Μόλις πήγε η Ευτυχία στο δωμάτιο,ο Χρήστος πήρε το πακέτο με τα τσιγάρα απο το τραπέζι και πήγε να βγάλει άλλο ενα τσιγάρο αλλά του το πήρα.
Α: Έχεις κάνει ήδη αρκετά μέσα σε λίγη ώρα.
Χ: Δεν θα πάθω κάτι.Είπε και πήγε να το πάρει.
Ανακάθησα στη θέση μου και άφησα το πακέτο στο τραπέζι.Α: Ρε Χρήστο... Τι σου είπε;
Τον ρώτησα και ξεφυσηξε.
Κάθισε καλύτερα στη θέση του και στήριξε τους αγκώνες του στα γόνατα του.
Ξαφνικά σηκώθηκε.Α: Που πας;
Χ: Κι εσύ θα πας!
Α: Που;
Χ: Θα δείς! Σήκω!Σηκώθηκα χωρίς να πω κάτι και εκείνος πήγε στο δωμάτιο.
Βγήκε,πήρε το μπουφάν του και βγήκε απο το σπίτι.
Τον ακολούθησα και ανέβηκα στην μηχανή,αφου έχει ηδη ανέβει εκείνος..
Ανεβήκαμε στην ταράτσα,έκατσε και πήγα μπροστά του χωρίς να καθίσω.
Α: Θα μου πεις;
Έπιασε το χέρι μου και με έβαλε να κάτσω στα πόδια του.
Χ: Όταν έφυγες απο το σπίτι σου εκείνη τη μερα και σου είπα να έρθεις να μείνεις μαζί μου,τι σκέφτηκες;
Α: Προσπαθούσα να καταλάβω γιατί επέμενες να μείνω σπίτι σου. Μετά σκέφτηκα ότι μπορεί να το έκανες επειδή με ήξερες και μπορεί να ένιωθες-
Χ: Αναγκασμένος λόγω γνωριμίας!Είπε και τον κοίταξα διστακτικά.
Δεν ήθελα να του πω τι πίστευα για εκείνον.Α: Χρήστο...
Χ: Δεν χρειάζεται να στεναχωριέσαι. Το ίδιο ακριβώς πίστευε και ο πατέρας μου. Γι'αυτό ήρθε σήμερα.
Α: Τι εννοείς;
Χ: Μίλησαν οι μανάδες μας και μάθανε τι έχει γίνει. Ο πατέρας μου, λοιπόν, νόμιζε ότι μένεις μαζί μου μόνο και μόνο επειδή σε λυπήθηκα και επειδή γνωριζόμαστε.Είπε και δεν ξέρω πως να αισθανθώ.
Δεν μου αρέσει να με λυπούνται!Α: Εσύ; Εσύ γιατί ήθελες να έρθω σπίτι σου;
Χ: Σίγουρα, όχι επειδή σε λυπήθηκα και επειδή ένιωθα αναγκασμένος!
Α: Τότε;
Χ: Φυσικά και έπαιξε ρόλο το ότι σε ήξερα και σε πλησίασα. Αν δεν είχα καταλάβει εκείνη την ημέρα ότι εσύ καθοσουν σε εκείνο το παγκάκι, μπορεί και να μην σε πλησίαζα.
Α: Ναι, όμως άλλο το να μάθεις γιατί ήμουν έτσι όπως ήμουν και άλλο το να μου πεις να έρθω να μείνω μαζί σου,στο σπίτι σου. Γιατί το έκανες αυτό;
Χ: Επειδή σε νοιάζομαι και πάντα ένιωθα πως έπρεπε να σε προστατεύω. Όχι μόνο εσένα, αλλά και την αδερφή σου. Μπορεί να μην κάναμε παρέα και να μην είχαμε επαφές αλλά πάντα σας πρόσεχα.
YOU ARE READING
Just (not) Friends!!!
Teen FictionΧρήστος & Αλεξάνδρα Μια στιγμή θα φέρει κοντά τα δύο πρόσωπα. Δύο πρόσωπα που γνωρίζονται, αλλά όχι όπως θα τα γνωρίσουμε εμείς. Εκείνος 23, εκείνη 20 και η χημεία μεταξύ τους πολύ δυνατή. #please #don't #copy 👄👄