פקחתי את עיניי וחייכתי לעובדה שהיום אני בבית!
קמתי מהמיטה ולקחתי בזריזות את מברשת ומשחת השיניים שלי, סידרתי את הנשק עליי ויצאתי את המקלחות.
״יום שישי הגיע, והוא בא בדיוק בזמן.״ נכנסתי אל מקלחות הבנות ונעמדתי מול הכיור, ״כמה שחיכיתי כבר בעצם, למשהו מרגיע, ואם הוא פה אז זה סימן.״ שמתי את משחת השיניים על המברשת והרטבתי אותה מעט,
״שהלך עוד שבוע בא השקט.״ צחצחתי את שיניי וזמזמתי לי עוד כמה שירים, שטפתי פנים ויצאתי.
תוך כמה דקות כבר עמדתי בחדרי בהלבשה תחתונה,
מרחתי את קרם הגוף שלי ocean של lalin ולבשתי את מכנס המדים, נעלתי את נעליי הצבא ושלפתי גופיית ספגטי לבנה כרגיל מהארון. לבשתי אותה ועליה את חולצת המדים, סידרתי את שתיהן במכנס והתקדמתי אל המראה,
סגרתי את השרשרת שאביאור קנה לי על צווארי וענדתי את הטבעת שלי, שמתי על צווארי את הדסקית. לאחר מכן הורדתי את התיק שלי מעל הארון והתחלתי לארוז לכבוד היציאה לבית.סיימתי ושמתי את התיק על המיטה, שמתי את משקפיי השמש על עיניי, סדרתי את הנשק שלי לקחתי את הטלפון והאוזניות, חטיף אנרגיה בטעם יוגורט ותות שדה ויצאתי.
לאחר שהכנתי לי קפה שחור רותח כמו תמיד התיישבתי בפרגולה ותחבתי את האיירפודס שלי באוזניי,
הפעלתי את ׳stitches׳ של שון מנדס ושתיתי שלוק מהקפה הרותח שלי,
הבטתי ברצפת הפרגולה וקפצתי כשהרגשתי יד נוגעת בכתפי,
הרמתי את ראשי בבהלה והבטתי בדור נוגע בי ותום ואביאל עומדים לצידו, ״אלוהים הבהלת אותי כלכך.״ אמרתי מתנשפת והורדתי אוזנייה אחת מאוזניי,
״מצטער, לא התכוונתי להבהיל אותך, פשוט לא ענית לנו.״ ודור אמר לי בחיוך קטן וביישני גורם לי לצחוק מעט,
״אז.. עכשיו כשאת שומעת, בוקר טוב יפיופה.״ תום אמר לי גורם לי לגחך בחיוך, ״בוקר טוב יפה.״ אביאל אמר אחריו בחיוך, ״בוקר טוב לכן נסיכות, וגם לך קטן.״ אמרתי להם ודגדגתי את דור שלא הפסיק לצחוק.״יאללה חבר׳ה. ציוד מאורגן, חדרים מסודרים ונקיים, אתם מדוגמים על א׳ דסקיות ומה שצריך ויאללה, יש לכם יום חופשי.״ אמרתי לחיילים שלי שעמדו מולי ב-ח׳
״משוחררים.״ הוספתי וקיבלתי הודעה,
הוצאתי את הטלפון מהכיס פותחת אותו ונכנסתי לווצאפ.מרום שלי❤️:
מרום שלי❤️: אני רואה אותך היום?יסמין לוי: לא יודעת, חשבתי לעשות משמרת בבר.
מרום שלי❤️: את צריכה כסף יסמין?
יסמין לוי: אל תספר לאבי. אדיר היה אצלי בבסיס, ביקש ממני להתלוות אליו לאירוע ובתמורה הוא יוריד חצי מהסכום, קיצר הסכמתי ואמרתי לו שאני אחזיר לו את השאר.
מרום שלי❤️: שכבת איתו?..
יסמין לוי: יפה שכשאני מספרת לך את זה, זה מה שעולה לך עליי בראש כאילו אני זונה שלו.. טוב לדעת שזה מה שאתה חושב עליי.
מרום שלי❤️: לא התכוונתי לזה ככה יס..
יסמין לוי: שחרר.
״כי בזמן האחרון, אני נוגע לא נוגע. ואם נגיד את האמת אני הולך ומשתגע.״ התחלתי לשיר וסגרתי את הטלפון מתקדמת לשולחן העץ הקבוע שלי ושל אביאל ותום.
״כי בזמן האחרון קצת חשוך אתה שומע,״ המשכתי והתיישבתי על השולחן, ״אז תדליק כבר האור, תעשה מה שאתה יודע.״ סיימתי לשיר ובחנתי את הנשק שלי.
״בזמן האחרון, אנשים מוחאים כפיים,״ שמעתי את דור ממשיך אותי והסתובבתי, רואה את הבנים מתקדמים אליי.
״הם מסתכלים עליי קרוב, בלבן של העיניים,״ אביאל המשיך אותו. ״אז בזמן האחרון, נהייתי ביקורתי״ תום שר אחריהם וחייך. ״ויצא לי קצת לחשוב, עד כמה הייתי אמיתי״ דור סיים לשיר והם התיישבו לידי, גורמים לי לחייך.
״אוי יסמינוש אל תבכי.״ תום התגרה בי ועשה כאילו הוא מנגב לי את הדמעות, ״פעם אחרונה שאתה קורא לי ככה.״ חייכתי אליו וגרמתי לו לצחוק.
״סיימתם הכל?״ שאלתי את אביאל ותום והם הנהנו,
״אני מסיעה היום את דור, אביאל בא איתי. תום מה איתך?״ שאלתי את תום והוא הניד בראשו, ״לא כפרה באים לקחת אותי.״ הוא ענה והנהנתי.״תהנו בסופש ילדים, לסמס לי שהגעתם, ראשון בבוקר כולם פה.״ אמרתי לחיילים שלי ונכנסתי לחדר, הרמתי את התיק שלי על הגב ואת משקפיי השמש אל ראשי, אספתי את המפתחות מהשידה שלי בדקתי שלקחתי הכל כיביתי את האור ויצאתי.
״יאללה היינו.״ אמרתי לאביאל ודור, נפרדנו לשלום מתום הכנסנו את התיקים לבגאז׳ ונכנסנו לג׳יפ.
״שים שיר.״ אמרתי לאביאל אחרי שסידר את הנשקים בין רגליו והוא הפעיל את השיר ׳2020׳ של דודי בוזגלו.
שמתי את משקפיי השמש על עיניי והתחלתי לנסוע.
״היו ימים שאת תפסת לי את היד, אמרת לי מאמי אל תשאיר אותי לבד.״ אביאל ודור שרו והביטו בנוף החולף בחלון.
״אז איך השארת אותי בתוך הבלגאן, כי כבר 2020 ואת לא כאן.״ המשכתי ונעצרתי ברמזור האדום.
״השיר הזה מזכיר לי אותך ואת מרום.״ אביאל אמר ונחנקתי מעט, ״הרגת את הילדה.״ דור אמר והוא ואביאל צחקו עליי,
״אתה הילד כאן.״ אמרתי לו וצחקנו, ״איך אותי ואת מרום?״ שאלתי והבטתי בו לא מבינה. ״תשמעי שוב את השיר, והפעם תקשיבי למילים.״ הוא אמר לי והפעיל אותו שוב, ׳הוא צודק.׳
תוך כמה דקות כבר הורדתי את דור והתחלתי לנסוע הביתה, ״את זזה נכון, מי צריך מועדון.״ אביאל שר את ׳קלאסה׳ של איילו וחייכתי, ״יש לך קלאסה איך את שוברת את הגוף איך שאת זזה.״ צעקנו וצחקנו, ״בת 20 ומתנהגת כמו ילדה בת 16״ אביאל הקניט אותי והוצאתי לו לשון בילדותיות.תוך שעתיים וחצי כבר נעמדנו מול השלט הלבן שאימי תלתה לפני כמה שנים, בית משפחת לוי.
YOU ARE READING
יסמין.
Romanceיסמין לוי. מפקדת גדוד בחטיבת גבעתי, כבר לא אותה יסמין בת ה-16 כשהייתה מלפני ארבע שנים. מה יקרה כשהמג״דית בעלת הכומתה הסגולה תחזור לסופ״ש לבית אימה ותפגוש שוב את אהבת חייה מגיל 16 אחרי שלא נתקלה בו ארבע שנים? מה יקרה כשהרצונות והרגשות של יסמין כבר לא...