Αλεξάνδρας pov
1 χρόνος μετά
Μαζεύω το δωμάτιο μου και βρίσκω μια φωτογραφία με εμένα και τον Χρήστο.
Μου έχει λείψει!Μαμα: Αλεξάνδρα έλα να φάμε!
Α: Μισό λεπτό!Φώναξα απο το δωμάτιο και έκατσα στο κρεβάτι με την φωτογραφία στα χέρια μου.
Μου ήρθαν τόσες αναμνήσεις στο μυαλό.
Είναι καιρός τώρα που σκέφτομαι να γυρίσω πίσω. Μαζί του!
Μετά απο εκείνη την ημέρα που έφυγα,του απαγόρευσα να έρχεται στο σπίτι των γονιών μου να με βλέπει. Ήθελα να μείνω μόνη μου. Πίστευα πως δεν θα μπορέσω να ξανακάνω παιδιά μετά την αποβολή. Μου ήταν δύσκολο να το ξεπεράσω.
Δεν ήθελα να τον ταλαιπωρω και να τον κρατάω πίσω στα σχέδια του. Ήθελα να προχωρήσει την ζωή του και να κάνει μία οικογένεια.6 μήνες πριν
Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Όλη μέρα κάθομαι σε ένα δωμάτιο και δεν κάνω τίποτα.
Δεν πολυμιλαω με κανέναν και με τον Χρήστο δεν είμαστε όπως πριν.
Τον κουράζω! Έχει βαρεθεί την όλη κατάσταση. Μπορεί να μην το λέει,αλλα το βλέπω.
Δεν τον αφήνω καν να με πλησιάσει.
Ενα "Καλημέρα" και ενα "Καληνύχτα" λέμε όλη μέρα.Έκλεισα την βαλίτσα μου και κοίταξα τον χώρο γύρω μου.
Ποιος ξέρει αν θα το ξαναδώ ποτέ.
Άφησα το γράμμα που του έγραψα,στο τραπέζι του σαλονιού και έφυγα.Γράμμα
Χρήστο συγγνώμη!
Συγγνώμη για όλη αυτή τη ταλαιπωρία,6 μήνες τώρα.
Φεύγω!
Φεύγω για να ηρεμήσεις. Για να μπορέσεις να συνεχίσεις τη ζωή σου. Να κάνεις μία οικογένεια οπως την ονειρεύεσαι. Δεν ξέρω πότε και αν θα μπορέσω να σου την δώσω ποτέ και για να μην είμαι εμπόδιο στα σχέδιά σου...φεύγω!
Συγχώρεσε με γι'αυτό και σε παρακαλώ μην έρθεις να με βρεις.
Σ'αγαπαω πάρα πολύ,μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό.Αν θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου, κάν'το ΜΟΝΟ μέσω τηλεφώνου. Σε παρακαλώ!
Οτιδήποτε και να χρειαστείς,να ξέρεις πάντα θα είμαι εδώ για σένα.
Σ'αγαπαω πολύ!
Αλεξάνδρα
Έχω ενημερώσει την μητέρα μου για την επιστροφή μου και είπε πως αν αυτό κάνει την κατάσταση μου καλύτερη, τότε να γυρίσω.
(...)
Μου ήρθε μήνυμα στο κινητό και όταν το άνοιξα, είδα ότι είναι απο τον Χρήστο.
Κοίταξα την ώρα και κατάλαβα πως διάβασε το γράμμα.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄