Α: Λοιπόν, εγώ έστειλα μήνυμα στην Jessica για σήμερα. Σειρά σου να πάρεις τα παιδιά.
Είπα και έκατσα δίπλα του στο κρεβάτι.
Χ: Λοιπόν, έλα να τους κάνουμε πλάκα. Ξάπλα εδώ κι εγω θα τους πάρω βιντεοκλήση. Εκείνοι θα βλέπουν μόνο τα μαλλιά σου, αλλά δεν θα ξέρουν ότι είσαι εσύ.
Α: Αν μας σκοτώσουν,θα σε προλάβω πριν απο αυτούς.
Χ: Εντάξει. Έλα ξάπλα τώρα.Ξάπλωσα λίγο πιο κάτω απο τον ώμο του και εκείνος κάλεσε τον Μιχάλη σε βιντεοκλήση.
Δεν περιμέναμε πολύ,αφου το σήκωσε κατευθείαν. Φυσικά και είναι όλοι μαζεμένοι εκεί.Μ: Ρε ηλίθιε που εισαι; Έχουμε φάει τον τόπο.
Αλ: Για μισό! Με ποιον είσαι; Ή μάλλον με ποια;
Μ: Συγγνώμη,σε ψάχναμε όλη μέρα ενώ εσύ ήσουν με γκόμενα;
Αλ: Ε τι να σου πω ρε; Ντροπή σου! Εγώ φταίω που καθόμουν και άκουγα όλες αυτές τις μαλακίες που έλεγες περί αγάπης για την αδερφή μου.
Ν: ΣΚΑΣΤΕ! Εγώ θέλω μόνο να μου απαντήσεις σε μια ερώτηση.Πολύ ψύχραιμη την βλέπω.
Ν: Πότε έφυγες;
Που το κατάλαβε;
Χ: Εχθές το βράδυ!
Ν: Σήκω μωρη καρακάξα να σε δούμε πού πήγες και μου κρύφτηκες.Είπε απευθυνόμενη σε εμένα.
Γελάσαμε με τον Χρήστο και σήκωσα το κεφάλι μου ξαπλώνοντας κανονικά στον ώμο του.Α: Που το κατάλαβες;
Ν: Ξέρω κάθε τοίχο του σπιτιού σου. Μέχρι και στα ντουλάπια της κουζίνας να πας,θα σου πω που μπαίνουν τα πιάτα και τα ποτήρια.
Χ: Κάμερες της έχεις βάλει;
Ν: Σκάσε εσύ! Κοντεψαμε να πάθουμε καρδιά απο την απουσία σου. Ας μας έλεγες τουλαχιστον ότι θα έφευγες.
Χ: Ήταν της τελευταίας στιγμής. Ούτε εισιτήριο δεν είχα κλείσει. Στο αεροδρόμιο έκλεισα.
Ν: Τουλάχιστον άξιζε, σωστά;
Α/Χ: Σωστά!
Μ: Δόξα το Θεό! Αλεξάνδρα αλήθεια λαμπάδα θα σου ανάψω.Είπε ο Μιχάλης και γελάσαμε.
Αλ: Ωραία, ωραία. Για πείτε τωρα! Πότε γυρνάτε;
Χ: Τι εννοείς;
Αλ: Εκεί θα μείνετε;
Α: Εγώ ναι,ο Χρήστος γυρνάει αύριο το βράδυ.
Ν: Κάτσε, μισό. Δεν θα έρθεις μαζί του;
Α: Νάντια έχω μια δουλειά εδώ. Δεν έχω έρθει για διακοπές.Πως θα φύγω;
Αλ: Ε καλά αυτό είναι το μόνο εύκολο. Θα πω εγω στον Διονύση να σε γυρίσει πίσω.
Α: Αυτό μου είπε και η Jessica.Είπα πιο πολύ στον εαυτό μου, σκεπτόμενη τα λόγια της.
Χ: Τι σου είπε;
Α: Όταν έφυγες απο το γραφείο, ήρθε η Jessica και αφού της εξήγησα ποιος είσαι,μου είπε να μιλήσω στον Διονύση.
Χ: Έχω αρχίσει και την συμπαθώ αυτή τη Jessica.
Α: Α να χαθείς! Βλάκα!
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄