-Lalisa Manoban dedi ile ikimizde kalktık. Güvenliğe döndük.
-Evet ? dedi Lisa sorarcasına. Güvenlik bize yaklaşırken herkesin gözü üzerimizdeydi.
-Çıkıyorsun. Şikayetin geriye alındı dediğinde Lisa direk bana baktı. Yutkundum.
-Ne ? dedim güvenliğe dönüp.
-Bu kadar çıkıyor. Şikayet geri alındı. Burada durması için bir sebep yok. Eşyalarını al. Kişisel eşyalarını çıkışta alacaksın. Bıçaklar hariç
-Ama ben çıkamam dedi Lisa. Evet çıkamazdı. O yokken beni burada öldürürlerdi. Ayağa kalkmıştım aynı onun gibi.
-Bir gün daha kalayım dedi Lisa. Güvenlik görevlisi bıkkın bir şekilde ona baktı.
-Burası otel mi ? Şikayet yok. Bıçaklanan adam onu senin bıçaklamadığını bıçaklayan kişisinin daha esmer ve kısa boylu olduğunu açıkladı dediğinde ikimizde kaşlarımızı çattık.
-Bakın anlamıyorsunuz. Bir gün daha kalayım. Hem saat geç oldu. Bu saatte nereye giderim ?
-Saat algın nasıl işliyor bilmiyorum ama saat daha 2. Çıkıyorsun. Zorluk çıkarma sana elektrik vermek istemiyorum dediğinde Lisa'ya döndüm.
-Eşyalarını al
-Unnie
-Hadi Lisa dediğimde bir kaç saniye yüzüme bakıp kafa salladı ve çantasını aldı. Bana baktığında ona sarıldım.
-Sorun yok. Kook'un iyi olup olmadığını kendin kontrol etmiş olacaksın
-İyi olacak mısın ?
-Eğer bir şey olmasa Kook gelmezdi dimi ? Şikayetini almazdı. Görüşürüz. Eun Ji'yi benim yerime öp dediğimde kafa salladı ve güvenlik görevlisi ile çıkarıldı. Herkesin gözlerini üzerimde hissederken kendimi yatağa bıraktım. İşte şimdi sıçtık.
--------------------------
-Daesung'u dışarı çıkarın dedim Kang'a sinirle bakarken. Az sonra olacakları görmesini istemiyordum.
-Sorun değil hyung. Ben iyiyim dediğinde ona döndüm. Bae bana doğru geldiğinde ona durmasını işaret ettim. Tam Dae'nin yanında durdu. Kang'a dönüp az önce düşürdüğü telefonu eline verdim.
-Kimi arıyorsan ara. Ji Eun'u dışarı çıkartıyorsun dediğimde yutkundu ve telefonu tuttu. Bir numaranın üzerinde durdu.
-Hemen diye bağırdığımda sıçrayıp tuşa bastı. Bir kaç saniye sonra telefon açıldı.
-Sana dediğim şey. Kızı çıkarın
-Ama mahkemeyi bekliyorduk ? dedi ses.
-Hemen çıkarın kızı. Dosyayı silin. Konuştuğumuz gibi dedi diğer adam onayladığında telefonu kapattı. Telefonunu alıp bir yere fırlattım.
-Hemen çıkamaz ama en geç akşamı bulur. Şimdi ? Bitti işte. Çıkarttım
-Kang şimdi eğlenmeye başlayacağız
-Ne ? dediğinde bıçağımı çıkardım. Ona bakıp gülümsedim
-Ama onu çıkardım.
-Sen Ji Eun'u zaten çıkaracaktın ama ben hızlı olmasını sağladım
-T-tamam işte istediğin oldu
-Kang sen zaten öleceksin ama ben bunun hızlı olmasını sağlayacağım dedim ve bıçağı koluna sapladım. Acı ile çığlık attığında Tae'ya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE
ChickLitÇok yanlış kişiye bulaşmıştım. Yanlış yerde yanlış kişiye yanlış yapmıştım. Hemde büyük bir yanlış. Tabi o kişinin çetenin lideri olduğunu bilseydim arkama bakmadan kaçardım. Yine de bunu lehime çevirebilirim,onu kullanabilirim diye düşündüm. Onun...