21

430 22 0
                                    

Έβγαλα τις σκιές και με σταμάτησε.

Χ: Αυτά που μου έβαλες δεν θα τα απλώσεις;
Α: Όχι, ακόμα. Μόλις τελειώσω με τα μάτια σου.
Χ: Θα μου βάλεις και από αυτά;
Α: Φυσικά. Μισές δουλειές θα κάνουμε;
Χ: Που πάω και μπλέκω Παναγία μου;
Α: Έλα κούκλο θα σε κάνω.
Χ: Γιατί τώρα τι είμαι;
Α: Αν σε δείς στον καθρέφτη θα συμφωνήσεις μαζί μου ότι είσαι σαν φάντασμα.

Είπα και με κοίταξε σαν παρεξηγημένος αλλά άνοιξα την παλέτα και του έδειξα τον εαυτό του στον καθρέφτη.

Χ: Μαμά μου. Ποιος είναι αυτός;
Α: Εσύ! Γι'αυτό σταματά,να σε τελειώσω και να δεις πόσο κούκλο σε έκανα.

Είπα και πήρα το πινέλο που βάζω σκιά.

Α: Λοιποον...τι να σου βάλω;

Κοίταξα τις σκιές και μετά κοίταξα το πρόσωπο του.

Χρήστος pov
Κοιτάει την παλέτα της και μετά το πρόσωπο μου.
Νιώθω σαν να είναι ολοκληρωτικά δική μου αυτή τη στιγμή και απλά κάνουμε μαλακίες οπως ενα κανονικό ζευγάρι.
Ο τρόπος που έχει κάτσει πάνω μου... εντάξει,που την έβαλα εγω να κάτσει... είναι υπέροχος. Όσο με βάφει την παρατηρώ χωρίς να παρεξηγηθω που την κοιτάω τόσο πολυ.
Είναι τόσο όμορφη χωρίς αυτες τις μαλακίες που βάζει στο πρόσωπο της καθε μέρα πριν παει στην δουλειά. Και με αυτά είναι όμορφη, αλλά η φυσική της ομορφιά ξεπερνάει τα πάντα.

Α: Χρήστο μ'ακους;
Χ: Ναι...τι είπες;
Α: Κλείσε το μάτι σου λέω.

Έκλεισα τα μάτια μου και τώρα δεν μπορώ να την βλέπω, αλλά και μόνο που ξέρω ότι την έχω εδω κοντά μου είναι σαν να την βλέπω.
Σταμάτησε ότι έκανε και πήγα να ανοίξω τα μάτια μου αλλά με σταμάτησε.

Α: Μην ανοίξεις τα μάτια σου αν δεν σου πω.
Χ: Γιατί;
Α: Γιατί θα βαρεθείς να τα ανοιγοκλείνεις.
Χ: Δεν βαριεστε να το κάνετε αυτό συνέχεια;
Α: Είναι συνήθεια. Βέβαια, είναι και η όρεξη. Εγω ας πούμε βαριέμαι να το κάνω αυτό καθε μέρα, οπότε τονίζω μόνο τα μάτια μου με μάσκαρα και τα χείλη μου με ενα απλό κραγιόν και τέλος.

Και χωρίς αυτά μια χαρά μουν- εεε συγγνώμη....μια χαρά κουκλάρα είσαι.
Ας αλλάξω θέμα μέχρι να τελειώσει αυτο που κάνει.

Χ: Κανένα νεο απο την αδερφή σου είχες;
Α: Α,ναι! Με πήρε πριν τηλέφωνο να μάθει γιατί βρίσκεται στου Διονύση.

Δεν θα σχολιάσω το γεγονός ότι μιλάει ακριβώς πάνω στο πρόσωπο μου με χαμηλή φωνή και αυτό με τρελαίνει πάρα πολύ, αλλά πρέπει να συγκεντρωθω στην συζήτηση.
Καθάρισα τον λαιμό μου και συνέχισα την συζήτηση.

Just (not) Friends!!!Where stories live. Discover now