פרק 9:

3K 88 0
                                    

״אני מזהירה אותך, הם לא נורמליים.״ אמרתי כשנעמדנו מול דלת הבית שלי ואביאל צחק.
״אנחנו בביתת״ צעקתי שנכנסתי ואביאל נכנס אחריי,
שמתי את ידי מאחורי גבי מסמנת לו שהכל בסדר והוא אחז בה. ״יפה שלנווו״ טל ושירה קפצו עליי וחיבקו אותי, חיבקתי אותן בחזרה ופתאום רז קפץ עליי ״יפה שליייי״ הוא צרח מחקה אותן בקול פרחי וכולנו צחקנו.
״אביאלי״ אימי יצאה מהמטבח וחיבקה אותו, הם דיברו קצת ואז
אביאור קפץ מהספה והתקדם אל אביאל, הם התחבקו בחיבוק גברי ואביאור הכיר לו את כולם.
״אביאל. תכיר, טל ושירה.״ אביאור אמר והצביע עליהן ״נעים מאוד״ אביאל השיב בנימוס והבנות עוד שניה נמסו ׳פדחניות!׳
הן חיבקו אותו לשלום ׳ כן, הן חברותיות.׳ ואביאור לקח אותו להכיר את הבנים, כשאביאור הכיר בין אביאל למרום, אביאל הסתכל עליי ׳הוא יודע מי זה מרום.׳
ומרום נעץ באביאל מבט אבל למרות הכל הוא היה נחמד אליו מאוד. עדיין לא אהבתי את זה, בכלל.
באתי להתקדם אבל הבנות משכו אותי לצד.
״שכחת להגיד שהחייל שלך חתיך למותת!״ שירה אמרה ועשתה כאילו היא מתעלפת כשטל תופסת אותה.
״מה זה הדבר הזה?״ טל הסכימה עם דברי שירה ושלושתינו צחקנו.

״הלו הלו, להרגע. בלי עניינים בינו לבינה, הוא חייל שלי.״ אמרתי צוחקת והן אחריי. ״אל תדאגי, אני אשמור לך עליו.״ טל שלחה לי קריצה ושמתי את ידיי סביב הצוואר שלהן ״בדיוק מיזה אני מפחדת.״ הנדתי בראשי גורמת להן לצחוק והתקדמנו אל הבנים.
״יאללה שימו שיר.״ טל אמרה והתיישבנו בסדר הזה, מרום ומימינו רז אביאל ואני ולידי ישבו טל שירה ירין ואביאור.
כולם פה בראש חוץ ממני ומאביאל, גיכחתי למחשבה הזו.
ובדיוק רז פנה אלינו ״מה אני מביא לכם לשתות?״ אביאל הביט בי והיסס כי זה בכל זאת הבית של המפקדת שלו.
״תעשה לנו שתי שוטים״ אמרתי ורז הגיש לנו שלחתי לו נשיקה והוא חייך והמשיך לדבר עם מרום.
״שלא נדע עוד צה״ל.״ אני ואביאל אמרנו והורדנו את השוט, ״ככה לשתות עם המפקדת שלך? לא יפה גבר.״ רז קרץ לו וכרגיל גרם לכולם לצחוק.
שמחתי שהם גורמים לו להרגיש בבית, ועוד אחרי מה שקרה מקודם.

״אח שלייי שמעתי אתה יודע לשיר״ אביאור קבע ושם בשבילו שיר. ״הוא שר סוף אבי אתה מתעלף.״ נתתי לאביאל את המקרופון ושמתי לו ׳מתגעגעת׳ של נתן גושן.
הבטתי באביאל שהוא התחיל לשיר וגרם לי להרגיש כאילו אני הולכת לאיבוד בצבע הכחול שבעיניו.
״רק תבואי קרוב אני יודע שזה טוב כי זה מפחיד, סתם פתאום רצים אל תוך האש כאילו אין מה להפסיד.
ואני סוחב את היום הזה עליי אני הולך איתו תמיד. וכמה זמן עבר מאז באמת שאני לא יודע להגיד.
׳אמאלה אביאל.׳ הבטתי מעבר לכתפו של אביאל וראיתי את מרום מסתכל עליי מאוכזב.
׳אני אפילו לא מתכוונת לפגוע בו, זה כל הזמן קורה לבד.׳
״אז מה את, עושה לי עוד לא התעוררתי. ואת חורטת על הלב שלי כמו שרק את יודעת. רוצה שבימים תהיי פה,
וכשאת רחוקה תגידי לי שאת מתגעגעת.
עוד לא התעוררתי. ורק את יודעת, אז בימים תהיי פה ותגידי לי שאת מתגעגעת.
׳וואו..׳ ״אמאלה אביאלל, מזה הקול הזה״ טל עפה עליו והוא חייך נבוך ׳חמוד.׳ ״אם היא נדלקת עלייך תתכונן להיות פה הרבה.״ קרצתי לו וכולם צחקו, כולם חוץ ממרום.

נקודת מבט מרום:
״אתה בא איתי לבחוץ?״ שאלתי את רז וקמתי ״אני אבוא איתך לכל מקום נסיך שלי״ הוא ענה וגרם לכולם לצחוק, יצאנו החוצה וישבנו בכיסאות ליד הבריכה.
״יצא לך לדבר איתה?״ רז שאל אותי, ״לא היא ישנה אצלי ולא דיברה איתי.״ התחכמתי וגיכחנו.
״אני מתכוון עליכם ידבע, אתה יודע.. על זה שלא נפגשתם ארבע שנים והפרידה שלכם.״ רז אמר ויישר מבטו אל הבריכה. ״כן, יצא לנו לדבר על זה״ הלב שלי נצבט ׳היא לא עפה על זה.׳
״אני מת עלייך והכל ואני מאוהב בכם בתור זוג אבל אם אתה באמת רוצה אותה.. אל תלחץ עליה או משהו. אם היא תרצה לחזור, תיסלם. אם לא, תניח לה. היא עברה מספיק בארבע שנים האלה.״ רז אמר והביט בעיניי בכאב, כבר יכלתי לדמיין אותן נהפכות לכהות כמו שאופייני להן.
״אני בחיים לא אלחץ עליה, אני רוצה שהיא תהיה שלי בחזרה כי היא אוהבת אותי, כי היא רוצה שאני אהיה שלה לא כי אני מזיין לה את המוח.״ גלגלתי את עיניי כי מבחינתי זה כבר ברור והוא הנהן. ״אחרי הכל, אני שמח שהיא הצליחה להתקדם, אני אוהב את זה שהיא מאושרת. אני אשחרר ממנה, היא צריכה את זה.״

נקודת מבט יסמין:
טל שמה לנו שירים וצעקה ״דאנס טייםםם״ כולנו צחקנו וירין ואביאור קמו לרקוד עם הבנות. ״הלו, אנשים יפים, קומו.״ טל אמרה ומשכה לנו את הידיים, צחקנו והתחלנו לרקוד.
תוך כמה דק רז ומרום הצטרפו. רקדתי עם טל ושירה ופתאום רז שם בחיוך מתגרה את השיר ׳smack that׳ ״הופההה״ החבורה של אבי ושלי צעקו והסתכלו עליי ועל אביאור.
זה השיר שלנו.
תמיד בשיר הזה אנחנו רוקדים אחד עם השניה.
״אני יכול לגנוב לכן אותה לכמה דקות?״ אביאור שאל והושיט את ידו לכיווני, צחקתי ואחזתי בה.
התחלנו לרקוד לצלילי השיר את אותו ריקוד מגיל 15 וכולם נעמדו סביבנו במעגל,
׳מה אתם עושים תגידו לי מה אתם במועדון?׳ גיכחתי ואני ואביאור רקדנו כלכך יפה ביחד. ׳אני מתה על האח הזה.׳
השיר הסתיים ואביאור חיבק אותי ״התגעגעתי אלייך אחות קטנה.״ ׳גם אני אביאור שלי, גם אני.׳

יסמין.Where stories live. Discover now