Έστειλα τα χαρτιά που μου είπε ο Διονύσης και περιμένω να έρθει ένας ακόμη ασθενής που έχω.
Η πόρτα χτύπησε και αντί για το ραντεβού μου, μπήκε μέσα ο κ.Παυλος με ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα κόκκινα και κάτι μαύρα πούπουλα ανάμεσα.Τον κοίταξα παράξενα και σηκώθηκα όρθια.
Α: Αμμ κ.Μανουρη; Τι είναι αυτά;
Κ.Μ.: Α! Αυτά τα έστειλαν για εσάς. Θα σας τα έφερνε η Στέλλα, αλλά αφού ερχόμουν,τα έφερα εγώ. Ορίστε!Λουλούδια; Για μένα; Απο ποιον;
Τα πήρα απο τα χέρια του και επάνω είχε ενα καρτελακι.
Το άνοιξα και το διάβασα."Ελπίζω να σου αρέσουν! Πιστεύω τα μαύρα πούπουλα, τουλάχιστον,να αντικαθιστούν τα τριαντάφυλλα. Καλημέρα γυναικάρα μου!
Χ."Χαμογέλασα και συνέχισα να κοιτάω τα λουλούδια. Χαίρομαι που θυμάται τις προτιμήσεις μου.
Ο κ.Παυλος εβηξε διακριτικά και με έβγαλε απο τις σκέψεις μου.Α: Εμ συγγνώμη! Καθίστε!
Άφησα τα λουλούδια στο γραφείο και έβαλα το καρτελακι σε ενα συρτάρι.
Κάθισα στην θέση μου, όπως και ο κ.Παυλος απέναντι μου.Α: Πείτε μου! Τι θέλατε να μου πείτε;
Κ.Μ.: Ελπίζω να μην σε ενοχλώ απο την δουλειά σου;
Α: Περιμένω ένα ραντεβού να έρθει όπου να ναι, αλλά πείτε μου. Πιστεύω θα προλάβουμε!
Κ.Μ.: Ναι, φυσικά. Δεν θα σε απασχολήσω πολύ. Αλεξάνδρα...Μου επιτρέπεις να σου μιλάω στον ενικό, ετσι;
Α: Ναι, φυσικά!
Κ.Μ.: Ωραία! Λοιπόν, Αλεξάνδρα η πρώτη μας συνάντηση δεν ήταν και η καλύτερη μπορώ να πω. Η συμπεριφορά σου και τα λόγια σου με έβαλαν σε σκέψεις και έκατσα και ξεκαθάρισα κάποια πράγματα. Χαίρομαι! Πραγματικά, χαίρομαι που ο γιος μου έχει μια κοπέλα σαν και εσένα στον εργασιακό του χώρο. Μπορεί να σου φαίνεται παράξενο που σου λέω κάτι τέτοιο, ειδικά σε εσένα που σου συμπεριφέρθηκα άσχημα, αλλά είναι η πρώτη φορά που πιστεύω πως κάνω και λέω κάτι σωστό. Με βοήθησες να ανοίξω τα μάτια μου και να δω ποιος πραγματικά είναι ο γιος μου και να δω ότι ο,τι έχει καταφέρει,το έχει καταφέρει με την αξία του. Είσαι ενας αξιόλογος άνθρωπος με κοτσια και καλή και καθαρή ψυχή. Μπράβο σου!
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄