Σηκώθηκα και ετοιμάστηκα να πάω στην δουλειά.
Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά την χθεσινή μας κουβέντα με τα παιδιά περί εγκυμοσύνης.
Έχω καθυστέρηση μία εβδομάδα και τις τελευταίες μέρες η αλήθεια είναι ότι έχω ζαλιστεί κάνα δύο φορές. Δεν το είπα αυτό στα παιδιά για να μην ανησυχήσουν, γιατί μπορεί όντως να είναι ο σίδηρος μου.
Έκατσα στο αυτοκίνητο και άρχισα να σκέφτομαι. Να πάω να δώσω αίμα για να δω αν είμαι έγκυος ή να πάω στην δουλειά;Πήρα το κινητό στα χέρια μου και κάλεσα την μικροβιολόγο.
Μικ: Μικροβιολογικό γραφείο Δέσποινα Τσαπανη, λέγετε παρακαλώ!
Α: Καλημέρα! Ονομάζομαι Στεφανίδου Αλεξάνδρα. Θα μπορούσα να μιλήσω με την κ.Τσαπανη;
Μικ: Η ίδια! Πείτε μου! Πως μπορώ να σας βοηθήσω δεσποινης Στεφανίδου;
Α: Θα μπορούσα να περάσω σήμερα να δώσω αίμα για να επιβεβαιώσουμε αν είμαι έγκυος;
Μικ: Έχετε κάνει τέστ;
Α: Όχι, ήθελα να κάνω κατευθείαν την εξέταση για να είναι εξακριβωμένο το αποτέλεσμα.
Μικ: Υπάρχουν συμπτώματα;Όχι, έτσι παίρνω, επειδή δεν έχω τι να κάνω και λέω δεν παω να δω αν είμαι έγκυος;
Α: Έχω καθυστέρηση μία εβδομάδα, ενώ ο κύκλος μου είναι σταθερός και τις τελευταίες μέρες έχω ξαφνικές ζαλάδες.
Μικ: Εσείς πως αισθάνεστε; Κουράζεστε;
Α: Όχι, πολύ αλλά καμιά φορά νιώθω σαν να έσκαβα όλη την υπόλοιπη μέρα.
Μικ: Ωραία. Λοιπόν, πότε θα θέλατε να έρθετε;
Α: Σήμερα αν γίνεται.
Μικ: Φυσικά! Τι ώρα θέλετε;
Α: Μπορείτε τώρα;
Μικ: Σε μισή ώρα έχω ένα ραντεβού,αν είστε κοντά ελάτε.
Α: Σε 5 λεπτά θα είμαι εκεί.
Μικ: Ωραία,σας περιμένω.
Α: Γεια σας!Το έκλεισα και ξεκίνησα για το ιατρείο της.
Άντε να δούμε,τι θα δούμε.(...)
Μπήκα στο σπίτι και περιμένω πότε θα πάει 18:00 για να με πάρει τηλέφωνο η μικροβιολόγος να μου πει τα αποτελέσματα.
Όλη μέρα στην δουλειά αυτό σκέφτομαι.
Στον Χρήστο δεν έχω πει τίποτα. Θα μάθω και μετά θα του πω.Ξαφνικά άρχισε να χτυπάει το κινητό μου και το σήκωσα κατευθείαν.
Α: Παρακαλώ;
Μικ: Δεσποινης Στεφανίδου,η Δέσποινα Τσαπανη είμαι. Έχουν βγει τα αποτελέσματα σας. Θα μπορέσετε να έρθετε να τα πάρετε όποτε θέλετε.
Α: Μπορώ να έρθω τώρα;
Μικ: Ναι, φυσικά!
Α: Ωραία, έρχομαι τώρα.Το έκλεισα και έφυγα απο το σπίτι.
Μπήκα στο αυτοκίνητο και πήγα γρήγορα απο εκεί.
Πάλι καλά δεν είχε γυρίσει ο Χρήστος ακόμα, γιατί θα ανησυχούσε αν με έβλεπε έτσι.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄