-Sence Maviss şimdi ne yapıyordur ?
-Soğuktan donuyorum Mavis'i düşünecek durumda değilim dediğinde ofladım. Bana döndü ve yorgana daha sıkı sarıldı.
-Mavis aşağıda. Bizimkiler onu aldı. Bu yüzden onu düşünmek yerine iyileşmene bak
-Gerçekten mi ? dediğimde kafa salladı. Sadece bir gün geçirmiştik. Oda büyük olsa da br odada tıkılı kalmak bana göre değildi.
-Biraz dışarı mı çıksak ?
-Ben ayağa kalkacak hal bulamazken sen nasıl yerinde duramıyorsun
-Temiz hava iyi gelir diye demiştim.
-Çatıya çıkalım dediğinde ona bakıp kafa salladı. O yavaş yavaş çıkıp üzerine polarını aldıktan sonra çatıya çıktı. Ben ise yorganı ve Dae'nin bizim için getirdiği termosla bardakları aldım. Dae bitki çayı yapmıştı bizim için. Çatıya çıktığımda yanına oturdum ve yorganı ikimizin omuzlarına bıraktım. Beni biraz yakınına çekti ve yorgana daha çok sarıldı. Termostan ikimize bitki çayı koyup ona kupayı uzattım.
-Hadi bir şeylerden bahset
-Ne gibi ? dedim biri sana bu cümleyi kurunca her şeyi unuturdun. Anlatacak bir şeyin kalmazdı.
-Kardeşinden ,ailenden herhangi bir şeyden. Buraya nasıl geldiğinden.
-Kardeşimi biliyorsun zaten Ji Hyuk. Öldü. Kanserdi tedavi olması için yardımcı olamadım. Hatta durumu iyice bok edip onun ölümüne yol açtım
-Bunu sen yapmadın. Bunu Kang yaptı. Sırf onun mekanındasın diye seni öldürmesine gerek yoktu. Bu yüzden onu bulacağım.
-Anlaşma iptal olmuştu
-Hayır yenisini yaptık
-Ya öyle mi ? dedim şaşırarak. Ona döndüğümde oda gülerek bana baktı.
-Öyle. Paranın devamı yok, anlaşmayı bir daha bozmak yok. Onu bulacağız,öldüreceğiz. Bitti
-Nasıl para yok ? Sana borcum var
-Anlaşmayı iptal eden bendim.
-Ama sensin. Ekip değil. Bu parayı ekiple bölüştürmüyor musunuz ?
-Benim hatam. Bu yüzden ekibe o parayı ben vereceğim.
-Hayır. Benim yüzümden kimseye para vermeyeceksin. Benim borcum
-Anlaşmayı ben bozdum ve yeni bir anlaşma yaptık.
-Kendi kafana göre yaptın dedim sinirle. Benim yerime karar verip,onu uygulayamazdı. Ne sanıyordu kendini ? Tamam GD olabilirdi, YG lideri olabilirdi. Bir çok şey olabilirdi ama bana bu şekilde davranamazdı.
-Evet ben yaptım. Bu yüzden ikimizde bunu uygulayacağız
-Hayır Jiyong. Kabul edilmedi. Ben zaten bir iş buldum gibi gibi. İşe gireceğim. Bir şekilde halledeceğim.
-Ne işi buldun ?
-Buldum işte ne yapacaksın ?
-Öyle her işe giremezsin de o yüzden soruyoruz herhalde dediğinde kaşlarımı çattım. Hop şimdi de nerede çalışacağıma mı karar verecekti.
-Nasıl ?
-Kang senin peşinde olabilir ayrıca bu depoya girip çıkarken seni takip edecek biri olamaz. Her adımını dikkatli atman gerekecek. Bu yüzden her işe giremezsin dediğinde sinirden saçlarımı yolmak üzereydim.
-Ne demek giremezsin ya ? Ben ne olacağı ? Ne yiyeceğim ? yada nerede kalacağım ? Sonsuza kadar burada kalamam ya
-Kalsan ne olur ? dediğinde bana bakıyordu.
-Nasıl ?
-Kalsan diyorum. Sonsuza kadar. Benim yanımda kalsan. Bunu düşünmek bile bu kadar kötü mü ?
-N-Ne ?
-Ben sana bakarım diyorum Ji Eun. İstediğin kıyafetleri alırım, istediğin yerlere götürürüm, istediğin şeyleri yaparım, istersen sana bir ev bile alabilirim. İstediğin her şey
-Jiyong dedim tanrım. Kalbime sahip çık. Bu tavrına sinirlenmeli miyim yoksa sevinmeli miyim bilmiyordum. Kafam karışıktı.
-Bana bir şeyler almanı istemiyorum senden
-Ama alırım. Her şeyi yaparım. Sadece beni sevsen olmaz mı ? Sadece yanımda bir kez dur. Ben gitmemen için her şeyi yaparım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE
ChickLitÇok yanlış kişiye bulaşmıştım. Yanlış yerde yanlış kişiye yanlış yapmıştım. Hemde büyük bir yanlış. Tabi o kişinin çetenin lideri olduğunu bilseydim arkama bakmadan kaçardım. Yine de bunu lehime çevirebilirim,onu kullanabilirim diye düşündüm. Onun...