12

460 22 0
                                    

Χρήστος pov
Τι έκανες ρε βλάκα; Είπα εγω οτι θα τα κάνω σκατά.
Της είπα οτι γουστάρω άλλη και πήγα και την φίλησα. Αλλά δεν φταίω εγω...τι πήγε και δάγκωσε τα χείλη της; Ενα απο ολα όσα βρίσκω ελκυστικά πανω της ειναι τα χείλη της.
Το περίεργο ομως είναι ότι ανταποκρίθηκε και ήταν τόσο έντονο. Σαν να το ήθελε και εκείνη.
Έκανα μαλακία που έφυγα, αλλά δεν ξέρω πως να την αντικρίσω. Τόσο κότα είμαι. Δεν μπορώ να αντικρίσω την κοπέλα που γουστάρω και έχω μόλις φιλήσει.
Όταν βγήκα απο το σπίτι έπεσα πάνω στον Μιχάλη,τον οποίο είχα ξεχάσει οτι ήταν εκεί, αλλά δεν του έδωσα σημασία. Ανέβηκα στην μηχανή και έφυγα. Ούτε ξέρω που πάω. Θέλω απλά να ξεκαθαρίσω τα πράγματα.
Εγώ την θέλω. Εκείνη,ομως; Εκείνη είπε πως δεν την ενδιαφέρει καποιος και πως δεν θέλει ούτε σχέση τώρα. Άρα,μου λέει ξεκάθαρα να μείνω πίσω και να μην κάνω κίνηση. Ο τρόπος που με φιλούσε ομως άλλα μου έδωσε να καταλάβω.
Δεν ξέρω τι να κάνω. Θα συνεχίσω αυτό που ξεκίνησα.
Θα πάω αύριο στην δουλειά και θα γυρίσω το απόγευμα για να φανεί πιο πειστικό ότι βγήκα τελικά εκείνον τον καφέ με την "Ελένη". Έτσι θα την βγάλω!
Σήμερα, όμως τι θα κάνω; Να γυρίσω σπίτι; Πρέπει να γυρίσω. Πως θα πάω αύριο για δουλειά;
Μπορώ βέβαια,να μείνω και στον Μιχάλη. Έχει ρούχα να μου δώσει.
Αυτό θα κάνω.

Τόση ώρα κάθομαι σε ένα παγκάκι σε μια πλατεία και καπνίζω κοιτώντας τα αυτοκίνητα που περνάνε.
Το κινητό μου άρχισε να χτυπάει και το έβγαλα απο την τσέπη μου.

Χ: Έλα...
Μ: Που είσαι ρε; Τι πάθατε; Γιατί δεν μου λεει κανένας απο τους δύο.
Χ: Ακόμα σπίτι μου είσαι;
Μ: Όχι, έφυγα πριν λίγο.
Χ: Σου είπε κάτι η Αλεξάνδρα;
Μ: Τίποτα! Μόλις μπήκα στο σπίτι για να μαθω τι έγινε, πήγε και κλειδώθηκε στο δωμάτιο.

Χαστούκισα τον εαυτό μου εκατό φορές απο μέσα μου.
Εκτός το ότι μπορεί να μην νιώθει το ίδιο με εμένα,θα την χάσω και απο φίλη.
Σαν τα μούτρα σου τα έκανες Χρήστο.
Εξήγησα στον Μιχάλη που είμαι και μετα απο 5 λεπτά ήρθε.

Μ: Για πες τώρα τι έγινε; Δεν θα δεχτώ αλλες δικαιολογίες. Εχω αρχίσει και τα παίρνω.
Χ: Την φίλησα!
Μ: Π-πως; Πότε; Της το είπες; Και τότε γιατί δεν είσαι μαζί της; Δεν σε θέλει εκείνη; Σε βλεπει σαν φίλο; Συγγνώμη, πραγματικά.
Χ: Θα σκάσεις; Πολύ φόρα πηρες. Όχι,δεν της είπα τίποτα.
Μ: Και τότε πως;
Χ: Της είπα ότι γουστάρω μια απο την δουλειά για να μπαλωσω τη μαλακια που πέταξες και της ζήτησα να με βοηθήσει για να την προσεγγίσω. Πάνω στην κουβέντα με ρώτησε τι με ελκύει στις γυναίκες. Την κοίταξα και με κοιτούσε ήδη. Δεν άντεξα άλλο ρε φίλε και την φίλησα.
Μ: Εκείνη τι έκανε;
Χ: Ανταποκρίθηκε αλλά με σταμάτησε. Της πέταξα ενα συγγνώμη και έφυγα. Αν με ήθελε δεν θα με σταματούσε. Άλλωστε πιο πριν την ρώτησα αν παίζει τίποτα με κανέναν και μου είπε οτι δεν θέλει σχέσεις τώρα. Όποιος την πλησιάζει τον ακυρώνει.
Μ: Χοντρό!
Χ: Τώρα τι θα κάνω; Τι θα της πω; Γιατί την φίλησα;
Μ: Παιξ'το άνετος. Σαν να μην συνέβη ποτέ.
Χ: Σήμερα θα μείνω σε σένα. Αύριο θα παω στη δουλειά και μετά θα ξαναέρθω σε σενα τουλάχιστον μεχρι τις 5 γιατί υποτίθεται θα βγω για καφε με την Ελένη.
Μ: Ποια ειναι η Ελένη;
Χ: Η υποτιθέμενη κοπέλα που γουστάρω.
Μ: Αν μια στο εκατομμύριο σε γουστάρει και με αυτό σου το κόλπο ξενερώσει και βρει άλλον τι θα κάνεις;
Χ: Θα χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο μέχρι να σπάσει. Ο τοίχος.
Μ: Εε ρε περιπέτειες που έχουμε να ζήσουμε.

Just (not) Friends!!!Where stories live. Discover now