פרק 6:

3.4K 89 9
                                    

הטלפון שלי רטט והבטתי במסך.
הודעה מ- אביאור שלי:
אביאור שלי: קטנה שלי חתכתי, רז שומר עלייך כמו שצריך?

יסמין לוי: כן אביאורי אל תדאג, יאללה תהנה😉.

אביאור שלי: נהנה נהנה😏. שלחי לי הודעה שתהיי בבית.

יסמין לוי: אבי באמא שלך תתעסק בלזיין אני עם רז תפסיק לדאוג!

אביאור שלי: יש לי אחות משוגעת.

״3:00 לפנות בוקר. יאללה כנסו" אמרתי לשלושת השיכורים ואני ורז נשארנו מחוץ לאוטו. ״את רוצה את לקחת את מרום ואני אקח את הבנות?״ כיווצתי את מצחי והבטתי במבט שואל ׳מה עובר לך בראש אדון רז?׳
״יגנובה בגלל שהן גרות קרוב אליי והוא קרוב אלייך״ הוא הסביר לי והנהנתי, הוא אמר לבנות לרדת ממריה ולעבור לרכב שלו, הוא התחיל להתקדם איתן "רגע רז " הוא נקטע על ידי התקדמנו אחד אל השניה. "אה קטנה?" הביט בעיניי והרים את סנטרי. "אתה לא כועס עליי שרקדתי איתך ככה מקודם נכון?" שאלתי מובכת, זה לא נעים. הוא חבר של אחי ושל האקס שלי. ״תרגעי ג׳ס אני יודע שזה בשביל שהוא יעוף" אמר בחיוך וחיבק אותי מה שגרם לי להקלה. "לילה טוב" השבתי וחיבקתי אותו בחזרה "לילה טוב קטנה, שלחי לי הודעה כשתגיעי הביתה" הוא נישק את ראשי והלך לאוטו. נכנסתי לאוטו אז הבטתי במרום, חמוד הוא נרדם. גיכחתי והתחלתי לנסוע.

"מרום, קום" חניתי את הרכב כשהגענו לחניה של הבית שלו "תעשי לי כמו פעם" מלמל והבנתי על מה הוא מדבר. ״אולי לא כד..״ מרום קטע אותי בכך שהוא נשען עליי מחכה שאתחיל, נאנחתי וליטפתי את שיערו כשאני מניחה לו נשיקה קטנה בראש. "פעם היית מנשקת אותי בשפתיים." הוא אמר בבוז וגרם לי לצחוק מעט.
"בוא נצא טוב? אתה צריך לשתות מים ולישון." שיחררתי את החגורה שלי והוא יצא מהרכב מתנדנד ״חכה שניה שלא תיפול לי" לקחתי את ידו למסביב לצוואר שלי שיוכל להשען עליי והתחלנו ללכת . "שלא אפול לך?" שאל והדגיש את המילה האחרונה. ״בוא נכנס מרום״ קבעתי והוא הנהן, נכנסנו לביתו בשקט ועלינו לחדרו.

"לא היית פה הרבה זמן" אמר כשהוא זורק את עצמו על המיטה.
"ארבע שנים.." השבתי בשקט ובחנתי קצת את החדר שבגיל 16 היה החדר האהוב עליי.
׳אני הבחורה היחידה שנכנסה לפה, מרום לא שכב בחיים במיטה שלו, אני הראשונה.׳
״בוא נכנס למקלחת רגע, אל תרדם ככה.״ אמרתי לו והוא הנהן. הוא מציית לי כי הוא עייף, בדרך כלל כשהוא מסטול זה הרבה יותר מצחיק, אבל עדיין הוא תמיד יודע לשלוט בעצמו.
״בוא אליי, שב רגע" משכתי את ידו להרים אותו והוא התיישב אוחז במותניי, הוא הכניס אותי בין רגליו, הורדתי לו את החולצה, הוא החזיק אותי והניח נשיקות על בטני גורם לי לגנוח בלי כוונה והוא עוד שניה השתגע, ״פאק יסמין.״
׳למה זה מרגיש כאילו הוא מנסה לפתות אותי?׳
"דיי מרום, תשכב" ביקשתי בעדינות בקול העדין שהוא אוהב, והוא נשך את שפתיו. ״כמה שנים חיכיתי שתבקשי את זה. אבל בבקשה אל תתחילי עם הקול הזה, אני מספיק מחזיק את עצמי.״ הורדתי לו את הג׳ינס והוא נשאר בבוקסר שחור, "בוא תעמוד, נכנס למקלחת" ביקשתי והושטתי לו את היד "נכנס?" שאל בחרמנות ואחז בידי מה שגרם לי לצחוק מעט "התכוונתי שאתה תכנס מרום" נאנחתי בחיוך מההשפעה של האלכוהול, והוא הצחיק אותי קצת, "מבאסת" גיכחתי והמשכתי להביט בו.
ההליכה שלו לא יציבה בשיט והקול שלו הורג אותי, הוא חייב להכנס למקלחת. ׳אני אלך כשהוא יתקלח.׳ לקחתי אותו למקלחת והוא אחז ליטף את פניי, "תורידי את העקבים ותבטיחי לי שלא תברחי.״ הוא התחנן והנהנתי.
״יסמין שלי.״ הוא לחש ונישק לראשי. ״אני כבר לא שלך.״ הוא שלח לי מבט כואב ואחרון ונעלם אל המקלחת.

יסמין.Where stories live. Discover now