Κάθομαι ήρεμα στο δωμάτιο μου και ακούω μουσική, όπως κάνω τα τελευταία 2 χρόνια.
Η μουσική με κάνει να ξεφεύγω απο την καθημερινότητα. Με κάνει να ηρεμώ και να συγκρατώ τον εαυτό μου.Κλείνομαι πολύ στον εαυτό μου, δείχνοντας στους άλλους πως είμαι μια χαρά, αλλά αυτό γίνεται μέχρι να ανάψει το κόκκινο μέσα μου και φτάσω στα όρια μου. Μετά δεν με ηρεμεί κάνεις.
Για ακόμη μια φορά,την ηρεμία μου την χαλάει η φωνή του μπαμπά.
Ώρες ώρες νομίζω ότι δεν μας θέλει και ότι απλά αναγκάζεται και μένει μαζί μας.Πάλι φωνάζει στη μαμά και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου.
Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Πρέπει κάποιος να τον σταματήσει.Βγάζω τα ακουστικά και βγαίνω απο το δωμάτιο, πηγαίνοντας στο σαλόνι.
Α: Γιατί φωνάζεις; Τι έγινε;
Ας είμαι ήρεμη για αρχή.
Μπαμπάς: Μπα! Βγήκες απο το κλουβι σου;
Ρώτησε γεμάτος ειρωνία, αλλά θα συνεχίσω να απαντάω ήρεμα.
Α: Για να πιω νερό βγήκα, αλλά άκουσα φωνές και θέλω να μάθω γιατί φωνάζεις πάλι.
Μπαμπάς: Φωνάζω γιατί το παίζετε χαζοί. Γιατί κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε. Είστε άχρηστοι. Είστε μια απογοήτευση. Οτι σας έχω μάθει τόσα χρόνια, τα γράφετε κανονικά.Ξεκίνησε πάλι τα δικά του. Δεν αντέχω άλλο.
Μπαμπάς: Αλλά τι κάθομαι και στα λέω τώρα εσένα; Αφού πάλι θα με γράψεις και θα νευριάσεις. Έχω και εγω όμως νεύρα. Μωρε θα σας παρατήσω και θα φύγω και να δω τι θα κάνετε χωρίς εμένα. Θα ψωφίσετε σαν τα σκυλιά στ'αμπέλι.
Α: ΤΕΛΟΣ! ΩΣ ΕΔΩ ΉΤΑΝ! ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ. ΕΠΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΙΟΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ. ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. ΛΕΣ ΕΜΑΣ ΕΓΩΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΣΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΤΙΚΟ,ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΌΝΟΥ; ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΆ,ΝΑ ΛΕΡΩΣΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ,ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΩ ΤΗ ΜΕΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΑΨΩ ΕΝΑ ΚΩΛΟΧΩΡΑΦΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΩ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ; ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΤΗ ΓΜΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΔΙΚΙΟ; ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ ΤΟΤΕ ΠΑΡΕ ΛΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΓΙΑΤΊ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄