26. část- Zase spolu

2.5K 135 17
                                    

Dobře, sice jsem chtěla, aby se Fred přestal bavit s Angelinou, ale tohle jsem moc nedomyslela.

Ups.

Blíží se k nám a já mám co dělat, abych nevzala nohy na ramena a neutekla někam hodně daleko. On se na chvilku zarazí a vypadá, jako kdyby si to chtěl taky ještě rozmyslet. Potom ale zakroutí hlavou a pokračuje v cestě.

"To k nám jde Fred Weasley, nebo se mi to jen zdá?" vytrhne mě z myšlenek Ben.

Hodím na něho pohled plný paniky a naznačím mu, aby už radši nic neříkal.

Zrzek se mezitím dostane až k nám. Překvapí mě, když si sedne na pohovku. Ještě víc mě ale udiví fakt, že se vmáčkne mezi mě a mého kamaráda.

Páni, tady někdo asi vážně žárlí. 

Rozvalí se a položí ruku na opěrku za mými zády. "Tak jak se vede?" zeptá se nás a významně na mě stočí pohled.

Je vidět, že se v něm sváří hned několik pocitů. Bohužel většinu z nich nedokážu identifikovat. 

"V pohodě." opáčí Ben a nechápavě se na mě podívá. 

Atmosféra kolem nás nepatrně zhoustne a nikdo neví, co má pořádně říct. Ticho protrhne až Angelina, která se Merlin ví jak objeví před námi. To si nemůže dát ani na chvilku pokoj?

"Ehm, Frede, nechceš si se mnou zatancovat?" zeptá se mírně nejistě a vykulí na něj velké hnědé oči.

Je mi té holky trošku líto. Jednak kvůli tomu, jak neomaleně od ní Fred odešel a taky proto, že musela sebrat spoustu odvahy, aby k němu přišla a na toto se zeptala. To bych já asi nikdy nezvládla. Bohužel pro ni, můj společník odvětí jen ve stručnosti.

"Promiň, teď tady s Max něco řešíme." zamumlá a dál už jí pozornost nevěnuje.

Angelina svěsí smutně ramena a odejde ke svým kamarádkám, které na nás visí pohledem.

Fred si z toho očividně nic nedělá a propaluje mě očima.

"Co to mělo být?" zasyčí po chvilce.

Jeho otázku ignoruju a sleduju radši Angelinu, která stojí u svých kamarádek. Vypadá to, že ji utěšují.

"Max," přeruší moje myšlenky.

Podívám se na něj a málem se utopím v intenzivním pohledu jeho očí. Ta čokoláda se mi zároveň rozlévá po duši a cítím se hned líp.

"Přitáhnutí pozornosti?" zkusím se ho nevinně zeptat a skousnu si vnitřek tváře.

"To jsi s ním musela tancovat tělo na tělo?" zeptá se mě s nakrčeným čelem.

"No nic, děti. Já už se radši vzdálím, vy si to mezitím nějak vyřešte." prohlásí Ben následně a ublíženě se na mě podívá. Jeho pohled říká naprosto jasně, že bude vyžadovat vysvětlení.

Povzdechnu si a věnuju pozornost opět zrzkovi vedle mě.

"Tak ses neměl tak očividně bavit s Angelinou." opáčím a odfrknu si.

"Vždyť jsme se spolu jenom bavili." nechápe.

"Ona se ale asi nechtěla jenom bavit." odpovím rozhodně a založím si ruce na prsou.

Fred mě chvilku pozoruje a potom se pobaveně usměje. Prohrábne si vlasy a pramínky, co mu spadly do očí si zatrčí za uši. Vypadá, že se rozhoduje, co udělat dál. 

Neblázni! (Fred Weasley) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat