15|there's something wrong

1.3K 396 88
                                    

𝑂𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑂𝑐𝑐𝑎𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑜𝑓 𝑙𝑎𝑟𝑟𝑦'𝑠 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝 𝑎𝑛𝑛𝑖𝑣𝑒𝑟𝑠𝑎𝑟𝑦💙💚
28 september-2020










                         

"چیزی شده؟"هری پرسید.

لویی دستاشو تو جیب‌های شلوارش فرو کرد و شونه‌ای بالا انداخت"چیزی نشده"مکث کرد و سرشو بالا گرفت؛چشماشو به چشم‌های سبز پسر دوخت."من باهات میام"

"چی؟"هری نیاز داشت یکی بهش سیلی بزنه تا باور کنه اینی که جلوش ایستاده و اینو میگه،لوییه.

"شنیدی چی گفتم"لویی گفت و با بیخیالی شونه بالا انداخت.

"چی داری میگی؟من نیاز به همراه ندارم"هری با عصبانیت گفت و اخمش بزرگتر شد.

لویی چشماشو چرخوند."منم خودمو نکشتم که همراهت بیام"اون گفت و دستاشو به کمرش زد."حالام از جلوی در برو کنار"

هر دو مرد اخم کرد،مقابل هم ایستاده بودند و با چشماشون به همدیگه خنجر پرتاب میکردند.هری منظور لویی رو نمی‌فهمید.یعنی چی که میخواد همراهش بیاد و چرا؟!

"چرا میخوای بیایی؟"هری سوالی که توی ذهنش بود رو پرسید.

"این به خودم مربوطه"لویی گفت و با اخم دست هریو کنار زد.وارد خونه شد و مستقیم به سمت اتاق هری رفت؛درشو باز کرد و بین لباس‌ها دنبال کت گرمی یا چیزی که بشه پوشید،گشت.

"الان داری چیکار میکنی؟"هری حرصی پرسید و دست به سینه به چارچوب در تکیه داد.

لویی جواب نداد و دونه به دونه‌ی لباس‌های هریو چک کرد."این چیه دیگه؟جدا این لباسارو از کدوم گوری اوردی؟"اون زیرلب غر زد."اینارو تا بحال شستی؟"

بالاخره بعد از کلی غر زدن و گشتن،لویی کت مشکی رنگی رو از بین کلی لباس بیرون کشید و بهش نگاه کرد؛اندازه‌اش نبود اما چه میشه کرد.کتو تنش کرد و به خودش نگاه کرد،تقریبا داخل لباس گم شده بود."خیلی خب؛بریم،من آماده‌ام"

هری نگاهی از بالا تا پایین به لویی انداخت و چشماشو چرخوند."کاراش مثل خودش عجیب و غریبن"زیر لب با حرص زمزمه کرد و تکیه‌اشو از چارچوب در گرفت.

لویی بعد از اینکه از پشت برای هری زبون در اورد،پشت سرش از خونه خارج شد و درو پشت سرشون بست.سوار ماشین هری شدند و تا رسیدن به ایستگاه قطار،هیچ حرفی باهم رد و بدل نکردند.





              ****


وقتی سوار قطار شدند،لویی جلوتر از هری راه افتاد.راهروی تنگ و مزدحمی بود.لویی از بین مردم به چابکی رد میشد و تقریبا از دید هری محو شد.وارد واگن خلوتی شد و صندلی های وسط رو برای نشستن انتخاب کرد.

illegal|l.SWhere stories live. Discover now