Χρήστος pov
Έκατσα στο κρεβάτι, στήριξα τους αγκώνες μου στα γόνατα και έκλεισα το πρόσωπο μου με τα χέρια μου.
Σκατά τα έκανα!
Η πόρτα του μπάνιου άνοιξε, αλλά δεν θέλω καν να την κοιτάξω. Φοβάμαι μην με βρίσει. Δεν ξέρω γιατί.
Η ζεστή της παρουσία ήταν πολύ κοντά σε εμένα και πριν προλαβω να καταλάβω που είναι, πήρε τα χέρια μου και έκατσε στα πόδια μου,με τα δικά της δεξιά και αριστερά απο την λεκάνη μου.
Κάτι που παρατήρησα μόλις είναι ότι ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ!ΤΙ ΣΚΑΤΑ;
Γούρλωσα τα μάτια μου και την κοίταξα στα δικά της.
Χ: Αλεξάνδρα τ-τι κάνεις;
Α: Ότι ήθελες εσύ πριν!Οχι,δεν πάει έτσι!
Αν δεν το θέλει,δεν μπορεί να γίνει!Χ: Αλήθεια,αν δεν θες,δεν χρειάζεται-
Α: Νομίζω μιλάς πολύ!Είπε και με φίλησε.
Χ: Είσαι σίγουρη;
Α: Όσο τίποτα άλλο!Είπε και χαμογέλασα πονηρά.
Χ: Τότε αλλάζει το σενάριο!
Πριν προλάβει να πει το οτιδήποτε την έπιασα με το ενα χέρι απο την μέση και με το άλλο απο το ενα της μπούτι και την γύρισα βάζοντας την λίγο πιο πάνω στο κρεβάτι.
Έβγαλα την μπλούζα μου και την πλησίασα.Αλεξάνδρας pov
Ανέβηκε επάνω μου και άρχισε να με φιλάει.
Είμαι σίγουρη γι'αυτό που κάνω. Ήμουν σίγουρη απο πριν καν τα φτιάξουμε, απλά δίσταζα στην αρχή. Δεν ξέρω. Κάτι με σταματούσε. Τώρα, όμως, το θέλω πολύ!
Κατέβηκε στον λαιμό μου και συνέχισε και ποιο κάτω.
Έφτασε μέχρι την κοιλιά μου και πριν βγάλει το εσώρουχο μου,με κοίταξε. Του έγνεψα και το έβγαλε.
Σηκώθηκε και έβγαλε τη φόρμα και το δικό του εσώρουχο.
Άνοιξε ενα συρτάρι και έβγαλε ένα προφυλακτικό και το φόρεσε.
Καθώς ανέβαινε ξανά επάνω μου, άφηνε φιλιά στα πόδια μου και έπειτα στην κοιλιά και στον λαιμό μου.
Έβαλε τα χέρια του απο την μέσα μεριά των μηρών μου και άνοιξε τα πόδια μου πιο πολύ παίρνοντας θέση ανάμεσα τους.Χ: Αν πονέσεις πολύ,με σταματάς!
Είπε και του έγνεψα.
Με φίλησε και άρχισε να μπαίνει μέσα μου σιγά σιγά.
Πονάει λίγο είναι η αλήθεια και αυτό με έκανε να μουγκρισω μέσα στο φιλί.Χ: Να σταματήσω;
Α: Όχι! Συνέχισε!Είπα και συνέχισε κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον στα μάτια.
Πλέον ο ρυθμος του είναι βασανιστικός.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄