B.136

151 14 38
                                    

-Hanbin saat gecenin 3'ü dedim yataktan kalkarken

-Olabilir dimi ? Ben senin için dayak yedim. Farkında mısın ?

-Hanbin sarhoş musun   ?

-Yanağım hala şiş bir kere dedi tatlı bir sesle

-Hyung lütfen kapat şu telefonu. Yarın uyandığında pişman olacaksın. Rezil oluyoruz

-Şişt Chan sen sus diye bağırdığında kapıya doğru ilerledim.

-Nereye ?

-Hanbin'le konuşacağım Ji. Sen uyu

-Hanbin ? Bu saatte mi ?

-Ji lütfen uyu

-Bak farkındayım tamam mı ? Seni sevdiğini biliyorum. Ses etmesem bile.... ikinize de güvendiğim için  ama ona söyle bir sınırı var

-Ji... Onunla bu konuyu konuşacağım. Sen uyu dedim ve odadan çıktım. Hanbin ise telefonda gülüyordu.

-Ne diyor ya o  ?

-Kim o ? Jiyong mu ?

-Hee o. Sussun beni sinirlendirmesin

-Hanbin. Bak sarhoşsun. Yarın konuşmak ister misin ?

-Şimdi konuşacağız diye bağırdığında bir kaç saniye şokla kaldım.

-T-tamam konuşalım

-Beni neden sevmedin ?

-Hanbin dedim kısık sesle. Ne diyebilirdim ki buna ?

-Hanbin, Hanbin, Hanbin. Tek dediğin bu. Lanet olsun dedi bağırarak sonra bir çarpma sesi geldi.

-Hanbin. Ne oluyor 

-Ji Eun . Ben Bobby. Hani tanıştık ya ?

-Evet. Hatırlıyorum. Dün

-Ji Eun özür dilerim. O iyi değil. Ben aradığını görmedim

-Bana konum at

-Ji Eun

-At Bobby. Onu bu halde bırakamam. Lütfen

-Tamam dedi ve telefonu kapattı. Girişte anahtarların olduğu yerden Ji'nin araba anahtarını aldığım gibi koşarak dışarı çıktım. Arabaya bindim ve attığı konuma gittim. Kapıyı çaldığımda Bobby açtı.

-Odada dedi bir kapı gösterip. İçeri girdiğimde oda dağınıktı. Bütün o kırılan eşyalar arasında Hanbin oturuyordu. Yavaşça gittim ve yanına oturdum.

-Geldin dedi kafasını dizlerine yaslayıp yüzünü kapattı.

-Geldim tabi ki. Hanbin-

-Sadece dinle. Bunları şimdi söylemezsem hiç söyleyemem çünkü yavaştan ayılmaya başlıyorum dediğinde sustum ve ona baktım.

-Jiyong çok şanslı dediğinde bana bakmıyordu .

-Beni sevmeni isterdim. Ama ondan bir bebeğin varken sana beni sevmeni söyleyemem. Sitem etmiyorum. Eun Ji dünyanın en güzel bebeği. Senin kızın olduğu çok belli dediğinde gülümsedim.

-Keşke daha önce karşılaşsaydık. O zaman Jiyong hyungun hiç şansı yoktu

-Hanbin. Bir inanışa göre insanlar eskiden dört kollu, dört bacaklı, bir kafada iki ayrı yüze sahip, sırtlarından birbirlerine yapışmış şekilde ve her insan çift olarak yaşarmış ama Zeus onlara sinirlenince hepsini ikiye ayırmış ve insanları cezalandırmış. Herkesin bir ruh eşi var ama onu bulmak sıkıntı.

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin