פניי. ״שוהם אני לא חושב שזה רעיון כלכך טוב עכשיו..״ תום אמר לה ונשען על משענת הספסל.

״מה לא רעיון טוב?״ שאלה מבולבלת וגרמה לי להרים את המשקפיים השחורות אל שיערי הפזור ולהביט בה בזלזול מה שגרם לאביאל לגחך. ׳כן, תום יותר עדין ונחמד מאיתנו.׳
״תני גז שוהם.״ אמרתי בעצבים ושתיתי עוד שלוק מהקפה הרותח שלי, ״מה..״ היא הביטה בי בבלבול וגיכחתי.
״אני לא רוצה לראות אותך, לכי.״ הבטתי בעיניה בקור וראיתי אותה פגועה ומפוחדת, אם לא הייתי שומעת את קולה מעבר לקו של נטע, זה היה מאוד מזיז לי. ואפילו הייתי מתנצלת.
״אני.. אני לא מבינה.. מה קרה פתאום?..״ היא שאלה פגועה כשדמעות מאיימות לצאת מעיניה.
״שוהם כדאי שתלכי מפה, עכשיו.״ אמרתי לה בעצבים ותום תפס את ידי, ״ג׳סי, זה מספיק..״ הוא ליטף את ידי מנסה להרגיע אותי ״שוהם אני חושב שעדיף שתלכי..״ הוא אמר לה בעדינות והיא הסתלקה.

״נחש.״ אמרתי בשקט והנדתי בראשי מביטה במשקה השחור שבתוך הכוס שבידי. ׳פשוט תקעה לי סכין בגב.׳
״נראה לי שעכשיו תורי.״ אביאל אמר ותפח על הכתף שלי, הרמתי את ראשי וראיתי אותו מסדר את הנשק ומתקדם בגבריות הסקסית והאופיינית לו אל נטע,
׳הילד הזה אפילו לא צריך להתאמץ.׳
״איזה אביאל זה..״ תום אמר ואני גיכחתי בזמן שאני מביטה באביאל שמחייך אל נטע את החיוך הכובש שלו, והיא כמובן מחייכת בחזרה. ׳עוד אחת נפלה בפח.׳
הם התקדמו אלינו מחוייכים וממשיכים לדבר והיא נוגעת כל שניה בשריר ידו, ׳פדחנית.׳
״אז קבענו?״ היא שאלה כשהם נכנסו לפרגולה, אביאל הצמיד אותה אליו מהמותניים ברכושניות ולחש לה בקול הצרוד שלו ״קבענו.״ מה שגרם לה לצמרמורת.
נחנקתי ואני ותום צחקנו ואביאל פתח עלינו עיניים,
״סורי כפרה, תום הצחיק אותי.״ אמרתי בקשיחות והבטתי בה במבט חודר וקר.
׳יחתיכת פתטית, אביאל בחיים לא יסתכל לכיוון שלך.׳

״בקיצור קבענו?״ אביאל לחש לה באוזן והעביר קצוות שיער שנפלו על פניה אל מאחורי האוזן.
״קבענו.״ אמרה ונשכה את שפתיה והבטתי בה בזלזול, היא נעלמה ואביאל התיישב לידנו מרוצה מעצמו.
״ימלךך״ אמרתי לו בהתלהבות ונישקתי אותו בלחי ולאחר מכן חזרתי לשתות את הקפה השחור שלי.
״עוד אחת נפלה בפח של אביאל אסולין.״ תום אמר וגרם לנו לצחוק ״כולן נופלות תום דהן, כולן.״ אביאל קרץ וגיכחתי מכמה שזה נכון.
״יאללה בואו נתחיל את היום.״ אמרתי להם קמתי סידרתי את הנשק שלי על גופי ובאנו לצאת מהפרגולה, שוהם עברה מולנו והורדתי את משקפיי השמש שלי אל עיניי האפורות בזמן שאני מתעלמת ממנה כשהיא מביטה בי בעלבון.
׳אני לא קונה את ההצגות שלך.׳
״בואו.״ אמרתי בחיוך והתקדמנו ״נסיכה, תדאג שכולם מוכנים, אני הולכת רגע לשחר.״ אמרתי לתום והוא הנהן.
״מה המפקדת את ושוהם נפרדתן?״ וייס צעק לי והסתובבתי.
״וייס, אם לא בא לך להשאר שבתות עד השחרור שלך כדאי שתסתום.״ כולם צחקו עליו והוא חייך אליי ״7-0״ ענה לי והתקדמתי אל שחר.

יסמין.Where stories live. Discover now