פרק 42:

2.4K 69 3
                                    

״אש.״ אמרתי וכולם התחילו לירות על המטרות.
שמתי אוזניה אחת מהאיירפודס שלי והפעלתי את השיר
׳one more night׳ של maroon 5.
נאנחתי והבטתי בכולם, יורים.
״לא תצטרפי המפקדת? נעשה תחרות?״ וייס נעמד מולי והתגרה בי, ״אין בעיה, המפסיד רץ בהלבשה תחתונה בכל הבסיס וצועק שהמנצח הוא מלך ואחרכך רוקד בפרגולה.״ אמרתי והושטתי את ידי.
״תתכונני לרוץ בכל הבסיס בתחתונים וחזיה ולצעוק שאני מלך.״ וייס אמר לי ולחץ אותה.
״אין בעיה, תום אתה סופר?״

התחלנו לירות, וייס ירה ראשון ופגע בנקודה האדומה באמצא המטרה, ״נראה אותך.״ הוא הסתכל עליי מתגרה והחלטתי לשחק איתו קצת, לעלות לו את הביטחון.
יריתי ובכוונה פגעתי בעיגול שעוטף את הנקודה,
״את היום, בתחתונים וחזיה.״ הוא אמר והביט בי בוחן אותי במבט מתנשא.
״תירה ותשתוק.״ הוא ירה והפעם פגע איפה שאני פגעתי, זאת אומרת פספס את הנקודה האדומה.
״תורי?״ שאלתי ופגעתי בדיוק בנקודה האדומה.
״1-1.״ תום אמר וקרצתי לו בזמן שאביאל גיחך,
״יאללה שחקי חמודה.״ אמרתי לוייס והוא ירה ושוב פספס.
גיכחתי יריתי ופגעתי שוב בנקודה האדומה.
״2-1 ליסמין.״ תום אמר ואביאל צחק על וייס, ״תתרכז וייס.״ שמתי את ידי על כתפו, הוא ירה ופגע בנקודה, חיוך מאושר עלה על פניו וגרם לנו לצחוק.
״2-2.״ אמרתי לתום ויריתי גם אני, פיספסתי ווייס חייך.
וייס נעמד כיוון. ופספס.
״תורי?״ שאלתי והוא הנהן, נעמדתי וכיוונתי, פגעתי בולל.
״3-2 יסמין.״ תום אמר וחייך, ״יאללה עד 5.״ אביאל אמר
ווייס הזעיף פנים ונעמד , סידר את הנשק וירה.
״יפה יפה.״ אמרתי בגיחוך על זה שפגע וכיוונתי את הנשק שלי.
יריתי ובכוונה פספסתי, מעלה לו את הביטחון,
״לא נורא יסמין. פעם הבאה.״ וייס אמר וקרצתי לתום ואביאל, ״3-3 וייס.״  סדרתי את הנשק שלי וכיוונתי. בול פגיעה,
אין עליי.
״4-3 ליסמין.״ תום אמר ונתן לוייס כאפה קטנה בראש,
״יאללה נו.״ אמרתי לוייס והוא נעמד וירה, ״4-4.״ אביאל אמר
״אני מניחה שתורי, מה אומר וייסוש?״ התגרתי בו בכוונה ויריתי, תום אביאל ווייס הביטו בי בהלם,
״כנראה המזל משחק לטובתי היום.״ אמרתי בהתגרות לוייס. ״תורך.״ וייס כיוון את הנשק והתרכז, הוא ירה ו.. פספס..
הוא הביט במטרה בהלם, ״אני מניחה ש.. אתה, היום. בבוקסר.״ אמרתי מחקה את מה שהוא אמר לי בהתחלה ושמתי את משקפיי השמש על עיניי.
״יאללה חבר׳ה, סיימנו כאן.״ אמרתי לכולם והם התחילו לקפל את הציוד.

שיחה נכנסת מ-דור:
החלקתי את ידי על המסך והצמדתי את האוזנייה שלי לאוזן,

״יסמין?״ שמעתי את קולו של דור מעבר לקו,
״מה קרה דורדור? הכל בסדר?״ שאלתי בדאגה והתרחקתי מהבנים. ״אני..״ הוא אמר וקטע את עצמו,
״אתה מה דור?״ שאלתי ברכות ושמעתי אותו מנסה להגיד לי משהו אבל הגרון שלו חנוק מדמעות,
״מה קרה נסיך? עשו לך משהו?״ שאלתי מודאגת,
״את יכולה לבוא? אני בבית ספר שלי..״ הוא אמר וחייכתי חיוך תמים, ״בטח, סמס לי כתובת.״ ניתקתי את השיחה וחזרתי את הבנים, ״תקשיבו אני חייבת ללכת, ואתה. בתחתונים. בערב.״ אמרתי לוייס סדרתי את הנשק שלי והתקדמתי אל חדר המפקדים.

״רועי?״ שאלתי והתקדמתי אליו מרימה את משקפיי השמש אל שיערי. ״כן יסמין?״ שאל אותי וכל המפקדים הביטו בי, למה אתם פה בכלל?!
״אני.. אני צריכה לצאת לכמה שעות.״ אמרתי בשקט והוא הביט בי מופתע, ״אח של עומר.. אני רוצה להביא אותו לכאן, הוא צריך אותי..״ אמרתי וכולם הביטו בי מופתעים, רועי חייך אליי בחמימות והנהן, חיוך מאושר עלה על פניי ויצאתי מחדר המפקדים.

יסמין.Where stories live. Discover now