פקחתי את עיניי ולקחתי את הטלפון מהשידה, השעה 5:00 בבוקר, שמתי לי את השיר ׳שגרה מפוארת׳ של עומר אדם וקמתי מהמיטה .
התמתחתי והורדתי את השרשרת והטבעת שלי, לקחתי את מברשת ומשחת השיניים שלי, מגבת שחורה והלבשה תחתונה.
״אז מה את אומרת, שגרה מפוארת.״ שרתי והתקדמתי אל מקלחות הבנות.
נכנסתי וראיתי בגדים על הספסל, מי עוד ערה בשעה הזאת? הפשטתי את בגדיי ועטפתי את גופי במגבת.
״מי פה?״ שאלתי והנחתי את הדברים שלי על הספסל,
״יסמין? זו את?״ קול מוכר ועדין שאל אותי ״כן מי זאת?״ שאלתי ושוהם הוציאה את הראש שלה מבעד לוילון.
״ככה לא לזהות אותי? לא יפה המפקדת.״ אמרה לי בחיוך וסגרה את הוילון בחזרה. ״מה את עושה ערה ילדה משוגעת?״ שאלתי בגיחוך ״מה שאת עושה ערה, תפעילי את השיר מהתחלה גברת.״ ענתה לי וחייכתי, הפעלתי שוב את השיר והתחלתי להתקלח, ״ישנת טוב מג׳נונה?״ שאלתי אותה והיא צחקה ״תאמיני לי מצויין.״ ענתה וגרמה לי לצחוק.סיימנו להתקלח באותו זמן ויצאנו שתינו עטופות במגבת, חייכתי אליה ונגשתי אל הכיור לצחצח שיניים ובנתיים היא לבשה פיג׳מה, סיימתי לצחצח והתחלפנו.
״אז מה את אומרת, שגרה מפוארת, גם ככה זה בסוף נגמר.
נפרח בשלכת, לאן את הולכת, הריח עוד על הצוואר.
מי יודע מה יביא איתו מחר, פוחד להתגבר עלייך.״
צעקנו כמו משוגעות וצחקנו.
לבשתי בחזרה את מה שגופיה והטרנינג שאיתם ישנתי והנחתי את הנשק על גופי.
״אני זזה להתלבש בחדר, יום טוב מג׳נונה.״ חייכתי לעברה והיא הביטה בי במבט פגוע. ״הכל בסדר שוהם?״ שאלתי אותה והיא הביטה פגועה בעיניי.
״את לא מתלבשת כאן בגללי? בגלל שאני נמשכת גם לבנות?״ היא שאלה בשקט והשפילה את מבטה. ״עכשיו אני באמת בטוחה שאת מג׳נונה. אני תמיד מתלבשת בחדר כי המדים נרטבים לי כאן.״ אמרתי וחיבקתי אותה ״אל תרגישי ככה אף פעם לידי, אוקי?״ הנחתי את ידי על כתפה והבטתי בה בחיוך עדין, והיא הנהנה מחוייכת.
״רוצה לבוא להתארגן בחדר שלי?״ שאלתי אותה בחיוך רך.אחרי שהיא ניגשה להביא את המדים שלה נכנסנו אל חדרי,
שמתי את השיר ׳smack that׳ ומחשבותיי נדדו אל אביאור.
״עכשיו את מדברת!״ הביטה בי בגאווה וגרמה לי לצחוק.
הפשטתי את בגדיי ומרחתי את הקרם הקבוע שלי לבשתי את מכנס המדים וגופיית ספגטי לבנה ״בואי.״ אמרתי לה ונעמדנו מול המראה שמתי עליה את ידי הימנית וחייכתי והיא חיבקה אותי ביד שמאל והצדיעה בחיוך עם ידה הימנית.
״מהמם״ אמרתי וחזרתי להתלבש, כיפתרתי את חולצת המדים שלי בזמן שאני שרה.
Smack that, all on the floor״
Smack that, give me some more
Smack that, 'till you get sore
Smack that, oh-oh-oh-oh-oh״
נעלתי את נעליי הצבא השחורות והנחתי את השרשרת שלי על צווארי ואת הטבעת על האצבע שלי, מתחתי את שיערי הבלונדיני לקוקו גבוהה וסידרתי את הכומתה על כתפי השמאלית ואת הדסקית על צווארי, הנחתי את הנשק שלי עליי והשפרצתי מעט בושם, התעסקתי בטלפון שלי והתיישבתי על המיטה, ״מה התיישבת קומי.״ אמרה לי שוהם והרמתי את הפלא מהמסך מביטה בה מוכנה.יצאנו מהחדר שלי ווייס בדיוק עבר ״הופהה המפקדת״ הוא חייך אליי בערמומיות ואני ושוהם צחקנו.
״תרסן את המחשבות שלך וייס, אני בקטע של גברים.״ אמרתי לו והוא חייך כמו ילד קטן ושובב, גורם לי ולשוהם לצחוק.
״אז יש לי סיכוי.״ וייס אמר ודפקתי את היד שלי במצח.
״אמרתי גברים!״ אני ושוהם צחקנו והנדתי בראשי ווייס הביט בי בשעשוע.
״6-0.״ הוא אמר והביט בי משועשע. ״אמרתי לך שבסוף אני עוד אגיע ל10-0.״ שילבתי את ידיי על החזה שלי וגרמתי לוייס להביט בי בכעס מזוייף.
״יאללה דפדף יסטלן.״התיישבנו שלושתינו בפרגולה ותום ואביאל הגיעו,
״בוקר טוב לנסיכות שלי.״ אמרתי בחיוך ואביאל נישק לראשי, ״בוקר טוב גם לך״ תום אמר בעייפות, הוא נראה גמור!
״מה קרה? אתה אף פעם לא גמור ככה בבקרים.״ אמרתי והבטתי בו מוציא את הטבק ומתחיל לגלגל
״לזין הזה היה good time רוב הלילה.״ אביאל אמר מחייך ונראה שבוז גם כן, ״יש לך תור ארוך אה ינסיכה קטנה״ שאלתי מביטה בתום שגיחך עם הפילטר בפה.
אצל שלושתינו ׳good time׳ זה אומר סקס, עם הזמן קראנו לזה ככה כי יש פעמים שאנחנו יושבים והם מספרים איזה משהו ואנשים אחרים יושבים איתנו.
״מזה good time?״ שוהם ווייס שאלו והביטו בנו,
״תגדלו תבינו.״ שלושתינו אמרנו ביחד את התשובה הקבועה שלנו ושוהם ווייס צחקו.
״מסכימה לי לעלות לסטורי את התמונה?״ שאלתי את שוהם והראתי לה אותה. ״כן בטח.״ אמרה לי והוסיפה ״אני הולכת להכין משהו חם לשתות, להכין לך את הקפה השחור שלך?״ הנהנתי וחייכתי אליה. נכנסתי לאינסטגרם העלתי את התמונה שלי ושל שוהם ורשמתי ׳.💂🏼♀️𝐚𝐫𝗺𝐲 𝐭𝐢𝗺𝐞׳ישבתי בין אביאל ותום והצטלמנו, הם נישקו אותי בלחי כל אחד מצד ואני חייכתי חיוך חושף שיניים וצילמתי
״ינסיכות על!״ נישקתי אותם בלחי וחזרתי למקומי, העלתי את התמונה לקיר ורשמתי ׳עד מתי מרץ 2018?!׳
שוהם חזרה והושיטה לי את הקפה שלי, לגמתי ממנו ותוך כמה שניות כבר עלו הלייקים והתחילו תגובות מפרגנות.
׳רואים שאני תפסתי את הצד היפה במשפחה, אבל אל תדאגי אני עדיין אוהב אותך😘.׳ אביאור הגיב לי וצחקתי.
סגרתי את הטלפון והנחתי אותו ביני לבין שוהם,
התראה באינסטגרם משכה את תשומת ליבי והבטתי במסך רואה שמרום עשה לייק, ואחרי שניה הגיב ׳יפייפיה קטנה שלי.❤️׳
חייכתי אל המסך ונתתי לשוהם מכה קטנה עם המרפק מראה לה את התגובה וסופגת ממנה חיוך מאושר.״יאללה, בואו נתחיל את היום.״
YOU ARE READING
יסמין.
Romansaיסמין לוי. מפקדת גדוד בחטיבת גבעתי, כבר לא אותה יסמין בת ה-16 כשהייתה מלפני ארבע שנים. מה יקרה כשהמג״דית בעלת הכומתה הסגולה תחזור לסופ״ש לבית אימה ותפגוש שוב את אהבת חייה מגיל 16 אחרי שלא נתקלה בו ארבע שנים? מה יקרה כשהרצונות והרגשות של יסמין כבר לא...