Ν: Επιτέλους! Ούτε που περίμενα να βγούν τόσα πολλά.
Α: Ποσα κάναμε;
Ν: Καμιά 40ρια;
Α: Ποιος θα τα φάει όλα αυτά;
Ν: Θα τα μοιράσουμε μωρέ. Θα πάρεις εσύ σπίτι. Θα δώσω στον Μιχάλη.
Α: Θα δώσουμε και στον καλεσμένο του αδερφού σου.Είπα με πονηρό χαμόγελο και με κοίταξε και εκείνη επίσης με το ίδιο βλέμμα.
Α: Αλήθεια,τι ώρα θα έρθει;
Ν: Όπου να ναι, γι'αυτό πρέπει να τελειώνουμε!Είπε και εκείνη τη στιγμή μπήκε στην κουζίνα ο Νίκος.
Νι: Ακόμα εδώ είστε;
Ν: Συγγνώμη ρε Νίκο, απλά βγήκανε πολλά!
Νι: Σε πόση ώρα τελειώνετε;
Ν: Περιμένουμε να ψηθούν! Σε κάνα μισάωρο θα έχουμε φύγει.
Νι: Πόσο; Σε 10 λεπτά θα είναι εδώ!
Α: Καιι ποιος θα είναι εδώ Νικολάκη;Του είπα με το βλέμμα που είχα πριν και με κοίταξε.
Από μικρός με εμπιστευόταν και μου έλεγε ότι τον απασχολεί, αλλά μεγαλώνοντας σταμάτησε. Λογικό μου φαίνεται. Αγόρι είναι!Νι: Κάποιος! Λοιπόν, μαζέψτε τα και φύγετε. Θα τα βγάλω εγώ αυτά.
Ν: Κανόνισε κακομοίρη μου, έτσι και τα κάψεις θα έρχεσαι για ψώνια μαζί μου για έναν μήνα.
Νι: Δεν θα κουνήσω τον κώλο μου μπροστά απο τον φούρνο.Είπε φοβισμένος και μου έφυγε ένα γελακι.
Α: Άντε τράβα ντύσου να φύγουμε,να τους αφήσουμε μόνους τους.
Νι: Δεν σε καταλαβαίνω! Τι εννοείς;
Α: Έλα τώρα Νικολάκη,σε μένα μιλάς!
Νι: Σταμάτα να με λες Νικολάκη! Μεγάλωσα!
Α: Για μένα παραμένεις ο Νικολάκης όμως! Λοιπόν, άντε πήγαινε εσύ να ντυθείς. Ακόμα εδώ είσαι;Είπα στην Νάντια και εκείνη πήγε να ντυθεί.
Ένας ήχος κινητού ακούστηκε και λογικά είναι του Νίκου.Νι: Εγώ πάω λίγο έξω! Πες στην άλλη να κάνει γρήγορα!
Α: Νίκο!
Νι: Έλα!
Α: Πόσο καιρό γίνεται αυτό;
Νι: Ποιο;
Α: Αυτο το πηγαινε-ελα;
Νι: Δεν σε καταλαβαίνω! Για να με βοηθήσει σε μια εργασία ήρθε η κοπέλα.
Α: Ώστε παραδέχεσαι ότι είναι κοπέλα!
Νι: Εντάξει,οκευ! Μπορεί να μην είναι μόνο η εργασία, αλλά και κάτι παραπάνω, όμως σήμερα ήρθε πραγματικά γι'αυτό. Δεν θέλω απλά να υπάρχει καποιος στο σπίτι για να μην μας ενοχλούν. Είναι μια πολύ σημαντική εργασία για τη σχολή!
Α: Εντάξει, απλά ότι κάνετε να το κάνετε με προσοχή,ναι;
Νι: Ρε Αλεξάνδρα! Ακουγεσαι σαν την μανα μου αυτή τη στιγμή που μου λέει συνέχεια να προσέχω!
Α: Ξέρεις ότι είσαι σαν αδερφός μου. Κι εσύ και η Νάντια. Θέλω οτιδήποτε χρειαστείς ή οτιδήποτε σε προβληματίζει και θέλεις κάποιον να μιλήσεις,να έρθεις σε εμένα. Όπως παλιά!
Νι: Σε ευχαριστώ!
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄