Αλεξάνδρας pov
Ώστε γουστάρει κάποια άλλη. Μάλιστα...
Όταν είπε ο Μιχάλης ότι κάτι παίζεται, σφίχτηκε το στομάχι μου.
Μπορεί να του δείχνω ότι δεν με νοιάζει καθόλου που έχει συναισθήματα για κάποια άλλη, αλλά από μέσα ήδη κλαίω.
Δεν ξέρω γιατί...τον τελευταίο καιρό τον βλέπω με άλλο μάτι.
Μπορεί να φταίει και το ότι περνάμε παρά πολυ χρόνο μαζί αφου μένουμε μαζί και επειδή κοιμόμαστε κιόλας μαζί και δεν κοιμόμαστε απλά. Καθε βράδυ πριν κοιμηθούμε με παίρνει αγκαλιά και έτσι κοιμόμαστε. Απο το πρώτο βράδυ κοιμόμαστε έτσι. Λες και είμαστε κανένα ζευγάρι.
Δεν με ενοχλεί να είναι με κάποια άλλη κοπέλα... Με ενοχλεί, απλά όχι τόσο όσο το να φιλάει κάποια άλλη ή να αγκαλιάζει κάποια άλλη, πόσο μάλλον να κοιμάται με καποια άλλη.
Αχ θεε μου τι ειναι αυτα που λεω; Εγώ ποτέ δεν έκανα έτσι για αγόρι. Βασικά,εγω δεν έκανα ετσι γενικώς. Μου πέρναγαν όλα αδιάφορα.Χ: Αλεξάνδρα μ'ακους;
Ρώτησε ο Χρήστος και με έβγαλε απο τις σκέψεις μου.
Α: Ε; Τι ειπες;
Χ: Τι σκέφτεσαι;
Α: Τίποτα τίποτα κάτι δικά μου. Για πες!
Χ: Λέω, πως θα καταλάβω αν όντως της αρέσω;
Α: Για αρχή θα της ζητήσεις να βγείτε για ένα καφέ μετά την δουλειά να τα πείτε πιο ήρεμα. Να γνωριστείτε και καλύτερα. Μετά πάνω στην κουβέντα θα την ρωτήσεις αν έχει κάποιον στη ζωή της ή αν ενδιαφέρεται για κάποιον.Μπράβο Αλεξάνδρα, βοηθάς το αγόρι που σου αρέσει,πως να προσελκύσει μια κοπέλα που αρέσει σε εκείνον. Αλλά να μου πεις αυτό δεν κάνουν οι φίλοι; Αυτό κάνουν. Γιατί εγω με τον Χρήστο είμαστε φίλοι, έτσι δεν είναι; Έτσι είναι. Εκείνος μου το λεει καθαρά τόση ώρα ότι ενδιαφέρεται για άλλη.
Χ: Δηλαδή μου λες να πάω αύριο και να της πω αν θέλει να βγούμε μετά τη δουλειά για καφέ;
Α: Ε πώς αλλιώς θα την γνωρίσεις; Πρέπει να μάθεις πράγματα για εκείνη. Ας πούμε τι λουλουδια της αρέσουν; Ποιο ειναι το αγαπημενο της χρώμα;Τι ταινίες της αρέσουν; Εχει χόμπι; Έχει σπουδάσει τίποτα; Τέτοια πράγματα...
Χ: Μάλιστα... Κάτι θα κάνω. Πάντως μη μου πεις να κάνω τίποτα ρομαντικουρες,δεν το έχω καθόλου.
Α: Ναι,δεν θα σου πω γιατί κι εγώ τα βρίσκω βαρετά, αλλά αν είναι απο τις κοπέλες που θέλουν λίγο ρομαντισμό, αναγκάζεσαι να το κάνεις. Πρέπει να δίνεις όλο σου το είναι για το άτομο που ενδιαφέρεσαι,αν το αξίζει βέβαια.
Χ: Μωρέ το αξίζει...Είπε σιγανα μάλλον για να μην τον ακούσω, αλλά τον άκουσα και μπορώ να πω ότι έχω χάσει το παιχνίδι.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄