פרק 78:

2.4K 76 3
                                    

״המפקדת, יש מצב שנעשה היום קידוש?״ וייס נעמד מולי באמצע הפרגולה, וודאפאק?! ממתי וייס בעניין של קידוש?
״קידוש?״ שאלתי בחיוך, והוא הנהן בפשטות.
״מה שתרצה, לך למטבח תגיד להם שאמרתי שיביאו לנו חלות יין ומה שצריך ואם יש בעיה תתקשר אליי.״ אמרתי וחיוך ענק עלה על פניו, ״תודה המפקדת.״ הוא שם את ידו על כתפי כהוקרת תודה והלך.
״יפייפיה..״ מרום אמר לי בשקט והבטתי בו,
״את בחודש רביעי נכון?״ הוא שאל והופתעתי מהשאלה הזו,
״כן אהוב שלי, למה?״ שאלתי והבטתי בו,
״סתם אני רוצה לדעת.״ הוא ענה בחיוך וליטף את הבטן שלי.
תום שישב לידי הדליק את הסיגריה שלו והלך לשבת בספסל שממולנו, ״מה נסיכה?״ התגרתי בו בכוונה, למה הוא עבר?
״אני אסיים סיגריה אני אחזור, אני לא מתכוון לעשן לידך כשאת בהריון, אני קראתי על זה, לא בריא.״ תום אמר והרים אצבע מורה ואני הבטתי בו בחיוך, ״קראת על זה?״ שאלתי מופתעת, ״כן כן אני קראתי תתפלאי זה עניין אותי.״ הוא אמר מדפדף אותי גורם לי ולאביאל לצחוק.

״יפייפיה את יכולה לבוא איתי רגע?״ מרום שאל בשקט והנהנתי, ״לאן?״ שאלתי ושילבתי את ידינו כשיצאנו מהפרגולה
״למקום שבו אני אוכל לנשק אותך.״ הוא ענה ונכנסנו אל החדר שלי. הוא סגר את הדלת והורדתי את הנשק, הוא הצמיד את שפתיו אל שפתיי במהירות, לאט לאט מעמיק את הנשיקה.
התקדמנו אל המיטה ודחפתי אותו מעט כדי שיתיישב עליה, ישבתי עליו כשרגליי מצידי גופו והמשכתי לנשק אותו.
״אהוב שלי..״ אמרתי בשקט מרוב אהבה, ״אני מאוהב בך..״ מרום אמר וחיבק אותי חזק קובר את ראשו בצווארי.
״אני אוהבת אותך מרום..״ אמרתי והנחתי את ראשי בצווארו.

שיחה נכנסת מ-וייס:
לקחתי את הטלפון מהשידה והחלקתי את ידי על המסך שמה על רמקול,
״אה וייס?״ אמרתי בזמן שאני בוחנת כל סנטימטר בפניו המושלמות של מרום.
״שחר חופר מתחיל לצעוק עליי, באלוהים אני עוד שניה מתהפך.״ וייס ענה לי עצבני, שחר חי בסרט רציני.
״לא להגיב וייס, אני עוד שניה אצלך.״ ניתקתי את השיחה וקמתי ממרום, הנחתי על גופי את הנשק שלי והבטתי בו רואה אותו מחייך.

״מה?״ שאלתי והבטתי בו לא מבינה, ״את מפקדת מדהימה, ואת תהיי אמא עוד יותר מדהימה.״ הוא אמר וחיבקתי אותו חזק.
״אני בא איתך, אני מעדיף להיות שם למקרה שתתעצבני, זה לא בריא לך עכשיו.״ הוא הוסיף, הנהנתי בחיוך ויצאנו מהחדר.
תוך שניה כבר הייתי ליד וייס בכניסת המטבח.
״לא הבנתי שחר, מה הסרט שלך?״ אמרתי ומרום ליטף מעט את גבי, ״שום סרט יסמין.״ שחר ענה לי בשקט.
״יופי פגז, אם אין סרט תביא את מה שהוא ביקש.״ אמרתי בכוונה ושחר ארגן את הדברים, התקדמתי אליו כדי ששאר האנשים שאיתנו לא ישמעו.
״שחר אני לא יודעת מה נסגר איתך, אבל פעם אחרונה שהחיילים שלי מתקשרים אליי ואומרים לי שצעקת עליהם או חילקת להם פקודות. יש להם מפקדת, יש להם ממי לקבל הוראות אל תדאג. תהיה עסוק בלחנך את החיילים שלך, אל תתעסק בשלי.״ הוספתי במעט כעס,
״החיילים שלך לא מכבדים אף אחד חוץ מאותך, אני מפקד והם לא חולקים לי את הכבוד שמגיע לי.״ הוא אמר ושילב את ידיו,
״דבר ראשון, צא מהסרט שזה שאתה מפקד אומר שאתה אלוהים. דבר שני, החיילים שלי מכבדים את כל מי שמכבד אותם, בדיוק כמו שלימדתי אותם, ואתה במקום לכבד אותם אתה מחלק להם פקודות בלי להיות המפקד שלהם. דבר שלישי, אל תדבר איתי בכלל על הכבוד של החיילים שלי, החיילת הממורמרת שלך נמרחה על מרום מהרגע שהיא ראתה אותו, למרות שאמרנו לה שאני בהריון היא ניסתה אז אל תדבר בכלל על חיילים אחרים לפני שאתה בודק את החיילים שלך.״ אמרתי בעצבים ומרום הניח את ידו על גבי הכואב.

יסמין.Where stories live. Discover now