פרק 82:

2K 70 1
                                    

״ג׳סי קומי..״ פקחתי את עיניי והרמתי את ראשי מהחזה של מרום, הבטתי בטל שירה תום ואביאל ושפשפתי את עיניי.
״תביאו לי בבקשה את מברשת השיניים שלי, היא בתיק רחצה.״ אמרתי והתקדמתי אל השירותים.
אני פה כבר חודש והוא עדיין לא קם, לרגע אחד לא חשבתי שהוא לא יקום. אני יודעת שהוא יקום.
׳האבא של הילד שלי ממש לא פראייר. כמו שאני מכירה אותו, הוא יקום רק מהפחד שמישהו אחר ינסה לקחת אותי ממנו.׳
גיכחתי למחשבה הזאת ואביאל נעמד מאחריי, ״תודה.״ אמרתי ולקחתי את מברשת השיניים שלי, מרחתי עליה את המשחה והתחלתי לצחצח את שיניי. ניגבתי את פניי במגבת הקטנה שאביאור דאג להקפיץ לי מהבית והבטתי במראה.
אני נראת זוועה.

״בואו נלך לקנות קפה או משהו.״ אמרתי ויצאנו מהחדר,
״איך את מרגישה יסמין?״ תום שאל אותי בזמן שהוא ואביאל עזרו לי ללכת, הבטן שגדלה קצת מקשה עליי.
״היא גדלה..״ אביאל אמר וליטף את בטני בחיוך, ״הוא!״ אמרתי ונתתי כאפה קטנה לראשו גורמת להם לצחוק.
״מה שלומך?״ שאל המוכר בחיוך מנחם, הוא כבר הספיק לזהות אותי. אני פה כל בוקר פאקינג כבר חודש!
״אני בסדר, עדיין פה.״ אמרתי וליטפתי את בטני, ״הרגיל?״ הוא שאל מתכוון לקפה שלי והנהנתי, ״רוצים?״ שאלתי אותם והם הנידו בראשם.
״בואו נשב בנתיים כואב לי.״ אמרתי והתקדמתי אל הכיסאות,
״יפייפיה את עדיין פה אה?״ פנה אליי הבחור שהתחיל איתי כאן לפני חודש, איך ולמה אתה עדיין זוכר אותי? תום ואביאל בחנו את התגובה שלי וידעו לא להתערב.
״לא כדאי לך..״ טל אמרה לו יודעת שעוד רגע אני אתחרפן.
״שמע, אם עוד פעם אחת תקרא לי יפייפיה אני אשבור לך את הידיים. ברור?״ שאלתי והוא בלע את רוקו בכבידות,
״קחי נסיכה.״ אביאל אמר והושיט לי את הקפה שלי, הודתי לו ושתיתי שלוק מהקפה הרותח.

״יפייפיה.״ הבחור אמר מתגרה בי בכוונה ושם את ידו על רגלי, ״קחי את זה.״ אמרתי לשירה ונתתי לה את הקפה.
מיד אחרי זה תפסתי בידו של הבחור ועיקמתי אותה חזק,
״לאלא תעזבי! תעזבי יבת זונה שחררי!״ הבחור אמר ועיקמתי אותה עוד קצת, ״תעזבי ישרמוטה!״ הוא צעק וכל המבטים הופנו אלינו, ״הלו, איך אתה מדבר?״ תום אמר ונתן לו כאפה בראש, ״לאאא יבת זונהה!!!״ הוא צרח שניה אחרי ששמעתי את העצם שלו נשברת בזכותי.
״גברתי מה קורה כאן?״ האבטחה הגיעה ושאלה אותי בזמן ששתי אחיות ניגשו אל הבחור,
״היא בת של זונה זה מה שקורה.״ הבחור אמר וצרח מכאבים, ״אל תגרום לי לשבור לך גם את השניה.״ אמרתי לו בקשיחות והוא בלע את רוקו, ״גברת!״ המאבטח פנה אליי ושתיתי באדישות שלוק מהקפה שלי.
״דבר ראשון, הבחור מטריד אותי למרות שהוא רואה שאני בהריון. דבר שני, הוא ממשיך לפנות אליי למרות שהבהרתי לו שאני לא מעוניינת. דבר שלישי, למרות ההבהרה הוא שם עליי את היד שלו. אז כנראה שהוא באמת היה צריך שישברו לו אותה כדי להפסיק.״ אמרתי באדישות והם התאפקו לא לחייך, ״אם משהו כזה קורה שוב, תפני אלינו. אל תשברי לאנשים יותר את הידיים.״ הם אמרו וחייכו אליי, הנהנתי והם חזרו למקום שממנו הם באו.
״כל הכבוד לך.״ אישה מבוגרת פנתה אליי וחייכתי לעברה.
״בואו נלך מפה לפני שעוד אנשים יתחילו להריע לי.״ אמרתי בשקט ברגע שהיא הלכה וארבעתם התחילו לצחוק.

״אני צריכה לבדוק אותו בסדר? את יכולה לדבר איתו בנתיים אם את רוצה.״ רונה האחות הקבועה של מרום אמרה לי,
״אני מפחדת שאני סתם מדברת והוא בכלל לא שומע אותי.״ נאנחתי והחזקתי את ידו.
״הוא שומע הכל, תאמיני לי. בכל מקרה שווה לך לנסות״ היא אמרה בחיוך קטן והנהנתי.
״מה יהיה איתך מאמי שלי? מתי תקום?״ נאנחתי ונישקתי את ידו. ״קשה לי בלי החיבוק שלך מרום. קשה לי בלי החיוך שלך, והניצוץ הזה שנמצא רק בעיניים שלך. קשה לי בלי הצחוק הזה שלך. קשה לי בלעדייך.״ אמרתי והדמעות זלגו מעיניי,
״תתעורר בשבילנו מרום. אנחנו לא יכולים להיות משפחה בלעדייך.״ אמרתי ושמתי את ידו על הבטן שלי שגדלה בחודש הזה שביליתי בבית החולים.
ליטפתי את ידו ולפתע הרגשתי את ידו זזה מעט על בטני, הלב שלי החסיר פעימה וגופי קפא.
״אמאלה אני נשבעת לך שהוא זז.״ אמרתי לה מבוהלת והיא חייכה, ״הוא רוצה לקום, הוא רק צריך עזרה. אל תתני לי להפריע לך תמשיכי״ היא אמרה לי והנהנתי.
״זוכר את היום שבו סיפרתי לך? ביומולדת שלי? אמרת שהחלום שלך התגשם מרום. אתה לא יכול להגשים חלום ואז ללכת. יש לנו עוד כמה תוכניות, זוכר? (פרק 21)
הראשונה הייתה להחזיר אותי אלייך, והצלחת.
השניה הייתה להציע לי להפוך ליסמין כהן, זוכר? אמרת לי ׳להציע לך להתחתן איתי, ולמות מפחד שלא תסכימי.׳
עוד לא קיימנו אותה מרום, אתה לא יכול ללכת..
השלישית הייתה שאחרי שאני אתחתן איתך, אני אעשה לך מרום ויסמין קטנים. רצית שהקטנה תהיה דומה לי, ואני רציתי שהקטן יהיה דומה לך. יש לנו בן, אני מקווה שאני ניצחתי.
אבל אני נשבעתי לך מרום, אני נשבעתי לך להפוך ליסמין כהן..״ אמרתי ושילבתי את ידינו.
״זה עוזר לו מאוד שתדעי. תאמיני שאין דבר שהוא רוצה יותר מלהיות איתכם עכשיו.״ האחות אמרה מתכוונת אליי ואל התינוק וחייכה אליי.

יסמין.Where stories live. Discover now