-Evet hazır mısınız ?
-Söyle artık diye bağırdı Seunghyun. Jiyong bildiği için yemek yemeğe başlamıştı bile.
-Yah unniee hadi amaa diye şirinlik yaptı Jennie. Gülümsedim.
-Hadi ama Ji Eun arka bahçede bir adam beni bekliyor dedi Dara unnie. Kaşlarımı çatıp ona baktım.
-Neden ?
-Onu bir kızla yakaladım. Yani kredi kartımı kullanıp otel odası tutmuş. Salak
-Yah nuna sana kaç kere adamlara kartını verme demiştim dedi Jiyong.
-Bana kardeşinin doğum günü olduğunu ona hediye alacağını söyledi ama parası yokmuş. Üzüldum tamam mı ? Ama ona göstereceğim gününü
-Tamam naparsan yap. Sonunda Dae ile evleneceksiniz
-Ne ? Dedim şaşkınlıkla.
-İkisinin anlaşması var. 10 yıl içinde ikisi de evlenmezse evlenecekler. 8 yıl geçti diye açıkladı Jin Woo. Tepki bile veremeyecek kadar şok olmuştum.
-Tamam neyse devam et artık Ji Eun dedi Dae. Konuyu kapatmak istediği belliydi.
-Neyse tamaaaam doktora gittik ve-
-Orayı biliyorz cinsiyeti ne ? Dediklerinde Jiyong ile göz göze geldik.
-Kız olacak dediğimde hepsi sevinçle birbirine sarıldı. Seunghyun gelip bana sarıldığında gülümsedim. Ardından Bom ve diğerleri de dahil olduğunda gülümsemem daha da büyüdü.
-Bu harika. Harika ötesi. Yeğenim oluyor. Minik minik gezecek ortalıkta dedi Seunghyun keyifle. Hepsi yerlerine geçti.
-Evet Jiyong'u görmeliydin. Suratı bir asıldı oppa. Kız olamaz dedi Joon Gi kız dedikçe o olamaz diyordu dedim kahkaha attı.
-Kızlara çektirdiklerini hatırlayınca oh olsun sana. Gün gelir devran döner
-Kızıma kimse dokunamaz dedi söylenerek yerinden kalktı.
-Hey nereye ?
-İştah falan bırakmadınız ki diye bağırdı. Surat asıp masaya döndük.
-Siz onu boşverin. Dinazoru bosunaboşuna aldığı için çirkefleşiyor
-Ama yemeyecek mi unnie ? Dedi Jisoo gülerek ona döndüm.
-Bir öğün atladı diye ölmez. Hadi yiyelim. Ben açım
------5.Ay------
-Yeter artık o benim diye bağırdığında odamdan çıktım. Neydi bu gürültü ?
-Unnie ne kadar kötüsün. Sadece bir elbise diye bağırdı Lisa
-Noluyor ya ? Diye araya girdi Hyorin
-Unnie sürekli kıyafetlerimi giyiyor
-Yani ? Dedim. Ne vardı bunda ? Zaten yeni uyanmıştım.
-Unnie o elbiseyi ben giyecektim ama bugün. Bir baktım giymiş bile
-Yani bunun için mi bu gürültü? Dedi Jiyong yanıma gelip kollarını omzuma doladı ve beni kendine yasladı. Geçen sefer yükünü bana verdiği için düşüyorduk. O günden sonra beni kendine çekiyordu. Yüzüne baktım.
-Saçların lanet şekilde seksi duruyor
-Ben hep seksiyim bebeğim dedi ve dudağıma öpücük bıraktı.
-Şu olaya el atın ben uyuyacağım desi Hyorin ve odasına girdi.
-Sikik sikik kavga edip beni uykumdan uyanırdınız diye bağırdı Cl ve peşinde Minzy ile odaya girdi. Dün gece çok gelmişlerdi.
-Unnie sadece bir elbise dedi Lisa Jennie'ye bakarak.
-O zaman başka giy. Ben bunu giymek istiyorum
-Binlerce elbiseniz var ne bu inat ? Dedi Jiyong. Kafa sallayarak onu onayladım.
-Ama opp-
-Hem nereye gidiyorsunuz ?
-Ben Kook ile buluşacağım
-Bende kızlarla dedi Jennie. Omuz silktim.
-Ne yapıyorsunuz biliyor musunuz ? Kavga edip herkesi rahatsız ettiğiniz için elbiseyi çıkarıyor ve kıçınız üzerine oturuyorsunuz. İkinizde. Elbiseyi de atıyorsunuz
-Bu biraz gaddarca dedim Jiyong'un dediği şeye. Kızların ikisi de kafa salladı.
-Yani elbiseyi niye atıyorlar? Ben çok beğendim. Benim olabilir mi aşkım ? Dedim Jiyong'a bakıp. Kızların surat astığını görüyordum.
-İstediğin olsun. Siz ikiniz duydunuz odanıza
-Oppa ama söz verdik
-O zaman kavga etmeyecektiniz Jennie. Herkesi ayağa kaldırdınız. Bir elbise için
-Tamam elbiseyi ben alayım bubsayede elbise yüzünden bir daha kavga etmezsiniz. Sizde başka bir elbise giyip gidin diye bir fikirde bulundum. Kızlar gidememekten korktuğu için hemen onayladılar.
-O zaman elbiseyi bekliyoruz. Hemen dedi Jiyong. Kızlar anında odaya daldığında elimi Jiyong'a uzattım.
-Kesinlikle iyi polis kötü polis en iyi ebeveynlik dediğimde kıkırdadı.
-Ben kötü polisim
-Her zaman dedim gülerek
-Sevdim bunu iyi işti ortak dedi ve bir beşlik çaktık.
-----6. Ay-----
-Ağrıdan ölüyorum ve sen bana yeni aldığın kıyafetleri mi gösteriyorsun? Diye bağırdım Jiyong'a. Kafasını yere eğdiğinde elinde pembe bir deri ceket vardı.
-Ama aynısını kendime de aldım
-Çocuğun şimdiden bir dolap kıyafeti var Jiyong
-Hiç bir şeyi eksik olmasın dedin. Sen öyle dedin diye alıyorum herhalde
-Bırak pembe ceketi de eksik olsun dedim sinirle. Cevap vermedi. Bunun yerine surat asıp oturdu. Gözlerimi sinirle kapattım
-Ben eksik olmasın derken Jiyong.. sadece eksik hissettirecek kadar demek istedim. Zaten her ay büyüyecek bunlar boşa gidecek anladın mı ? Çocuğum şımarık veledin teki olsun istemiyorum. Bizi parmağında oynatsın da istemiyorum dedim sinirle. Cevap vermediğinde gözlerimi açtım. Poşetten bir ceket daha çıkardı.
-Aynısından sana da aldım dediğinde masum tavrına güldüm. Gelip bana sarıldı.
-Tamam daha fazla kıyafet yok
-Oyuncak da dediğimde kafa salladı. Kapı açıldığında Bom unnie ve Seumghyun oppa ellerinde dolu poşetlerle içeri girdi.
-Bilin bakalım yeğenime neler aldık diyr bağırdı Seunghyun keyifle ve ben çığlık attım.
Heyy selaam ufak bir part part kısmı daha yaptım. Doğuma kadar böyle yazma kararı aldım ufak ufak olaylar..
LOVE U 🤗😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE
ChickLitÇok yanlış kişiye bulaşmıştım. Yanlış yerde yanlış kişiye yanlış yapmıştım. Hemde büyük bir yanlış. Tabi o kişinin çetenin lideri olduğunu bilseydim arkama bakmadan kaçardım. Yine de bunu lehime çevirebilirim,onu kullanabilirim diye düşündüm. Onun...