-Odandan çıkma dem-
-Beni o lanet odaya sokmaya çalışma sakın diye bağırdım ve koltuğa oturdum. Sinirliydim. Kendime. Ji Eun'a fazla konuşmuştum. Fazla açmıştım kendimi. Peşimden bile gelmediğine göre bana sinirli.
-İyi,tamam dedi Seunghyun. Sanırım dışarıdan da sinirli gözüküyordum. Yoksa onu susturmak imkansızdı.
-Evet oppa anlat bize dedi Lisa. Yine neyi merak ettiler kim bilir ?
-Yani bunlar basit şeyler . Artık sizi tanıyorum. Mesela Seungri bir şey saklıyorsa çok konuşur
-Hayır öyle yapmıyorum
-Öyle yapıyorsun dedim. Alayla gülerek.
-Sonra Lisa korktuğunda bıçaklarını biliyorsun
-Bunu söylemek zorunda değildin oppa. Şimdi her bıçak bilediğimde korktuğumu düşünecekler dediğinde hepsi güldü.
-Minzy sinirlendiğinde beyzball sopası alıyor. Direk
-Sadece hoşuma gitt- tamam lanet. Sinirli bir günümdeysem yeni modellere göz gezdiririm dedi ona ters ters baktığımızı görünce. Kimse inkar edemezdi. Bizi en çok biz tanıyorduk. Onları en çok ben tanıyordum. Bigbang tanıyordu.
-Haa Rose da üzgün olduğunda çatıya çıkıyor ki orayı kendi buldu sanmasına rağmen Jiyong ilk geldiğinde oraya kurulmuştu. Yani orası aslında Jiyong'un mekanı olmasına rağmen Rose orayı beğendiği için oraya daha az çıkıyor dedi Seunghyun. Harika bugün her şeyi ortaya mı dökmek istiyor yani.
-Oppa gerçekten mi ? Dedi Rose bana bakarak
-Artık sıkılmıştım zaten dediğinde Rose bir anda bana sarıldı. Şok olsamda bende gülümseyip ona sarıldım. Tanrım. Benden ayrılsa da kafası omzumdaydı.
-Artık o kadar korkunç değil miyim ? Diye fısıldadığımda gülüp iki yana kafa salladı. Elimi omzuna attım.
-Bende bir kaç şey söyliyim bari mesela Seunghyun-
-Sus Jiyong
-Ama Seunghyun dedim alayla ama bağırarak sözümü kesti
-Jiyong sus
-Hadi ama merak ettik dedi herkes. Ona baktığımda sinirle bana bakıyordu. Omuz silkti.
-Neden Seunghyun sizin yanınızda sarhoş olacak kadar içmez biliyor musunuz ? Çünkü sarhoş olduğunda hemen özür dilemeye başlar
-Hadi canım dediğinde Bom beni onaylamak için kafa salladı ve dönüp Seunghyun'un yanaklarını sıktı.
-Ve duşta rapçi olduğunu sanıp şarkı söylüyor
-Jiyong'da..... Jiyong'da dedi ama sustu.
-Milletin ağzını yüzünü dikiyor diye bağırdı sinirle. Hepimiz güldük. Sinirlenince saçmalardı.
-Ahaaa yalan söylerken saçlarıyla oynar
-Sadece sarhoşsam. Ayıkken bunu kontrol edebiliyorum dediğimde küçük bir çocuk gibi surat asıp arkasına yaslandı. Siktir.
-Lanet olsun dedim koltuktan kalktım ve yukarı doğru gittim.
-Bana lanet okuma
-Lanet olsun hyung diye bağırıp odaya daldım.
--JI EUN--
Çatıdan daha yeni inmiştim ki odaya girdi. Şaşkın bir halde bana bakıyordu.
-Sence ben yakışıklı mıyım?
-Jiyong gerçekten mi ? Yani o dediklerinden sonra dedim. Çatıda dediği şeylerle 15 dakika yerimden kalkamamıştım ve şimdi gelip bana yakışıklı olup olmadığını mı soruyor ?
-Cevap ver
-Hayır
-Yalan söylüyorsun dediğinde göz devirdim. Egoist
-Ben yakışıklıyım. İnkar edemezsin. Sadece bir şeyi anlamama izin ver
-İyi yalandı. Yakışıklısın dediğimde her zamanki gibi gülmesini beklesem de gülmedi. Hala şaşkındı. Kaşlarım çatıldı.
-Yalan söylerken dudağını yalıyorsun
-Evet öyle bir alışkanlığım var. Ji Hyuk söylemiş-
-İşin garip kısmı sana o gün arabada sorduğumda ve bana seni sevmiyorum dediğinde de dudağını yalandın .
-Siktir
-Yah siktir dedi gülerek. Anlamıştı işte. Tanrım gerçekten boka battım. Öğrendi işte. Eline ne geçecekse. Bana doğru yaklaştı.
-Emin miyiz ? Yani dudağımı yaladığıma dedim nereden dönersem kardı. Bunu öğrenmesi bile zayıflıktı. Zayıf noktamı bulmuştu.
-O günün bir dakikasını bile unutmadım. O kadar üzgündüm ki dediğinde nefesimi tuttum. Elini yanağıma koydu.
-Beni seviyorsun?
-Be-ben emin değilim.
-Yine yaladın dediğinde gözlerimi sıkıca kapattım. Yalan söyleyemiyordum,kaçamıyordum. Napacaktım ?
-Seviyorum. Doğru ama bu korkutuyor. Beni sevmiyorsun. Sevsen bile emin değilsin. Ne yapabilirim korkmak dışında ?
-Beni sev dedi elini belime koyup beni kaldırdı. Yavaşça yatağa yatırdı ve kafasını göğsüme koydu. Şuan sevgim bir tık daha arttı
-Ji bak zaten seviyorum ama daha ilerisi yok. Ne bekliyorsun ki ? El ele tutuşup gezelim ve beraber adam mı öldürelim ?
-YG'den olmam sorun mu ? Beni bu yüzden reddedecek misin ?
-Hayır, hayır sorun bu değil. Ortada reddedilecek bir teklif yok. Bir sorun var ve o sorun senin sevginden emin olmaman. Kendin dedin sevmeyi bilmiyorum diye ?
-O zaman bana sevmeyi öğret. Olmaz mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE
ChickLitÇok yanlış kişiye bulaşmıştım. Yanlış yerde yanlış kişiye yanlış yapmıştım. Hemde büyük bir yanlış. Tabi o kişinin çetenin lideri olduğunu bilseydim arkama bakmadan kaçardım. Yine de bunu lehime çevirebilirim,onu kullanabilirim diye düşündüm. Onun...