B.78

189 17 42
                                    

-Ne demek abim ? 

-Ne ne demek abim işte. Baya dümdüz abim

-Bu imkansız. Sana sarıldı, ona sarıldın

-Yani insanlar abilerine sarılmaz mı ? Hey bütün abiler senin abilerin gibi psikopat değil dediğinde kaşlarımı çattım. 

-İlk olarak onlar benim abim değil. İkincisi abini hiç tanımıyorsun. Emin ol abini psikopatlıkta kimse geçemez. Üç NE DEMEK ABİM ? dedim. Beynim algılamak istemiyordu. İstemezdi tabi. 

-Bildiğin benim bebeğim işte. Yani abim. Bebeğim onun alışkanlığıydı. Bende dalga geçmek için derdim dediğinde ayağa kalktım. 

-Haru sen ne dediğinin farkında mısın ? 

-Tabi ki evet yani 24 yıldır abim. Ne kadar 9 yıldır görmesem de 18 yıl aynı evde yaşadık dediğinde ayağa kalktım. Bana bunu neden söylemedi ? Hayır bunu bildiğim için onunla barışmayacaktım. Zaten barışmak istediğinden şüpheliydim. Sonuçta beni terk etmişti. Son 6 ay ne kadar bok gibi geçmişti. Odadan çıktığımda peşimden bağırdılar. 

Salona girdiğimde Ji Eun salonu terk ettiği için çıktığım odaya geri girdim. Sinirlerim bozuluyordu. Bir yorgan iğnesi aldım ve ip geçirdim. 

-N-ne oluyor ? 

-Ara vermiştik ya. İptal oldu dedim ve yatağın kenarına oturdum. Korkuyla geri çekilse de umurumda değildi. 

-Evet yani Ji Eun'un babasını da siz öldürdünüz. Peki annesi ? Dediğimde kafasını iki yana salladı. 

-Bilmiyorum. Onu bulamadık. Yemin ederim dediğin de iğneyi göğsüne batırıp çıkarıyordum. Acıyla solusa da bağırmıyordu. Gülümsedim. 

-İnanmadım

-Doğru söylüyorum

-Sen söylüyorsundur mutlaka ama benim bugün pek inanasım yok dedim. Bu herif salaktı ama kardeşini elinde oynattığında göre kardeşi daha salaktı. 

-Bak en son Kanada'da olduğunu öğrendik ama asla buraya dönmedi. Bir ailesi var. Üç çocuğu var. Orada mutlu. Bulaşmadık ona dediğinde iğneyi derisine saplı bir halde bıraktım ve ellerimi çeneme koydum. 

-Jae Wook. 

-Lütfen öldür beni daha fazla yapma. Daha fazla kaldıramam. Canım yanıyor. Lütfen dedi ağlarken. Gülümsedim. 

-Üzgünüm. Ben direk öldüremiyorum. Acı çekmeni görmem lazım. Kardeşime yaşattıklarınız için, onu benden aldığınız için, yaşayamadığım her şey için sizi sorumlu tutuyorum

-Kardeşimi öldürdünüz zaten

-Ah ben yapmadım. Onu sevdiğim kadın yaptı, kendi ailesi için yaptı, kızlar için yaptı. Bir şerefsizi temizledi. Bu yüzden ona bir daha aşık oldum dediğimde suratıma baktı. 

-Ne hatırladım bir den biliyor musun ? O kadına dokunduğunu. Hangi elinle dokunmuştun ? 

-Bak zaten bunun için beni dövmüştü yani-

-Neden sevdiğim kadının yaptıklarından beni sorumlu tutuyorsun ? Biliyorum o biraz psikopat ve biliyorum bunda biraz da benim etkim olduğunu düşünüyorum ama o böyle düşünmüyor. Yine de o bir birey, ben bir bireyim. Benim kinim bana, onunki ona dedim kapıyı gösterip. 

-Siz ikinizde kafayı yemişsiniz ? 

-Evet yedirenler sağ olsun dedim ona sinirle bakarak. 

-Beni elimden de vurmuştun dediğinde hala kurşunun içinde olduğu elini tuttum ve sıktığımda çığlık attı. 

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin