Νάντιας pov
Το έκλεισε!
Σκατά είναι!Μ: Τι σου είπε;
Ν: Να παω να μαζέψω τα πράγματα της και θα περάσει μετά να τα πάρει απο το σπίτι μου. Μιχάλη είναι χάλια.
Μ: Σου είπε που είναι;
Ν: Όχι. Τίποτα δεν είπε. Όταν την ρώτησα, απέφυγε να μου απαντήσει.
Μ: Έχεις καμιά ιδέα για το που μπορεί να είναι;
Ν: Όχι. Καθόλου! Μόνο το ξενοδοχείο έρχεται στο μυαλό μου, αλλά για πόσο θα μένει σε ξενοδοχείο; Με πήρε πριν η Αλίκη και μου είπε ότι πήρε εβδομαδιαία άδεια. Δεν θα πάει καθόλου στη δουλειά. Με τον Χρήστο μίλησες καθόλου;
Μ: Κλειστό το έχει! Από εχθές που μου το έκλεισε,δεν έχει ανοίξει καθόλου το κινητό του.
Ν: Πάμε από εκεί; Να μαζέψω και τα πράγματα της.
Μ: Ναι, πάμε!Σηκωθήκαμε απο τον καναπέ του και φύγαμε για το σπίτι του Χρήστου.
Πως γίνανε έτσι ρε γαμώτο; Μια χαρά ήταν!.
Χτύπησε ο Μιχάλης το κουδούνι αλλά κανείς δεν ανοίγει.
Η μηχανή εντομεταξυ του Μιχάλη είναι εδώ, αλλά και του Χρήστου, άρα ειναι εδώ.Ν: Ξαναχτυπα!
Ξαναπατησε το κουδούνι και πάλι τίποτα.
Μ: Χρήστο άνοιξε ξέρω ότι μ'ακους!
Μετά από λίγο άνοιξε, αλλά χωρίς να ανοίξει τελείως την πόρτα.
Άνοιξε τελικά ο Μιχάλης και το σπίτι είναι τίγκα στο ντουμάνι απο τσιγάρα και τις μπύρες.Ν: Ο Χριστός και η Παναγία! Θέλω να μου πεις πως αναπνέεις εδώ μέσα.
Είπα και άνοιξα ένα παράθυρο.
Εκείνος πάλι,λες και δεν είναι κανείς στο σπίτι.
Είναι ξάπλα στον καναπέ ανάσκελα και καπνίζει.Μ: Ρε μαλάκα σταμάτα να καπνίζεις και να πίνεις. Θα πάθεις τίποτα.
Είπε ο Μιχάλης και πήγε να πάρει το τσιγάρο απο το χέρι του αλλά εκείνος το τράβηξε.
Χ: Τι θέλετε;
Μ: Ήρθαμε να δούμε πως είσαι. Γιατί έκλεισες το κινητό σου;
Χ: Έπεσε η μπαταρία!Είπε και δεν μας βλεπω να βγάζουμε άκρη.
Ν: Καλά, πείτε τα εσείς. Εγω παω να μαζέψω!
Είπα και πήγα στο δωμάτιο.
Άνοιξα την ντουλάπα της και έβγαλα την βαλίτσα της..
Έβαλα σχεδόν όλα της τα ρούχα μέσα,αφου δεν χωράνε όλα και τα καλλυντικά της.
Τα υπόλοιπα θα τα πάρω αλλη φορά.
Βγήκα στο σαλόνι σέρνοντας την βαλίτσα και το βλέμμα του Χρήστου έπεσε πάνω μου.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄