פרק 74:

2.4K 65 2
                                    

״זה יהיה מעט קר.״ הרופאה אמרה בחיוך ומרחה לי ג׳ל קריר על הבטן ולאחר מכן עברה עליו עם מכשיר האולטראסאונד,
״בבקשה שהכל בסדר..״ לחשתי ומרום החזיק את ידי ונישק את ראשי, ״הנה הקטן שלכם״ היא אמרה בחיוך וראינו על המסך צורה לא כלכך ברורה של תינוק על המסך.
״אמרת קטן?״ מרום שאל והביט בה, ״כן, יש לכם בן.״ היא אמרה והמשיכה להתעסק עם המכשיר, ׳מרום ידע.׳
״צדקת..״ אמרתי בחיוך והוא ניסה להסתיר את ההתרגשות בפני הרופאה.
״הכל תקין חבר׳ה אין סיבה לדאגה, תמשיכי לשמור עליו את עושה עבודה מצויינת.״ אמרה לי בחיוך והגישה לי נייר, ניקיתי את בטני וסידרתי את החולצה.
״תודה לך.״ אמרתי בחיוך, ״זה שלכם.״ אמרה בחיוך והגישה לי את התמונות של האולטראסאונד.
״תודה, יום טוב.״ מרום אמר בחיוך ויצאנו מחדרה.
״פאק אני לא מאמין..״ מרום הביט בתמונות במבט שלא יכלתי לפענח בזמן שנכנסנו לאוטו, ״אתה לא מתחרט, נכון?..״ שאלתי בעצב והוא הביט בי במהירות, ״הולך להיות לי ולאהבת חיי ילד.. נראה לך שאני מתחרט?״ הוא שאל ונישקתי אותו,
״נחזור לבסיס?״ הוא שאל והנהנתי, ״אז תנוחי בנתיים יפה שלי.״ שמתי את ראשי על החלון והוא התחיל לנסוע.

פקחתי את עיניי והרגשתי את מרום מנשק את הלחי שלי בעדינות, ״קמת?״ הוא שאל בחיוך והנהנתי, ״סורי לא התכוונתי להרדם, אני פשוט עייפה.״ אמרתי ויצאנו מהאוטו.
״ברור חיים שלי, הוא סוחט ממך הרבה כוחות.״ מרום אמר ושם את ידו סביב מותניי עוזר לי ללכת,
״מה קורה המפקדת?״ וייס שאל אותי בחיוך ופתח לי את השער, ״מזה מי שם אותך בשמירה?״ שאלתי והתחלתי להרגיש את הכעס בוער בי, מה המפקדים האחרים חושבים שבגלל שאני בהריון הם יעשו בית זונות? על גופתי!
״שחר החופר הזה.״ וייס ענה, נכנסתי לקבוצה של המפקדים שלנו וראיתי את סידור השמירה של ה-ש.ג (השער הראשי), בסידור רשומה החיילת של שחר, למה וייס בשמירה?!
״חי בסרט. עדן, בוא דקה.״ צעקתי לעדן החייל שלי שהיה מולנו, ״תחליף דקה את וייס אני כבר מחזירה לפה את החיילת החייה בסרט של שחר.״ אמרתי ועדן הנהן והתייצב בשער.
״לא הבנתי שחר, באיזה סרט אתה חי?״ אמרתי ונכנסתי לפרגולה כולי רותחת פוגשת בשחר יושב עם החיילים שלי ושלו.
״מה את עושה פה?״ שחר קם במהירות מבולבל ובזמן שהוא שואל אותי רועי בדיוק נכנס לפרגולה.
״תקשיב לי טוב שחר, זה שאני בהריון לא אומר שנהייתי מטומטמת, פעם אחרונה שאתה עושה מהחיילים שלי זונות שלך הבנת? החיילת שלך אמורה להיות בשמירה לפי מה שזכור לי, פעם אחרונה שאתה חולם בכלל על לסנג׳ר את החיילים שלי בגלל שאני לא פה, עכשיו תטיס את מי שצריך להיות בשמירה להחליף את עדן.״ אמרתי בעצבים ומרום הניח את ידו על גבי בזמן ששחר דיבר עם חייל שלו.
״יסמין?״ רועי התקדם אליי והבטתי בו בשאלה,
״אנחנו נפסיד מפקדת מדהימה, ואל תחזרי למדים, שיהיה לך נוח.״ רועי אמר לי בחיוך, ״תודה אבל זה בסד..״ רועי קטע את דבריי, ״זו פקודה. מרום תשאר איתנו סופש?״ הוא שאל בחיוך והניח את ידו על כתפו של מרום גורם לי לחייך, ״אני אשמח.״ מרום ענה בחיוך וליטף את גבי.

״בואי יפייפיה״ מרום אמר כשהוא חזר מהחדר שלי עם קופסה מפלסטיק בה האוכל של אמא שלי.
״אני אביא לך סכום.״ תום אמר והלך לחדר האוכל,
״דיי ינעל אבוק אני לא נכה!״ צעקתי לו והוא צחק.
״יסמין?״ נטע התקדמה אליי ולמרום, ״מה?״ שאלתי והבטנו בה, ״רציתי להתנצל, בכלל לא הגיעה לך ההתנהגות שלי, אני לא יודעת למה התנהגתי ככה. אני מצטערת.״ היא אמרה ומרום ליטף את הירך שלי, ״הכל בסדר נטע״ אמרתי לה בטון נחמד והיא חייכה, ״תודה. בתאבון שיהיה לכם.״ אמרה ונעלמה,
״וואדאפק?!״ שאלתי והבטתי במרום בהלם,
״כנראה שממש הפחדת אותה.״ הוא אמר וצחק גורם לי לצחוק ביחד איתו. ״קחי ישמנה.״ תום אמר והניח לנו שני מזלגות ושני סכינים. ״תודה נסיכה.״ אמרתי והוא שלח לי נשיקה באוויר.

״אווירוןן״ מרום אמר והכניס קוביית שניצל שחתך אל תוך פי,
״מה יהיה?״ שאלתי וצחקתי מעט, ״מהה אני מתאמן!״ מרום אמר לי בילדותיות גורם לי לצחוק עוד יותר,
״עכשיו תאכלי בלי אווירון.״ הוא אמר והביט בי בכעס מזויף, בזמן שהוא מכניס לפי עוד חתיכה קטנה של השניצל של אימי.
״אתה תהיה אבא מדהים..״ אמרתי בשקט והנחתי את ידי על ידו, ״את באמת חושבת?״ הוא שאל והביט בי בפחד,
״אני בטוחה.״ אמרתי ונישקתי את הלחי שלו.
״בואי.״ הוא לחש וסימן לי עם האצבע להתקרב, ״התגעגעתי אלייך, להרגיש אותך..״ הוא לחש וחייכתי,
״אני רוצה לעשות איתך אהבה, אתה מסכים?״ שאלתי בקול העדין שהוא אוהב והוא נשך את שפתיו.
״בואי נלך מפה.״ הוא לחש וקמנו, סגרתי את קופסת האוכל שלי ונכנסנו אל חדרי, שמתי אותה במקרר וכשהסתובבתי מרום כבר התחיל לנשק את שפתיי.
״בייבי..״ לחשתי והוא עבר לנשק את צווארי, ״מרום..״ גנחתי בשקט והורדתי את חולצתו זורקת אותה לרצפה בזמן שהוא הפשיט ממני את חולצתי, ״כלכך יפה שזה לא נתפס..״ מרום לחש ובחן אותי, ״אני לא יכול יותר..״ מרום לחש והרים אותי זורק אותי במהירות למיטה ועולה מעליי.
״תנשק אותי.״ פקדתי עליו והוא הצמיד את שפתיו אל שפתיי בזמן שהוא מעלים את המכנס ואת ההלבשה התחתונה שלי,
״יפייפיה שלי״ מרום לחש כשהפכתי אותנו והתיישבתי עליו.

יסמין.Where stories live. Discover now