Zbytek večere strávíme víceméně spolu. Tancujeme v objetí a nebereme na vědomí ani pohledy všech okolo. Povídáme si, bavíme se o všem možném a užíváme si vzájemnou přítomnost. Když později toho večera dorazí Sudičky, tancujeme jako šílení a přidá se k nám dokonce i Maddie a Ben. Ti vypadají překvapeně, asi neočekávali, že budu v přítomnosti Freda. Nijak to ale nekomentují a dělají jakoby nic.
Edvina už do konce večera nezahlédnu. Mám za to, že se vypařil po mém polibku s Fredem, ale nemůžu si být jistá. Nejsem pyšná na to, co jsem provedla. Ostatně, na ples jsem byla pozvaná právě od něj, a nakonec se na něho takto vykašlala.
Doufám ale, že celou situaci pochopí a nebude se na mě příliš zlobit.
Když zahlédnu Angelinu, žaludek se mi stáhne ještě víc. Sedí jako opařená u stolku a v zamlženém pohledu se jí lesknou slzy. Odvrátím radši rychle hlavu a upřu zrak na něco jiného.
Ještě před koncem plesu ji zahlédnu v doprovodu svých kamarádek, jak si to míří ven ze sálu.
***
Následující dny jsou stále vánoční prázdniny, takže trávím čas ve společenské místnosti se svými kamarády. Konečně se nemusím vyhýbat Fredovi, takže můžeme přebývat i někde jinde, než u Bena v ložnici.
"Vyhrála jsem!" vykřikne nadšeně Maddie, když se jí už po několikáté podaří porazit nás v Řachavém Petrovi.
Vyměním si s Benem otrávený pohled a shrábnu karty zpátky do úhledného komínku.
"No nic dámy, jdeme s klukama ven. Bude ta koulovačka. Jste si jistý, že se nechcete přidat?" zeptá se nás a začne se zvedat na nohy.
"Brr, nikdy víc." zasměju se a moje kamarádka se přidá. Po bitce s Kruvalem nemá ani jedna z nás na sníh náladu.
"Jak myslíte, ale budete litovat." houkne za námi Ben a zmizí směrem k ložnici.
Chvilku se za ním dívám. Když jsem si jistá, že nás nemůže slyšet, podívám se zvědavě na Maddie.
"Tak povídej! Jak jste si užili ples?" zastříhám na ni obočím. Od onoho večera jsme nestrávily ani chvilku o samotě, takže jsem doposud neměla možnost zeptat se jí mezi čtyřma očima.
Maddie zrůžoví tváře a stydlivě se podívá směrem, kterým Ben odešel.
"No.. Bylo to fakt moc fajn." usměje se na mě. "Tancovali jsme, bavili se. Bylo mi vážně skvěle a myslím, že jsme si ples užili. Akorát jsem doufala, že se třeba dostaneme někam dál a promluvíme si o tom, co mezi námi je. To se ale nestalo." pokrčí sklesle rameny.
Přemýšlivě se na ni podívám a hlavou mi létají myšlenky. Opravdu spolu vypadali moc spokojeně. Myslela jsem, že se Ben odhodlá udělat další krok.
"Třeba se o tom nechtěl bavit uprostřed tanečního parketu." skousnu si ret a ihned si uvědomím, jak moje kamarádka začne argumentovat.
"Třeba tak jako Fred?" smutně se na mě usměje.
Zakroutím hlavou a prohrábnu si vlasy. "Každej je jinej, věřím, že se k tomu tématu ještě v soukromí dostanete, neboj." pohladím ji po rameni.
Říkám pravdu, vážně si myslím, že se jejich vztah posune někam dál. Akorát nechápu, s čím Ben pořád tolik otálí. Budu si s ním muset promluvit a dostat z něj, co se děje.
Chvilku s Maddie ještě sedíme u krbu a nahříváme si ztuhlé končetiny. Za okny padá sníh a vítr ho rozfoukává po okolí. Do toho počasí mě dnes skutečně nikdo nedostane.
ČTEŠ
Neblázni! (Fred Weasley) ✔
Fanfiction"Když jste jen kamarádi." zachrčí a přitiskne se svým tělem na moje. "Tím pádem můžu asi udělat toto." zamumlá a natlačí mě na stěnu domu, který stojí za mnou. Vezme mou hlavu do dlaní a políbí mě. Dřív jsem o tom četla jen v románech, ale teď se mi...